Skocz do zawartości

Wybor pierwszego off-roada - jest Maverick Strada XT EVO S


Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam pisałem przez pół roku i się nie doczekałem. Olałem ich :).

 

 

Wysłane telepatycznie.

Mniejsza o to wiem juz co mnie czeka i co musze zrobić aby autko jeździło bez większych problemów.

 

Ale żałuję że odrazu nie kupiłem czegoś solidniejszego typu Arrma Kraton. Bo koszta poniesione na Strade za chwilę dobiją niemal 2000zł :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad armą się zastanów 3. razy, bo to nie samolot że po kraksie trochę kleju, balsa, folia i lecisz dalej. Jak się wahacz albo zwrotnica połamie to trzeba ją wymienić, a jak nie dostaniesz części to zaczyna się rzeźbienie. Jak 1:8 off w okolicach 2000 to brałbym hpi trophy, części dużo, także tuningowych, podwozie sprawdzone i wytrzymałe.

 

 

Wysłane telepatycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad armą się zastanów 3. razy, bo to nie samolot że po kraksie trochę kleju, balsa, folia i lecisz dalej. Jak się wahacz albo zwrotnica połamie to trzeba ją wymienić, a jak nie dostaniesz części to zaczyna się rzeźbienie. Jak 1:8 off w okolicach 2000 to brałbym hpi trophy, części dużo, także tuningowych, podwozie sprawdzone i wytrzymałe.

 

 

Wysłane telepatycznie.

 

Myślałem jeszcze o VRX Blade na bezszotce: http://rc.susco.pl/sklep/details/1726/5/samochody/auta-elektryczne-w-skali-1-10/vrx-blade-brushless-2,4-ghz-rtr.html

Tez jest sporo części do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napęd na 2 koła ( tył )

 

 

Wysłane telepatycznie.

No tak racja. 4x4 to bardziej nasze klimaty.

 

Tak czy inaczej teraz kupie Combo Leopard 13T. Zobaczę jak to autko będzie się spisywać po przeróbce płyty podłogowej i zrobieniu podpory dla karoserii. Jesli nie będzie się nadmiernie rozsypywać to narazie zostanę przy nim. Natomiast jesli Syn będzie dalej w takim szybkim tępię je opanowywać, jak robił to do tej pory to w nieodległej przyszlosci pewnie kupie cos bliżej zawodniczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik szczotkowy kosztował 47 zł.

Pierwszy który się spalił to była seria. Potem kupiłem szczotkę j/w która jest montowana standardowo w VRX.

A trzeci silnik został sklecony z dwóch pozostałych ;)

 

Teraz niema już problemu bo kupiłem combo Leoparda 13T. Muszę jeszcze zmienić atak na mniejszy i będzie cacy :)

 

Wydrapane na M$ 625

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Autko Himoto HUNTER 4X4 1/16 - 350ZŁ

2. Autko Maverick Strada Evo XT - 650zł

3. LiPO - 2S 5000mAh 20C - 3 szt. w sumie koszt 250zł

4. Karoseria 2x - w sumie 116zł

5. Amory na przód - 40zł

7. Śrubeczki wszelakie - 50zł

8. Servo Saver - 32zł

9. Wahacze przód - 25zł

10. Ramię/popychacz sktętu - 15zł

11. Combo Leopard 13T - 310zł

12. Wtyczki XT60 - 10zł

13. Olej do amorów - 15zł

14. aluminiowe wieżyczki - łącznie 32zł

15. Servo saver do VRX - bo ponoć miał pasować - 9.50zł

16. Ładowarka Redox - 100zł

 

a za chwile trzeba będzie wymienić:

 

1. koła i opony - około 100-150zł komlpet 4 szt.

2. Piasty układu kierowniczego - ?

3. Tylne Wahacze - 25zł

4. Przedni zderzak - 26zł

 

Prawdopodobnie jeszcze kilka innych rzeczy.

 

Gdybym odrazu kupił Buleta od HPI i jeden Dwa pakiety 3S, pewnie miał bym go jeszcze na startowych częściach i znacznie stabilniejszy lepiej prowadzacy się Model niż ten Maverick, który ledwo dyszy na 2S :/ :P Ale w sumie mogłem się tego spodziewać. Niestety moja Żona nie chciała słyszeć o takim wydatku na jeden raz no i wydawało się jej, że już ten pierwszy model za 350zł będzie się nadawać do jeżdzenia na zawody :/ AH te kobiety. Po kupnie Mavericka poszło juz lawinowo. Syn rozwalił karoserie po 2 ładowaniu, ja ją dokończyłem. Spodobało mi się skakanie (którego obecnie na tym modelu nie będę już stosować), w między czasie sprzedawca zasugerował że skoro auto ma w specyfikacji 3S to czemu by nie wsadzić takiego AKU no i tak zrobiłem. TO BYŁ MEGA BŁĄD. Poleciał silnik seryjny, potem nowo kupiony, a następnie składak, który został zrobiony z części pozostałych dwóch. http://modele-centrum.pl/p/675/18269/bullet-st-flux-rtr-2-4ghz-110662--truggy-elektryczne-auta-rc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Savage X w wersji SS - tam to są dopiero koszty, chociaż autko pancerne. Jak bym liczył tak jak Ty to zmieniłbym hobby.

