Marcin K. Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Czerwone plastikowe 67 bym miał. Piękny, nietypowy model. Śledzę relacje i nie mogę się oczekac finału:)
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ale z podstawą z duralu masz te kołpaki 67?
Marcin K. Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie, wszystko plastik. Z zestawu mojego Dual Ace Seagull. Kiedyś oklejalem jakieś kołpaki taśma aluminiowa, jak by się postarać to w miarę w porządku to wygląda. Mam też jedno 100% aluminiowe od benzyny, 64mm podstawa. Minus taki ze ktoś bardzo szpetnie wyciął pod smiglo 18x10 :/
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Hmm, to może na PW pokaż jak to wygląda.
stema Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 W Riku są: http://riku.pl/towar/p/id/1320/kontekst/3078/
Pioterek Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Kołpaki metalowe z mojego doświadczenia wymagają wyważania. Do elektryków praktyczniejsze są kołpaki plastikowe z ażurowaną podstawą aluminiową.
stema Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Kołpaki metalowe z mojego doświadczenia wymagają wyważania. Do elektryków praktyczniejsze są kołpaki plastikowe z ażurowaną podstawą aluminiową. Plastikowe też miewają niezłe bicie.
Pioterek Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Plastikowe też miewają niezłe bicie. Te konkretne kołpaki na zdjęciach są lekkie i z racji dobrego wykonania nie mają bicia lub jest niezauważalne - nie ma drgań napędu. Zresztą bicie lekkiego kołpaka to nie jest jeszcze taki problem, gorzej jak ciężki kołpak jest niewyważony wtedy napęd nieźle drga. Nie wiem czemu, ale kołpaki aluminiowe odlewane ciśnienioiwo i toczone wymagają jeszcze wyważania. Spalina ma z reguły ma niższe obroty, przy elektryku to się nasila.
AMC Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie wiem czemu, ale kołpaki aluminiowe odlewane ciśnienioiwo i toczone wymagają jeszcze wyważania. Zarysy obrabiane skrawaniem - wewnętrzny i zewnętrzny - nie są współosiowe względem siebie, stąd brak symetrii rozłożenia masy . Czasem wewnętrzny wcale nie jest toczony.
TeBe Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zmiany zawodowe, znalazłem czas na powrót do Cessny: Przedni silnik na gotowo: Oszczędzam na wadze ogona, zamiast dwóch dużych serw będzie jedno malutkie ;-) Ster kierunku jest na tyle sztywny, że napęd jednostronny wystarczy: Skompletowałem całą elektronikę, więc do roboty: 2
AMC Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zdradzisz tajemnicę (dla mnie, wieśniaka ) co jest na tej płytce z zieloną i czerwoną LED, czy to tylko podpięcie zasilania serw, czy coś jeszcze ? A druga zagadka to to małe "coś" po lewej stronie od niej . Zastawiasz się Guardianem od razu widzę ? No i dobrze. Obwąchuję ten wynalazek z coraz większym zainteresowaniem . Szkolenia jakieś dla ciemnoty wiejskiej to organizujesz czasem ?
Shock Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zdradzisz tajemnicę co jest na tej płytce z zieloną i czerwoną LED, czy to tylko podpięcie zasilania serw To "coś" produkcji Tomka i nawet to co niektórzy dostali to w prezencie (czeka na wykorzystanie) .
TeBe Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zdradzisz tajemnicę (dla mnie, wieśniaka ) co jest na tej płytce z zieloną i czerwoną LED, czy to tylko podpięcie zasilania serw, czy coś jeszcze ? A druga zagadka to to małe "coś" po lewej stronie od niej . Zastawiasz się Guardianem od razu widzę ? No i dobrze. Obwąchuję ten wynalazek z coraz większym zainteresowaniem . Szkolenia jakieś dla ciemnoty wiejskiej to organizujesz czasem ? Tak, to podpiecie zasilania serw poza odbiornikiem. A to małe coś,to spowalniaczka do klap i jednocześnie odwracaczka jednego serwa. https://hobbyking.com/en_us/turnigy-3-channel-servo-speed-direction-regulator.html
AMC Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Tak, to podpiecie zasilania serw poza odbiornikiem. A to małe coś,to spowalniaczka do klap i jednocześnie odwracaczka jednego serwa. https://hobbyking.com/en_us/turnigy-3-channel-servo-speed-direction-regulator.html Podpięcie zasilania bardzo eleganckie - moje wyrazy uznania . Pewnie wiesz, że kierunek pracy serwa można odwrócić, zamieniając miejscami przewody do silniczka i skrajne potencjometru ? Spowolnić da się z nadajnika. Ma to wady i zalety, jak większość "patentów" .
TeBe Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Elektronika zamontowana na płytce pośredniej... ... i przymiarka w kadłubie: 1
AMC Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Elektronika zamontowana na płytce pośredniej... Ten pomysł / sposób też mi się bardzo podoba - porządek jest i montaż / demontaż łatwiejszy, bez konieczności żmudnych manipulacji pincetą gdzieś tam głęboko w modelu . Zabawę w skracanie przewodów biegnących w obszarze płytki pośredniej na wymiar to pewnie Sobie odpuścisz ?
TeBe Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Raczej odpuszczę :-) Chyba, że będzie mi się strasznie nudzić :-) Za chwilę zobaczymy, jak to będzie wyglądać.
AMC Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Raczej odpuszczę :-) Chyba, że będzie mi się strasznie nudzić :-) Za chwilę zobaczymy, jak to będzie wyglądać. Oj, żebyś nie zmienił zdania , chyba że te kabliszcza jakoś elegancko spętasz sznurkiem czy jakoś tam ... I tak będzie rasowy pająk, tego jest sporo. Poza tym krótkie nie łapią i nie emitują tak dużych zakłóceń, jak długie.
TeBe Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Za bardzo nie było czego skracać: Elektronika zmontowana i sprawdzona z nadajnikiem, wzystko działa zgodnie z założeniami. Z twardej balsy zrobiłem szyny do wsuwania: A tak wygląda okablowana centralka na swoim miejscu:
AMC Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Za bardzo nie było czego skracać: No tak. Ergonomicznie jest.
Rekomendowane odpowiedzi