mazur Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam. Mój kolega zakupił taki silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__46813__52cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_3_2kwplus_Overbore_EU_Warehouse_.html W opisie silnika zaznaczono, że posiada gaźnik Walbro. Niestety na obudowie gaźnika nie ma napisu z logo Walbro. Chiński przekręt czy teraz nie stosuje się takich napisów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 .. sam się pomieszałem w opisie, ale coś wspominają, że Walbro a potem, że na schemacie Walbro .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 "Features: • Japanese Walbro Carburetor which is easy to tune and has instant throttle response"Jeśli na oryginałach jest napis, a ten go nie ma, to byłby to jawny przekręt, bo informacja w opisie stwierdza jasno, że to Walbro. W razie reklamacji - dajcie znać. Ciekaw jestem, jak się sprawa potoczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Mam ten silnik i nie jest to oryginalny gaźnik Walbro ale jakaś podróbka (HLHIC) co nie oznacza że źle działa. Obsługa i regulacja tego silnika jest tak prosta jak kosy spalinowej, raz wyregulować i więcej niczego nie dotykać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Panowie czytać ze zrozumieniem "Japońska membrana Walbro" Tyle że Walbro to amerykanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Panowie czytać ze zrozumieniem "Japońska membrana Walbro" Tyle że Walbro to amerykanie. Mógłbyś wyjaśnić bardziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Wojtek, gdzie jest użyte słowo membrana? "Carburetor" to gaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 dosłowne tłumaczenie przez wujka google brzmi Gaźnik Walbro japoński, który jest łatwy do strojenia i ma natychmiastową reakcję przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Mam ten silnik i nie jest to oryginalny gaźnik Walbro ale jakaś podróbka (HLHIC).Tu go koledzy znajdą http://www.hlic.com.cn/en/PRODUCT/en_product.asp?type_id=81 tyle, że pod innym symbolem. http://hlic.com.cn/en/ABOUT/en_us.asp " Fujian Hualong Carburetor Co.,Ltd. Formerly a key solely foreign invested enterprise in Fujian Province by America Walbro Industry Co.,Ltd. Is specialized in producting carburetors for motorcycle and general gasoline engines. It is robustly supported by nearly two decades of experience in carburetor manufacture, a large team of skilled and well-tarined veterans, international advanced machining center, numerical-control lathe, combined single-pupose machine, grinder, ultrasonic cleaning machine, projector, triple coordinatograph, roughometer, tool microscope, pneumatic meter, micro hardness tester, discharge measurer, ergometer, combined flow test-beb, and etc., a large group of production and test facilities. The annual throughputisup to 2 million sets. With the implementation of ISO9000 quality management metering room, physiochemical room,experiment room,development & manufacture department.We are capable of developing carburetors for motorcycles, tricycles and sand beach carts, as well as a whole set of controllability on production, experiment and quality. The company has been given the title of ;Hi-and New-Tech Enterprise in Fujian Province. To better adapt to market expectation and approved by S.W.Z.No.157001 paper issued by Fujian Government, the equity capita I was smoothly transferred to Hongkong Keying Technology Co.,Ltd. In March 2004 . The new leader group focuses on humans and market. The development and manufacture technology of advanced fuel supply system has been introduced in from the Occident and Japan, and an investment of RMB 20 million has been involved for technical refor mation. The company actively carries out ISO/TS16949 quality management system and 5S on-site management. The new Hualong, with updated concept and image, is committed to providing you with new, pleased and considerate service. " A tu dyskusja.. http://scootdawg.proboards.com/thread/34552/good-make-carb https://www.hobbyking.com/hobbyking/forum/forum_posts.asp?TID=13676 http://www.modelflying.co.uk/forums/postings.asp?th=98638&p=3 a to może się przyda, bo są bardzo do Walbro podobne, a regulacja jak napisał kolega Mirek.. http://www.paramotor.com.pl/regulacja-walbro/ http://www.lawnmowerpros.com/Walbro/Walbro-Illustrated-Parts-Lists.asp (http://www.lawnmowerpros.com/Walbro/Walbro-Carburetors.asp http://www.lawnmowerpros.com/Walbro/Walbro-Parts.asp) z dokładnym, ilustrowanym opisem działania każdego typu) http://pfmrc.eu/index.php?/topic/36899-gaźnik-typu-jak-walbro-jak-to-działa-opis/?fromsearch=1 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/38620-gaźnik-walbro/ http://pfmrc.eu/index.php?/topic/36895-silnik-z-kosy-32cm/ http://store.chainsawr.com/blogs/tuning-and-repairs/1126042-adjustment-and-tuning-of-a-chainsaw-carburetor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Specs:Displacement: 52ccBore/Stroke: Unknownx31mmWeight: 1584gCarburetor: Japanese Walbro diaphragm with butterfly valve and manual chokeProp Speed: 1700~7800rpmMax power: Over 3.2kwSuggested prop: 20x8, 20x10, 22x8 or largerIgnition: CDI (6v)Mixture: Gas/oil mixture (25:1 for breaking in, 40:1 for general use)Size: 170mm long, 215mm wide, 215mm high (Including baffle)Mount hole: 64mm x 64mm Kilka miesięcy temu kupiłem w w/w sklepie gaźnik do ASP 61 FS. Opakowanie z sygnaturami wyglądające na ASP ale zawartość ni jak się ma do oryginału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Gaźnik się nie sprawdził. Silnik potrafił zgasnąć w locie, utrzymanie obrotów minimalnych to loteria po za tym z gardzieli zaczęło lać się paliwo. Przestawianie zapłonu nic nie dało, wymiana świec też. Silnik poszedł do reklamacji. Po dwóch tygodniach na stronie HK pojawiły się punkty, tyle ile wówczas kosztował silnik - 182$. Koszty przesyłki przepadły. W chwili obecnej silnik kosztuje 168$. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Dobrze, że przynajmniej tak się skończyło. Dzięki, że dałeś znać. Kilka miesięcy temu kupiłem w w/w sklepie gaźnik do ASP 61 FS. Opakowanie z sygnaturami wyglądające na ASP ale zawartość ni jak się ma do oryginału. Już nawet ASP nie można być pewnym, bo podrabiają?! Co za czasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Dobra wiadomość. Nowo zakupiony silnik Turnigy TR-55 55CC posiada gaźnik Walbro. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__63690__Turnigy_TR_55_55CC_Gas_Engine_5_6HP_EU_Warehouse_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Gratuluję zakupu i w ogóle fajnie, że masz odwagę testować takie silniki "na sobie". Czasem jak widać, można się mile zaskoczyć. Podzielisz się z wrażeniami z regulacji i użytkowania, mam nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Gratuluję zakupu i w ogóle fajnie, że masz odwagę testować takie silniki "na sobie". Czasem jak widać, można się mile zaskoczyć. Podzielisz się z wrażeniami z regulacji i użytkowania, mam nadzieję Nie, nie na sobie. Latam wyłącznie elektrykami a ze spaliną pożegnałem się już dawno i na zawsze. Oczywiści napiszę jak się sprawują zwłaszcza, że zakupiłem równocześnie dwa silniki, dla dwóch kolegów. Ja pełnię tylko rolę zakupowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Tak czy siak, z info chętnie skorzystamy A Kolegom życzymy pomyślnej eksploatacji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A nie taniej sam gaźnik wymienić na oryginalny Walbro? Za kilka zł od piły czy czegoś. Jak zepsulem w JC 30 to szukałem takiego żeby rozstaw śrub mocujacych pasował. Silnik pracował bez problemu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi