jarek996 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 No wiadomo ktorego Psssssss....... Nie politykujemy wiecej w temacie FW 190 !!!
Iras 11 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 Forma do kabinki zrobiona dzieki Damianowi to prawdziwy artysta w struganiu , teraz jak bedzie chwila wolnego to trzeba bedzie oblozyc ja blacha i wynitowac oraz wysrubowac a narazie sobie lezy.
mecenas Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 No zacnie, zacnie Panie Irku. Nic teraz nie "blachuj i śrubkuj", dopiero po wytłoczeniu się to robi. Jak teraz to zrobisz, to detale, śrubki, nity, blaszki będziesz miał odbite wewnątrz oszklenia .
Iras 11 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 Wojtek kabina nie bedzie tloczona w calosci lecz tylko sam element szklany reszta to bedzie laminat
Rawen 75 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Model cacy. Może z innej beczki, mam nadzieję , że nie obrazisz się. Pracowałem w Norwegii w Bergen. Pewnego dnia ciocia opowiedziała mi historię z II WŚ o lotnisku, które znajdowało się jakieś 30 km od Bergen, gdzie wyspa była tylko i wyłącznie pod pieczą Niemców. Stacjonowały tam FW 190-musiałem tam pojechać. Teraz jest tam muzeum,i ....FW 190 w hali!. Jego historia jest banalna. Młody Norweg widział jak Foka pyrka silnikiem, i schodzi w dół. Nie doleciała do lotniska, Niemiec posadził jakieś 600-700 metrów przed lotniskiem, niedaleko tej góry-to wyspa i wpław ratował.Foka poszła na dno. w późniejszych czasach (w 2006 roku) grupa archeonurków zaczęła szukać foki, po tym jak usłyszeli o niej z ust już starszego Norwega-to ten naoczny świadek, chłopak. Dokładnie podał miejsce lądowania i....jest foka. Niestety nie mogli znaleźć osłony kabiny. Leżała jakieś70metrów pod wodą. W muzeum są też fragmenty zestrzelonego Beaufightera, które przeprowadziły atak i zatopiły okręt niemiecki-ten z foty. Na fotce te pole, to właśnie lotnisko, wokół nie widać, ale są stanowiska artylerii plot. W sumie boskie przeżycie zobaczyć fokę w realu! 3
Iras 11 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Prace przy kopycie kabinki trwaja
kkdarch Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Brakuje jeszcze płyty pancernej za fotelem pilota
Iras 11 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Plyta pancerna jest zrobiona jak by moglo jej zabraknac . Forma wyszla dobrze teraz plyn oddzielajacy i laminowanie bo czas zap...... la a tu jeszcze full roboty przy nim
PilotM Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 super - powodzenia Piknik Żar się zbliża a wcześniej Bobrowniki więc spiesz się
Iras 11 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Owiewka kokpitu zrobiona i nawet mi udalo sie zrobic tak jak to zaplanowalem. Teraz jeszcze skonczyc kopyto pod wytloczenie szyby.
Iras 11 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2018 No planowalem na poczatek maja ale juz widze ze bedzie lipa , za duzo roboty jeszcze zostalo a u mnie ostatnio z czasem kiepsko Postanowilem nie bawic sie w samodzielny dobor farb , pojechalem do kolegi starego modelarza tylko plastikowego ktory produkuje farby do plastikow lecz na bazach samochodowych lakierow i dobral mi idealnie kolory . Jak ktos bedzie mial problem z doborem to polecam . 1
mecenas Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Masz farta z tym kolegą . Kadłub z tymi nitami wygląda imponująco, samo malowanie to pikuś, zabawa się zacznie przy wykańczaniu powierzchni - brudzenie, otarcia itp. Ale to można zrobić po sezonie. Powodzenia .
kesto Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Masz farta z tym kolegą . Kadłub z tymi nitami wygląda imponująco, samo malowanie to pikuś, zabawa się zacznie przy wykańczaniu powierzchni - brudzenie, otarcia itp. Ale to można zrobić po sezonie. Powodzenia . Po sezonie to się zrobią otarcia samoistnie
Rekomendowane odpowiedzi