radziu45 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 Witam . Trochę dawno tu coś się działo ale brak czasu . Dziś moja RWD-a była na lotnisku posmakować jak to tam jest , oblotu nie było ale trochę pokołowałem zobaczyłem jak się zachowuje , no i ciągnie dość mocno na prawo podczas kołowania .
Andrzej Klos Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Wyglada super ale nie wiem czy zuwazyles ale zapomniales lotek zainstalowac .
radziu45 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 Lotki bez będzie taka nowoczesna technika Nie pomalowane jeszcze i dla tego nie próbowałem latać .
radziu45 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2018 Taki tłumik zmajstrowalem , jutro idzie do spawania
radziu45 Opublikowano 3 Lipca 2018 Autor Opublikowano 3 Lipca 2018 Witam . Powiedziałem A budując model To teraz powiem B oblatując Worek i szufelka nie był potrzebny Proszę o fanfary
pepcio Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 Model cudny! Operator nie popisał się. Czuję niedosyt. Gratuluję udanego oblotu.
widar123 Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 Pozostaje tylko pogratulować, model przepiękny, poleciał i wylądował bezpiecznie, wszystko co zostało zaplanowane wyszło w 100%. Życzę dalszych tyleż samych startów jak i lądowań. Pozdrawiam - Darek
dyra63 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Gratulacje .Piękny model i udany oblot - chyba więcej nie trzeba.
mecenas Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 No BRAWO Radziu! , dopiąłeś swego! Teraz "wymienić pampersa", wyregulować silnik, bo coś nie równo chodzi, poprawić ustawienia i nauczyć model latania " makietowego". Gratulacje!
radziu45 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 Dzięki za gratulacje . Na filmie słabo widać bo nagrywane telefonem , jest tylko mały problem z wysokością brakło trymera w dół , cały wieczór mierzyłem wszystko i nie mam koncepcji co zrobić , jedynie wyważenia dołożyć na przód . No BRAWO Radziu! , dopiąłeś swego! Teraz "wymienić pampersa", wyregulować silnik, bo coś nie równo chodzi, poprawić ustawienia i nauczyć model latania " makietowego". Gratulacje! Pampersa dobre
stema Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 ... jest tylko mały problem z wysokością brakło trymera w dół , cały wieczór mierzyłem wszystko i nie mam koncepcji co zrobić , jedynie wyważenia dołożyć na przód . Kąty zaklinowania zmień.
robas69 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Radek. Masz w modelu regulację kąta zaklinowania statecznika poziomego. Poza tym może skłonem silnika?
radziu45 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 Ta regulacja zaklinowania jest możliwa i chyba to przestawię , a silnik też trochę w dół trzeba .
mecenas Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Radziu, dokładnie Stefan ma rację. Jeśli masz możliwość przestawienia kąta stat. poziomego, to zobacz ile po locie ster wysokości był wychylony w dół i wtedy podnieś przód statecznika tak aby się wyrównał ze sterem wysokości. Kątów silnika na razie bym nie ruszał. Poleć i wytrymuj model bez gazu - model ma szybować (tylko wysoko, żeby Ci się nie zwalił). Jak już nauczysz go szybować, wtedy dodawaj gazu i zobacz co model chce zrobić. Jeśli zaczyna "zadzierać" , to znaczy że za mały skłon silnika. Jeśli będziesz miał problem ze skłonem (brak regulacji), to możesz domiksować do gazu wysokość (ostrożnie!), tylko z opóźnieniem, bo jak dodasz nagle gazu przy małej prędkości. to zaryjesz dziobem. Kilka lotów i regulacji a model będzie pięknie latał.
radziu45 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 Teraz wróciłem z lotów , statecznika nie przestawiałem ale będę musiał , doważenie przodu spowodowało że przy starcie model zadzierał ale nie przód tylko ogon ale zaleta taka że spokojniej reagował na wysokość , dwa razy udało się wystartować za trzecim smigło się złamało bo za późno pociągnołem i o glebę zachaczyłem .A ster jest dość mocno wychylony w dół . Na filmie start był taki że sam się oderwał od ziemi a dziś po doważeniu reakcja odwrotna trzeba było mu pomóc bo sam nie chciał .
skippi66 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Teraz wróciłem z lotów , statecznika nie przestawiałem ale będę musiał , doważenie przodu spowodowało że przy starcie model zadzierał ale nie przód tylko ogon ale zaleta taka że spokojniej reagował na wysokość , dwa razy udało się wystartować za trzecim smigło się złamało bo za późno pociągnołem i o glebę zachaczyłem .A ster jest dość mocno wychylony w dół . Na filmie start był taki że sam się oderwał od ziemi a dziś po doważeniu reakcja odwrotna trzeba było mu pomóc bo sam nie chciał . Nie jestem fachowcem, ale uważam że samolot najpierw trzeba prawidłowo wyważyć a dopiero potem zmieniać kąty. Z tego co piszesz i co byo widać, w pierwszym locie model był ciężki na ogon. Stąd walka z wysokością, brak trymeru, pofalowany lot itd. Tylne wyważenie jest bardzo niebezpieczne.
radziu45 Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Opublikowano 5 Lipca 2018 Nie jestem fachowcem, ale uważam że samolot najpierw trzeba prawidłowo wyważyć a dopiero potem zmieniać kąty. Z tego co piszesz i co byo widać, w pierwszym locie model był ciężki na ogon. Stąd walka z wysokością, brak trymeru, pofalowany lot itd. Tylne wyważenie jest bardzo niebezpieczne. 200 gram dołożone na przód dało tyle że zrobił się leniwy na reakcje steru wysokości i nic więcej się nie zmieniło . Zmieniłem zaklinowanie statecznika poziomego , zobaczymy co będzie , Jutro zabieram samolot na Zar może tam polatam .
Andrzej Klos Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Nie jestem fachowcem, ale uważam że samolot najpierw trzeba prawidłowo wyważyć a dopiero potem zmieniać kąty...... Najlepiej jedno i drugie
Rekomendowane odpowiedzi