Gość horn3t Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 tak z ciekawości - trzeba mieć jakąś specjalną pompkę do takich kół? Jak to działa w praktyce? Z linku który podałeś w temacie kolorów wynika, że jednak lepiej wziąć Alledrogo ten spray PolskiKhaki. Może i tak. Ale w takim razie czy Twój model nie będzie za jasny? Może to kwestia zdjęć, ale wygląda bardziej na oliwkowy jasny niż FS34088 Nie wiem czy trzeba mieć specjalną pompkę, koła maja wentyle więc je nadmuchałem kompresorem. Jeszcze nie malowałem modelu więc nie wiem skąd pomysł na to, że będzie za jasny ? Malowanie (lakierowanie) to ostatni etap budowy.
Emhyrion Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 po prostu tu i tam juz jest zielony, myślałem, że to kolor docelowy
pacek Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 fajnie Ci to wychodzi a skrzydła będziesz krył twardo ? podziwiam jak potrafisz waloryzować ten zestaw. bez wątpienia będzie to P11 chwała Ci za płozę ogonową, a nie kólko.
Gość horn3t Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 fajnie Ci to wychodzi a skrzydła będziesz krył twardo ? podziwiam jak potrafisz waloryzować ten zestaw. bez wątpienia będzie to P11 chwała Ci za płozę ogonową, a nie kólko. Tak całość na twardo balsa 2 mm. Dziękuję, płoza innej opcji nie ma choć bardzo "kulawa" w stosunku do oryginału
Gość horn3t Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Skrzydła się lepią nie na razie ma co pokazywać. 2
Gość horn3t Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 "Puzle" skrzydeł polepione, pora na wykombinowanie mocowania serwomechanizmów i napędów lotek.
mike217 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 No no, Bydgoszcz kibicuje.. Piękna robota.
Gość horn3t Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Michał dziękuje ale to taka uboga manufaktura, noga mnie boli i nie daje wykorzystać wolnego czasu podłubałem drobnostki Popychacze lotek zrobiłem na razie z pręta stalowego 3 mm i do tego snapy pod rozmiar ale jest bardzo ciasno i zastanawiam się nad 2 mm co znacząca poprawi komfort pracy całego układu, ale to jeszcze muszę przemyśleć Mam delikatna skórkę tylko zastanawiam się jak ten zagłówek zrobić z tak pięknym delikatnym przeszyciem.
JacekK Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Popychacze ładne, zagłówek chyba tylko ręcznie Jaki jest jego rozmiar w skali? Próbowałem dziś nagwintować końce goleni taką narzynką, pod nakrętki kół - ale ten czarny drut sprężynowy chyba twardy dość... Narzynka "wypluła zęby"
Gość horn3t Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Zaglówek do jeszcze dalsza robota, spróbował bym rozhartować końcówki do gwintowania no i narzynki muszą być dobre z marketów budowlanych to szkoda kasę wydawać.
JacekK Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Nieee, zaadaptowałem fajne blokadki z Casto od linek. Są walcowe, mają dwa robaczki i po przewierceniu z 3 na 4,1 pasują jak ulał. I kosztują 2,60/2szt Loctite i do przodu...
Henryk S. Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Krzysztofie czemu Ty wkładasz tulejki dystansowe do serw odwrotnie , nie tak jak powinny być , tak odwrócona tulejka dystansowa wciska Ci się w klocek drewniany , odwrócona odwrotnie kołnierz nie wciska się w drewno , po to właśnie są takie tulejki z kołnierzem.
Bartek Piękoś Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Moim skromnym zdaniem tulejki są o.k. Co do zagłówka: Krzysztof, ja bym szew przeleciał redukcyjnym nitowadłem, zrobionym z jakiegoś kółeczka zębatego (można fajnie dobrać rozstaw zębów do skali), a potem dziurki po zębach zakropił białą/jasną farbą. Jak nie wiesz, o co chodzi, to zrobię fotę.
Henryk S. Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Bartek te tulejki nie są o.k gdyż są odwrotnie włożone. 1
Krzysiek M Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgadza się , tulejki na odwrót . Po to jest ten kołnierz żeby się nie wbijał w tym przypadku w te bloczki na których opiera się serwo
Bartek Piękoś Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Henryku, może błądzę, może Krzysiek założył je tak jak na zdjęciu przypadkowo, ale ja sobie nie wyobrażam, jak można je założyć tak jak mówisz i żeby to miało sens. Tak jak piszę mam założone w modelu na prawie wszystkich serwach. Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. Edit: W "moim" mocowaniu kołnierz zapobiega wbijaniu się łba wkręta w gumę amortyzującą, a jak tulejka jest za długa i wystaje na drugą stronę, to albo ją ścinam, albo rozwiercam otwór w drewnie.
DARIUS1 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 też potwierdzam tulejki są źle w ten sposób wygniata się guma amortyzująca jak założysz odwrotnie czyli dobrze gumki zostaną ściśnięte na odpowiedni wymiar na jaki pozwoli tulejka czyli na tyle ile przewidział producent.
Bartek Piękoś Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 W moich serwach, jeśli docisk będzie ograniczany długością tulejki, to albo w ogóle nie będzie się dało dokręcić wkręta mocującego albo da się z trudnością (bo tulejka lekko wystaje). Poszukałem teraz w necie, ale nie znalazłem żadnej instrukcji, która by jasno to rozstrzygała. Jeśli któryś z Kolegów ma coś takiego, to bardzo poproszę. Ja natomiast znalazłem m. in. to zdjęcie (i kilka podobnych): (www.robotshop.com)
Rekomendowane odpowiedzi