pacek Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0093p?&C=RDA&P=7 może sie przyda
Mundek Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Sorki Darku, moze zrobimy troche inaczej, Wejdz na ten link:Piper J3-parts-manual-1941- wing and fuselage nastepnie kliknij images( zdjecia) pierwsze rysunki po lewej stronie to jest ta strona. Mam nadzieje ze tym razem sie uda. Pozdrawiam Wladek.
JMRC Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Waldek mógłbyś podesłać tego linka raz jeszcze, bo ten powyżej nie działa http://www.ehhvphotobook.com/fotoalbums/141/ph-oei/4309Powinien działać. 1
marcelizor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Odnośnie zastrzałów, zerknij tutaj http://pfmrc.eu/index.php?/topic/35923-jak-12-m/page-4 , kolega Czesław z Kruszwicy robił coś podobnego
stema Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 No właśnie, dobrze Marcin, że przypominasz:
widar123 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 Dzięki Wam wszystkim za cenne wskazówki i odwołania do prac, które zostały już wcześniej omówione i zrobione (jak Czesław). Na początek spróbuję wykonać samodzielnie takie profile, jeśli wyjdzie na kawałku próbnym, to pociągnę temat do końca. Co do sposobu, to na początek przymierzam się do rolek z wyfrezowanym kształtem profilu, gdyż jeden z kolegów zadeklarował możliwość wykonania takiego na swojej maszynie. Póki co, frezuję kolejne szablony do górnej części kratownicy kadłuba. Niebawem relacja foto - Pozdrawiam
widar123 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 Coraz bliżej wejścia w etap "doklejania" szczegółów do głównej ramy kadłuba, zatem pora na kompletowanie i szukanie rozwiązań poszczególnych elementów na potrzeby makiety. Po przeglądnięciu kilkudziesięciu fotografii, dokumentacji, większość jest już koncepcyjnie przygotowywana. Niestety wśród tych szczegółów i szczególików, poważne wątpliwości budzą z pozoru proste drzwi. Fakty są takie: zdjęcia pokazują, że klamka jest wewnątrz kabiny i porusza mechanizmem w dolnych drzwiczkach, nie dopatrzyłem się żadnego zamka jeśli chodzi o górną połówkę, część zdjęć pokazuje i można to odczytać również z dokumentacji, że w dolnej krawędzi górnych drzwiczek jest rant na którym opierają się dolne drzwi po zamknięciu, co powoduje blokadę górnych drzwi. Niby wszystko OK, ale jest jedno "Ale" w jaki sposób pilot zamykał drzwi będąc na zewnątrz samolotu? Można by sobie wyobrazić, że wysuwane bolce z ramy drzwi wchodzące w ramę kadłuba są na sprężynach i podobnie jak w zamkach klasycznych drzwi, cofają się przy mocniejszym popchnięciu, wskakując w otwór przy wyrównaniu krawędzi. No tak, tylko jak je później otworzyć, skoro klamka jest wewnątrz i górne drzwi przyblokowane dolnymi? Mam nadzieję, że udało mi się jasno określić problem, który od paru dni próbuję rozwiązać i nadal jestem w czarnej d.... W przyszłym tygodniu postaram się wrzucić parę fotek z postępu prac.
gucio72 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Znalazłem takie coś: http://www.ebay.com/itm/The-Piper-Cub-J-3-How-To-Build-Fly-It-Plans-Manuals-/391672174943?hash=item5b317b195f:m:mfqCFPhlsl9K5eU70oLGnLA&vxp=mtr Cena nie jest wygórowana, a prawdopodobnie da odpowiedź na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości....
widar123 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 Znalazłem takie coś: http://www.ebay.com/itm/The-Piper-Cub-J-3-How-To-Build-Fly-It-Plans-Manuals-/391672174943?hash=item5b317b195f:m:mfqCFPhlsl9K5eU70oLGnLA&vxp=mtr Cena nie jest wygórowana, a prawdopodobnie da odpowiedź na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.... Cena faktycznie nie wysoka, więc co tam, kupiłem, zobaczymy co będą warte te materiały. Tylko że szacowana data dostawy to początek lutego, co daje 3 tygodnie na przemyślenia . Dzięki za linka i pozdrawiam.
gucio72 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Nie ma za co. Obserwuję temat i trzymam kciuki.
radziu45 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Darek czy wiesz że w twoich okolicach jest taki prawdziwy PIPER żółty .
widar123 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 Darek czy wiesz że w twoich okolicach jest taki prawdziwy PIPER żółty . Czyli gdzie, zdradź to miejsce, bo właśnie szukałem takiego egzemplarza, gdzie możnaby zrobić fotki tego, co budzi wątpliwości.
TeBe Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 A dałoby się wpaść na 30 sekund do tego hangaru z próbką farby?
widar123 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 W hangarze na Bemowie. Heh no trudno powiedzieć, że to w moich okolicach Może jednak coś bliżej, bo wyprawa do Bemowa mnie nie pociesza.
MareX Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Jutro z normalnego kompa wrzucę Ci te drzwi. Z tego "smyrofona" się nie da. 1
mecenas Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Z tego "smyrofona" się nie da. Ubawiłem się!!! Marku, też jestem na tym etapie . Odnośnie Pipera, jest co najmniej kilka w Polsce, co najmniej 3 latały na Małopolskim Pikniku pod Muzeum LP. Trzeba trochę głębiej w internecie pogrzebać.
radziu45 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Witam powiem tak w wakacie byłem tydzień na żarze tam są dwa Pipry w wojskowym malowaniu i przyleciał żółty i Pt17 i odlecieli na piknik do Nowego Targu .Zapytałem gdzie goście stacjonują Pt napewno na Bemowie a Piper teraz nie pamiętam ale wydaje mi sie że w Bydgoszczy lub w tych okolicach i jest jeszcze w Poznaniu . Jak byś znalazł kontakt do właściciela tych dwóch z Góry Żar to on powinien mieć jakiś kontakt do tego żółtego , może Inowrocław coś tak mi się kojarzy . Zadzwoń do szkoły szybowcowej na żerze i popytaj o właściciela tych dwóch piprów które tam są ,
MareX Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Ten z Żaru jest własnością Tośka Nowaka i stałe tam stacjonuje. Ten drugi to zapewne SP - MAM, własność MLP i ostatnimi czasy też stał na Bemowie. Ten żółty jest własnością instr., inż. Marka Masalskiego, który ostatnio szefuje odbudowie P - 11tki. Jeszcze nie dotarłem do normalnego kompa.
radziu45 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Żółtym jakiś młody gość przyleciał jak pytałem ile czasu leciał to mówił 4 godziny ale nie mogę sobie przypomnieć z jakiego miasta ale na pewno te okolice o których pisałem . Ten drugi z Żaru już chyba nie jest własnością MLP ten gość go kupił tylko z tego co słyszałem muzeum mu sprzedało pod warunkiem że wyremontuje i będzie latał ale czy to prawda nie wiem to mi powiedział gość z obsługi lotniska Żar .
Rekomendowane odpowiedzi