dukeroger Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Jedyny naprawdę obowiązkowy tuning to: http://www.banggood.com/HSP-Differential-Main-Gear-64T-Motor-Gear-21T-110-RC-Car-Parts-p-973782.html tylko dlaczego jest 21 a nie 23 zęby... znaczy da sie zalozyc, tylko bedzie wolniejszy? mozesz rozwinac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Zakładałem 14 (od MT) - w zasadzie nie wchodzi. Silnik opiera się o wał i na stałe trzeba by coś poprawić. W standardzie (XSTR) jest 23. Założyłem nawet 32 . Wy macie XT więc jest jakaś mniejsza. Dodatkowo musicie przełożyć obie zębatki (z modułu 0,8 na - 0,6), tak jak w tym zamówieniu. Arek pisał chyba, że się da. Tutaj sobie wszystko policzysz: http://www.scriptasylum.com/rc_speed/index.html przełożenie dyfrów w stradzie to bodajże 2,92. Resztę sobie zmierzysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 https://youtu.be/7J6nx7C1l2Y To jest wspomniany wczesniej crash. Wyrwalo srubke mocowania zwrotnicy, wygielo amortyzator i "kregoslup" w s-ke, no i pekla karoseria nad kolem, które uderzyło. Oprocz tego brak większych zniszczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 auc... trzeba uczyc jezdzenia z dala od aut... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 To fakt - ale nie bylo innego miejsca. Wrzucilem tez drugi filmik z testem na trawie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 opony albo moze cale kola by sie przydaly inne... te kolce ponoc szybko na asfalcie znikaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Tak - asfalt jest do high-speed-pass. Trawa na lace 5-10cm do skakania. Trawa na trawniku 2cm do szalenstw. Jest tez kawalek szutru - tam jest troche wszystkiego. Syn juz kombinuje jak by tu kupic zestaw czesci i przerobic go na on-roada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 ja myslalem kupic 2 zestawy kol; jedne wieksze z klockowym offroadowym bieznikiem, drugie prawie gladkie na asfalt np takie na offroad: http://www.banggood.com/SST-88005-1-or-10-Tyre-2PCS-Monster-Truck-For-HSP-Tamiya-Losi-p-931006.html a takie na asfalt: http://www.banggood.com/HOBBY-MASTER-110-Tires-For-RC-Car-HC12059-p-943797.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donaro Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Ciekawy jestem jak ci się to sprawdzi bo przełożenia są inne do on rodu i inne do of roadu ; ]]] Testuj i daj znać Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Inne przelozenia i inny rozmiar kola. Obawiam sie ze bez zmiany zebatek to wsadzenie kol on-roadowych skutkowac bedzie dwa razy wolniejsza jazda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 https://youtu.be/7J6nx7C1l2Y To jest wspomniany wczesniej crash. Wyrwalo srubke mocowania zwrotnicy, wygielo amortyzator i "kregoslup" w s-ke, no i pekla karoseria nad kolem, które uderzyło. Oprocz tego brak większych zniszczeń. He he, prawie identycznie jak u mnie. Z tym, że u mnie syn trafił idealnie pod samochód. Model się wcisnął i zaklinował. Nówka, a zmasakrowana (podrapana) buda. Łzy 6cio latka zostały powstrzymane tekstem - "no, to teraz wygląda jak profesjonalny". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Inne przelozenia i inny rozmiar kola. Obawiam sie ze bez zmiany zebatek to wsadzenie kol on-roadowych skutkowac bedzie dwa razy wolniejsza jazda... w sumie nie patrzylem na wymiar tego kola ale jezeli srednica bedzie podobna to skad ta wolniejsza jazda sie bedzie brac? edit: po przejrzeniu ofert widac ze onradowe kola maja tak 65-70mm srednicy, kiedy offraodowe 110mm. Da rade wlozyc kola ze skali 1:8? tam jest hex 17mm zamiast 12 moze jakas przejsciowka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 no wlasnie jak to jest z kolami 1:8; mocuje sie je nakretka hex 17mm - czy w modelu 1:10 taka nakretka tez da sie na os nakrecic? jaka jest srednica gwintu? Edit; chyba juz wiem ze to nie tak dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Ha widzę, że ten element zmienili w EVO. Teraz masz bardzo prosto. Kupujesz heksy 17 od "poważniejszego" modelu. Być może będziesz musiał dobrać jakąś tuleję centrującą. Zdejmij koło i heksa. Wszystko zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 no wlasnie znalazlem takie tuleje; adaptery. Mozna zalozyc kolo z 1:8 - wtedy srednica wychodzi taka sama jak oryginal 1:10. Musze na modelu pomierzyc ale chyba da sie zalozyc "drogowe" kola 1:8 czyli nie bedzie potrzeb grzebania w przekladni. Mozna by tez zalozyc wersje driftowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 jakby ktos chcial zmienic shella na cos nowego; tu jest wszechswiat: http://www.rcplanet.com/Bodies_Car_Truck_Lexan_RC_Body_s/5005.htm takiego sobie popelnie: http://www.rcplanet.com/HPI_9_Dodge_Charger_Body_Savage_Maxx_p/hpi7184.htm tu jest film ktok po kroku: https://www.youtube.com/watch?v=QBgfObnZrbk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Taaa, co by jeszcze te kwoty były w zł, a nie w $ Co do "grzebania w przekładni" to robisz to aby dostosować przełożenie do obwodu, a nie do mocowania koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 to rozumiem; ale jabym mial przelozenie poprawne a i tak nie mogl kola zalozyc to nie warto by sie bylo nawet pochylac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 pytanie o silnik ze strady, opis to MM-22BL 3215KV, i w detalach silnik wielkosci 540; co to znaczy? KV podaja 3150-4000, ale jaka to moc, jaki amperaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Wielkość 540 to wielkość silnika 54mm od łożyska do łożyska. 3215KV to jego prędkość bez obciążenia - 3215 (obr/min)*V Moc... Hm ESC ma takie parametry: Continuous Current: 45A Burst Current: 220A Spokojnie na starcie przez chwilę będziesz miał 500W. Chyba nikt nie uskarżał się na brak mocy w tych zestawach. W MT ukręca wały. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi