Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Trochę dawno tu coś się działo ale brak czasu .

Dziś moja RWD-a była na lotnisku posmakować jak to tam jest , oblotu nie było ale trochę pokołowałem zobaczyłem jak się zachowuje , no i ciągnie dość mocno na prawo podczas kołowania .

post-17148-0-45747400-1528628753_thumb.jpg

post-17148-0-96888700-1528628811_thumb.jpg

post-17148-0-10188600-1528628859_thumb.jpg

post-17148-0-23717600-1528628897_thumb.jpg

post-17148-0-99888000-1528628980_thumb.jpg

post-17148-0-31442600-1528629145_thumb.jpg

post-17148-0-11628800-1528629182_thumb.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam .

Powiedziałem A budując model  :)  :)  :)

To teraz powiem B oblatując  :)  :)  :)

Worek i szufelka nie był potrzebny  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Proszę o fanfary  :D  :D  :D  :D  :D  :D

 

Opublikowano

Pozostaje tylko pogratulować, model przepiękny, poleciał i wylądował bezpiecznie, wszystko co zostało zaplanowane wyszło w 100%. Życzę dalszych tyleż samych startów jak i lądowań.

Pozdrawiam - Darek 

Opublikowano

No BRAWO Radziu! :D , dopiąłeś swego!

Teraz "wymienić pampersa", wyregulować silnik, bo coś nie równo chodzi, poprawić ustawienia i nauczyć model latania " makietowego".

Gratulacje!

Opublikowano

Dzięki za gratulacje .

Na filmie słabo widać bo nagrywane telefonem , jest tylko mały problem z wysokością brakło trymera w dół , cały wieczór mierzyłem wszystko i nie mam koncepcji co zrobić , jedynie wyważenia dołożyć na przód .

No BRAWO Radziu! :D , dopiąłeś swego!

Teraz "wymienić pampersa", wyregulować silnik, bo coś nie równo chodzi, poprawić ustawienia i nauczyć model latania " makietowego".

Gratulacje!

Pampersa dobre :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Opublikowano

...  jest tylko mały problem z wysokością brakło trymera w dół , cały wieczór mierzyłem wszystko i nie mam koncepcji co zrobić , jedynie wyważenia dołożyć na przód .

Kąty zaklinowania zmień.

Opublikowano

Radziu, dokładnie Stefan ma rację. Jeśli masz możliwość przestawienia kąta stat. poziomego, to zobacz ile po locie ster wysokości był wychylony w dół i wtedy podnieś przód statecznika tak aby się wyrównał ze sterem wysokości. Kątów silnika na razie bym nie ruszał. Poleć i wytrymuj model bez gazu - model ma szybować (tylko wysoko, żeby Ci się nie zwalił). Jak już nauczysz go szybować, wtedy dodawaj gazu i zobacz co model chce zrobić. Jeśli zaczyna "zadzierać" , to znaczy że za mały skłon silnika. Jeśli będziesz miał  problem ze skłonem (brak regulacji), to możesz domiksować do gazu wysokość (ostrożnie!), tylko z opóźnieniem, bo jak dodasz nagle gazu przy małej prędkości. to zaryjesz dziobem. :D

Kilka lotów i regulacji a model będzie pięknie latał.

Opublikowano

Teraz wróciłem z lotów , statecznika nie przestawiałem ale będę musiał , doważenie przodu spowodowało że przy starcie model zadzierał ale nie przód tylko ogon ale zaleta taka że spokojniej reagował na wysokość  , dwa razy udało się wystartować za trzecim smigło się złamało bo za późno pociągnołem i o glebę zachaczyłem .A ster jest dość mocno wychylony w dół .

Na filmie start był taki że sam się oderwał od ziemi a dziś po doważeniu reakcja odwrotna trzeba było mu pomóc bo sam nie chciał .

Opublikowano

Teraz wróciłem z lotów , statecznika nie przestawiałem ale będę musiał , doważenie przodu spowodowało że przy starcie model zadzierał ale nie przód tylko ogon ale zaleta taka że spokojniej reagował na wysokość  , dwa razy udało się wystartować za trzecim smigło się złamało bo za późno pociągnołem i o glebę zachaczyłem .A ster jest dość mocno wychylony w dół .

Na filmie start był taki że sam się oderwał od ziemi a dziś po doważeniu reakcja odwrotna trzeba było mu pomóc bo sam nie chciał .

Nie jestem fachowcem, ale uważam że samolot najpierw trzeba prawidłowo wyważyć a dopiero potem zmieniać kąty. Z tego co piszesz i co byo widać, w pierwszym locie model był ciężki na ogon. Stąd walka z wysokością, brak trymeru, pofalowany lot itd. Tylne wyważenie jest bardzo niebezpieczne.

Opublikowano

Nie jestem fachowcem, ale uważam że samolot najpierw trzeba prawidłowo wyważyć a dopiero potem zmieniać kąty. Z tego co piszesz i co byo widać, w pierwszym locie model był ciężki na ogon. Stąd walka z wysokością, brak trymeru, pofalowany lot itd. Tylne wyważenie jest bardzo niebezpieczne.

200 gram dołożone na przód dało tyle że zrobił się leniwy na reakcje steru wysokości i nic więcej się nie zmieniło .

Zmieniłem zaklinowanie statecznika poziomego , zobaczymy co będzie , Jutro zabieram samolot na Zar może tam polatam .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.