Konrad_P Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 OK. Sklepów jest cała masa, wszystko zależy gdzie chcesz kupować. W Polsce czy Europie. Co do silnika to musisz podać średnicę wręgi inaczej to wróżenie z fusów. Jak średnica będzie 30-32mm to tanio na pewno nie będzie ale jak na 38-40mm to już można coś dobrać.
mmodel Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Właśnie nie znam średnicy, dlatego pytam.
elpazo Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Musisz Ty wiedzieć jaki silnik wejdzie do kadłuba może doradź się producenta od ile do ile wejdzie w średnicy a następnie resztę już znajdziesz. Lub pytaj kolegów z toxicami jest paru asiorów na tym forum co śmigają tymi modelami Mega 22/45/3E powinna tam wejść lub coś podobnego o wszystkim decyduje ile masz na tą zabawkę .Władek.
mmodel Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Od pierwszego posta pytam o wymiary...
a74BACK Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Co prawda nie w toxicu, ale w respecie mam silnik sk3 z hk (ten glider cos tam outrunner w obudowie inrunner). Naped 4s 2700 moc fabryczna nie pamietam jaka była (1100kv), ale 2 nie wytrzymaly trudów i sie spalily po czasie 13/6 łopatki. Przewinał mi kolega, jest troche słabszy, ale sie nie pali .-) Waga (2500) i lopatki +4s go zabily. Na 1700g nie bylo nigdy problemu.
elpazo Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 SK 3 ma średnicę Fi 38 a megi w klasie 22/x/x mają 36mm przy wrędze 32 na pewno coś dobierzesz z tym że oglądałem toxica na przekładni i to jest to co tam powinno być aby ostro poszaleć .Jakiś jeti phasor tam był ale cena też nie mała . popytaj Marcina O nik , lub Rafała oni latają na toxicach E i mają sprawdzony napęd ten model wymaga konkretów. gówna szkoda tam pchać
a74BACK Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Kupiłem co było taniego. Pieprze wydawac grube pieniądze, jak takim Respectem Electro latam od swięta jak nie wieje, a to w naszym rejonie raczej rzadko sie zdarza .-)
Marcin.O Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Jeti phasor race 2014/5100 2D , ja mam kadłub obcięty na 38 mm Jak chcesz spokojnie wozić się po niebie to wystarczy ten silnik Ci Piotrek napisał. Turnigy sk glider drive , a średnice sobie sam zrobisz, ile kadłub utniesz . Dobry regulator z bec , serwa Kst x10 i nie trzeba podwójnego zasilania.
Marcin.O Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 A i do phasora łopatki aeronaut 16*10, najlepsze . Testowaliśmy z Rafalem różne łopatki i aeronauty są najlepsze. Pakiet 4s SLS Xtron ja używam 3600 Rafał 3000 a regulatory mamy Jeti mezon 120 lite. A start wyglada tak : https://youtu.be/UuCZYiiPZsw :)
a74BACK Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Dla kontrastu przewiniety sk3 (przed było lepiej) https://youtu.be/6yYgEDhfzLM
Shock Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 . gówna szkoda tam pchać Nieśmiało napiszę że Władziu dobrze pisze .... Pełnia szczęścia to model i jego napęd . Tak naprawdę wkładać do topowego modelu silnik który nie pozwoli rozwinąć skrzydeł temu Toxikowi po prostu jest słabe. Oczywiście wszystkie powyższe porady że można zastosować popularny silnik Turnigy Sky są ok i model będzie się jakoś tam wznosił. Ale jak kiedyś zobaczysz przypadkiem Toxica z Phasorem (lub czymś innym z przekładnią) to po nocach będziesz śnił i kombinował jak go zakupić. Wiem że łatwo się pisze by przyoszczędzić, poczekać,dozbierać ale naprawdę warto ! Skoro tyle kasy poszło na model to warto go złożyć na dobrych komponentach bo pierwszy start/późniejsze użytkowanie Ci to wynagrodzi. I nie chodzi o to by co start pałować, pionowo startować ale jednak mocy nigdy za wiele a po przyzwyczajeniu się stwierdzisz że to normalne jak model lata a na innych będzie robił ogromne wrażenie. Czasem warto szukać używek, może wśród obecnych Meg znajdziesz coś ciekawego. U mnie średnica kołpaka 36 mm a jak Marcin pisze możesz dowolnie skrócić przód tak że nawet kołpak 40 mm pasuje. Jeden pakiet zasilający wszystko poprzez regulator Mezon. Serwa najprościej tu https://modelemax.pl/pl/793-kst
cZyNo Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 E tam Rafał, mi się podobało wożenie po niebie toxikiem. Zreszta jest wstępna kategoria F3BE która jest do latania wolno i szybko i wcale nie trzeba takich mocnych silników żeby mieć radochę z tego modelu. A donrakiego latania Tokxic został stworzony. Do latania jak rakieta najbardziej nadaje się RW 4 lub inny hotliner.
Shock Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 A czy Ty widziałeś żebyśmy z Marcinem kiedyś szaleli tymi Toxicami ?? Prawie zawsze lajtowo .
cZyNo Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Lajtowo to jest 10 minut latania termiki i wznoszenie 12m/s
mmodel Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Dzięki za wszystkie rady ???? jednak z powodu budowy domu muszę się ograniczyć do jak najlepszego budżetowego silnika. I tak trochę szarpnąłem swój budżet kupując go ale w sumie to od kilku lat tylko praca i mało przyjemności. Serwa pójdą dobre bo to moim zdaniem jest to ważne, a sam toxik raczej będzie latał na zboczach. Napęd posłuży raczej do lotów okazjonalnych czytaj od czasu do czasu.
Shock Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2019 W takiej sytuacji to i tak szacunek że udało się kupić model . Tak naprawdę silnik daje niezależność startów i ważne by wyciągnął model na pewną wysokość a już w jakim czasie to tu nieistotne. Ważne że jest możliwość wyboru silnika od budżetowego do fanaberii posiadania przerostu mocy ... A najważniejsze "narzędzie" czyli Toxica masz a lata znakomicie, więc zadowolenie będzie. Szkoda tylko że elektryka planujesz na zbocze... jest spora różnica latając z kadłubem zboczowym a elektrycznym Lepiej kupić możliwie najtańszy napęd do okazjonalnych startów i zamówić kadłub zboczowy u Michała (no ale zaś koszt...)
cZyNo Opublikowano 28 Czerwca 2019 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Aaa...Andrzej mówi ze lepiej mu się lata na zboczu z kadłubem elektrycznym ja tez chyba miałem takie przebłyski ale już nie pamietam ???? skleroza Obu nam się wydawało ze ma mniejsze kąty, choć producent zaprzecza ???? oczywiście przy wietrze do 8-10ms. Potem kolpak turbo przeszkadza.
mmodel Opublikowano 28 Czerwca 2019 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Dzięki ???? Właśnie planuje zamówić drugi kadłub ale to pewnie za rok nastąpi. Tej zimy chcę wszystko poskładać i oblatac na wiosnę. I tak czas pokaże gdzie będę za kilka miesięcy. Jak wszystko zostanie tak jak jest to po przerwie wakacyjnej przywiozę tutaj czyżyka i będę wracał do regularnego latania, bo miałem trochę dłuższą przerwę.
Rekomendowane odpowiedzi