Jump to content

Sky Cruise 2400 usterzenie typu T


Recommended Posts

Witam, mam pytanko: czy mogę przerobić sobie klasyczne usterzenie w tym modelu na typ T? Technicznie wszystko mam już obmyślone, wystawię ster wysokości równolegle względem oryginalnego położenia, pewnie w środek steru kierunku pójdzie jakieś wzmocnienie i system przykręcania. Martwi mnie natomiast aerodynamika, z tego co się orientowałem, to zawsze ster wysokości jest w płaszczyźnie skrzydeł. Co prawda oryginalnie wydaje mi się, że SW jest lekko poniżej to i tak wolę dopytać. Co Wy na to?
Pozdrawiam!
http://abc-rc.pl/Sky-Cruise-2400-KIT

Link to comment
Share on other sites

Jak by ster wysokości był zawsze w płaszczyźnie skrzydeł tzn. na równi w linii to by nie było usterzeń typu "V" czy "T". W tym stwierdzeniu chodzi o to żeby kąt STATECZNIKA poziomego był zawsze na zero względem skrzydeł.

Link to comment
Share on other sites

Aby na pewno? I co rozumiesz przez "zero względem skrzydeł"?

Pewnie to, że mają być ustawione równolegle do siebie, żeby nie było różnic w kącie natarcia? Hmm ja to tak rozumiem. Mam nadzieje, ze nie zepsuje sobie modelu tą przeróbką bo już ją praktycznie wykonałem... :/

Link to comment
Share on other sites

Czyli, że jak ustawić i skrzydło i statecznik równolegle do siebie, oba na +10 stopni względem osi podłużnej kadłuba to będzie latać tak? Ciekawe...

Troche tutaj czepialstwem zalatuje, masz coś ciekawego do dodania to proszę, po to zadałem pytanie. Z resztą mówimy tutaj o zmianie jednego z dwóch elementów (skrzydła/statecznik), więc wystarczy że bazą dla nas będzie element niezmieniany. Skoro ustawienia skrzydeł względem osi podłużnej kadłuba nie ulegną zmianie to wystarczy utrzymać tą płaszczyznę dla statecznika.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.