 

Pozwolę sobie zweryfikować Twoje koszty, troszkę ku rozwadze dla dla innych.

 

Pozycja 1 (inne autko) - cóż, to jest zaraźliwe - mam 4... 

2 - 650 zł - za słabe - na początek powinna być wersja s - za 1000

3 - LiPO 3 szt - hm dużo... Jak orasz 2h non stop, to i autko się zużywa... 

4 - karoserie - w autkach po prostu się "zużywają" Najwytrzymalsza jest od XB, bo jej prawie nie ma. Jedna dla ładności - w domu na półkę, reszta do jazdy. Jak miałem SC to karoserie zużywały się od dotknięcia. 

5 - można naprawiać dosyć długo. Na pewno nie ma co wyrzucać zwłok. Na części i 2 gie życie. 

7 - śrubki - zmień sklep. W żelaznym kupisz 10-20 razy!!! taniej. Za 5 zł masz worek 2mm, 3mm, 4mm 

8 - jak nie starczał...

9 - wahacze, osie wahaczy (tak, ten 4mm pręt potrafi pękać :D

10 - 

11 - patrz 2

 

dalej - zwykła eksploatacja. Olej kupujesz raz, starczy na długo. Koła - jak kleisz po każdej jeździe (a musisz kleić w każdym offroadzie) to starczają. Jak jeździsz po asfalcie na oponach do piasku - to nie starczą. 

 

Nie wymieniłeś ładowarki - a to 1000 - 300 zł. 

 

Cóż. koszty identyczne jak w normalnej osobówce. Niczym nie zadziwiłeś. Jak kupisz model mniej popularny, to dopiero się zdziwisz, jak będziesz do każdej części doliczał przesyłkę.

Modele elektryczne teraz są potężniejsze niż ich odpowiedniki spalinowe. Do tego są od nich cięższe i łatwiejsze w obsłudze (więcej jeżdżą) Zużywają się bardziej.

 

Moim zdaniem nie trafiłeś w hobby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba źle mnie oceniłeś. Trafiłem idealnie w hobby, bo Syn uwielbia się tym bawić i ja też tylko Żonie się wydawało, że to można niskimi kosztami załatwić. Ja ją ostrzegałem że tak nie będzie.

 

Ładowarkę ma Redox procesorową, zapomniałem dodać do listy zaraz uzupełnię.

 

Co do pakietów to dwa z nich są robione na zamówienie. Kolega robi je, a że tanio to kupiłem od niego to.

 

Co do zużywania to autko jeździ około 20 min na jednym pakiecie i w sumie trzeba wracać do domu bo coś się urwało albo odkręciło od wibracji.

 

Ps

Srubeczki wszelakie kupione w sklepie stalowym. Wystarcza chyba do konca sświata. ;)

 

Wydrapane na M$ 625

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie przepraszam :D 

 

Jak chcesz skakać, to pomyśl o Savage. On w zasadzie tylko do tego się nadaje. Za to lot na wysokość 10 m i gleba na dowolnej części w zasadzie nie robi na nim wrażenia (części są 2x droższe niż w stradach)

 

Potwierdzasz moje doświadczenia (z pakietami) 1 szt 5Ah wystarcza - później przegląd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam PRZESTROGĘ dla wszystkich, którzy chcą kupić Maverick Strada EVO (w dowolnej wersji)!!

Dziś znalazłem w Łodzi sklep RC-Bazarka, prowadzi go dość osobliwy Jegomość, z którym początkowo prawie się pokłóciłem, ale w efekcie końcowym dogadaliśmy się.

Jednak do rzeczy.

Widziałem tam model 1/10: http://shop.absima.com/RC-Cars/ABSIMA/1-10-EP-Truggy-AT1-4WD-RTR-Incl-bat-charger-.htm?shop=absima_en&SessionId=&a=article&ProdNr=12202&t=3&c=11638&p=11638

Do kupienia u tego Pana za około 650zł!! Czyli podobne pieniądze do Strady jednak zupełnie nie podobny do niego.

Model ten jest 5 razy lepiej wykonany, ma mocniejsze podzespoły, jak choćby kubki, solidniejsze piasty, półośki solidniejsze wahacze, lepsze amortyzatory, wodoodporny regulator i odbiornik. Prawie zerowe luzy na układzie kierowniczym i kołach. Czego o Stradzie nie można było powiedzieć w dniu zakupu.
NO CUD, MIÓD i MALINA za te same pieniądze.

Reasumując. Chcesz kupić Strade? NIE RÓB TEGO TO BADZIEW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.