Skocz do zawartości

Wybor pierwszego off-roada - jest Maverick Strada XT EVO S


Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda że prawie wszystkie modele z półki budżetowej i średniej są w wersji RTR. Chętnie łyknął bym jakiegoś 1/10, albo 1/8 w wersji KIT, albo już złożonej, ale bez napędu i całej reszty elektroniki, bo ją posiadam. Składać z części sie w ogóle nie opłaca, z używanymi to zależy jak się trafi. Na razie z offroadu rezygnuję, strady już nie będę naprawiał, młody dostanie sakurę d3, zobaczymy jak pójdzie nam w drifcie :). Ale jeszcze do offroadu wrócimy prędzej, czy później, mam nadzieję że z jakimś trophy, albo traxxasem e-revo lub e-maxem :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam ochoty babrać się z paliwem :), przynajmniej na razie, a i na Sakure na razie trochę funduszy poszło, bo od razu sprzęt do malowania kupiłem i na kolejne zabawki muszę znowu trochę "lewej" kasy odłożyć, bo żona już krzywo patrzy i pyta czy nie przesadzam z "tymi zabawkami" :D.

 

 

Wysłane telepatycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze szukam jakiś opinii o absima at1, ktoś poza kolegą Bakak go widział na żywo albo miał jakiś kontakt ?

trochę poczytałem na niemieckich forach i ogólnie opinie mają ok, ale wole usłyszeć coś o kolegów z naszego podwórka...

bo jakoś nie widzę poza nim alternatywy do strady a przynajmniej w tym budżecie (600-700) - może macie jakieś pomysły ?

raczej nie zależy mi na bezszczotce bo wtedy zaczynaja się sypać klamoty a mi zależy na czymś do nauki i w miare bez awaryjnej jazdy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie wczoraj szlak trafił z Maverick Strada EVO XT.

 

Auto stało nieużywane dwa tygodnie bo nie było części do niego. Wczoraj w końcu przyszły graty i od 18:00 do 23:00 siedziałem i wszystko składałem.

Co ważne doszła mniejsza zębatka 11T. Gdy już uruchomiłem autko i poszedłem je przetestować oczywiście coś musiało się stać.

 

Zanim jednak uziemiłem samochodzik na kolejne kilka dni, wyjeździłem jeden pakiet 2S 5000 mah, o dziwo nic się nie urwało, nie odkręciło itp. Nawet zrobiłem test szybkości. Wbudowany w telefon GPS wskazał 59 Km/h, z zebatką 13T było koło 65 Km/h więc tragedii nie ma.

 

Czemu tak ględzę o tej zębatce? Bo zmiana seryjnego napędu na Bezszczotkowe Combo Leopard 13T przyniosło ze soba Cooging, co prawda nie było tragedii, ale jednak. Nowa zębatka niemalże całkowicie rozwiązała problem :D

 

A czemu autko jest uziemione? Bo 2 minuty po tym jak założyłem drugi pakiet, urwało się koło na dziurze w asfalcie i muszę kupić nowy komplet "kubków" napędowych.

 

to jest poprostu Strada :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieściłeś silnik przy zębatce 11T? U mnie przy "fabrycznej" i dosuniętym na maxa silniku luz jest na granicy akceptowalności. Być może mój silnik GS racing jest trochę większy. Ja swoją nie zdążyłem sprawdzić prędkości maksymalnej, bo młody zdążył tak przydzwonić w krawężnik, że musiałem odłączyć przedni napęd, a tylko z tylnym przy większej prędkości w ogóle nie da się wozem sterować - ucieka na boki i kręci bączki. U mnie cooging minimalny przy bardzo delikatnym ruszaniu, ale raczej z młodym tak nie jeździmy :). Zazwyczaj jest ogień od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby założyć 11T musiałem przypiłować mocowanie silnika, a konkretnie spiłować rant który był zaraz przy wale. Nie wiem jak to opisać iinaczej.

Ale zębatki ślicznie się ze sobą zgodziły i wszystko śmiga jak trzeba :D

 

Oczywiście do czasu gry urwałem koła :/ masakra ten samochód.

 

Ale to jest chyba samo spełniająca się przepowiednia, że to auto jest w stanie ogarnąć jeden pakiet, na kolejnym zawsze coś się dzieje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatecznie zamowilem hpi rx43 wr8 1:8

Jak przyjdzie wstawię foto :) aa i od razu pakiet 3S 5000mah

Ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy ten model posiada zabezpieczenie przed spadkiem pakietów li-po?

Wykaż trochę inwencji i poszukaj trochę po internecie. Pierwszy link w goglach z opisem modelu i jest napisane że jest w pełni programowalny. Po drugie jeżdżenie bez buzera jest nie wskazane, nawet jeżeli regiel ma odcięcie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykaż trochę inwencji i poszukaj trochę po internecie. Pierwszy link w goglach z opisem modelu i jest napisane że jest w pełni programowalny. Po drugie jeżdżenie bez buzera jest nie wskazane, nawet jeżeli regiel ma odcięcie.

Szukałem i nigdzie nie znalazłem odpowiedniej informacji o cut off, i tak czy tak kupiłem buzzer dla bezpieczeństwa bo groszowe sprawy kosztuje.

A regulator wiem, że można zaprogramować tylko sprzedający zapewniał mnie o tym, że ten model posiada zabezpieczenia dla pakietów Li Po

Tylko nie wiedziałem, czy trzeba programować przy jakiej wartości ma odciąć

 

Jeśli kupiłeś to:

http://rc-team.pl/auta-zdalnie-sterowane/84541-hpi-racing-ken-block-2015-ford-fiesta-st-rx43-wr8-flux-115383.html

to regulator z zestawu takie posiada zabezpieczenie (Low voltage cut-off)

Dokładnie ten model od tego sprzedawcy z tego linku, jedynie tylko cena inna :)

prąd czy automatycznie sam wykryje regulator czy jest to 2S czy 3S i sam odetnie czy odetnie najpierw jak go zaprogramuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.