Skocz do zawartości

Modelemax ?


ahaweto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Też do tej pory tak miałem, ale złożyłem zamówienie 30.08

Niestety okazało się, iż ono wymaga poprawki/zmiany towaru ( było nieopłacone).

Wysłałem praktycznie chyba w ciągu godziny od zamówienia, emila z prośba o zmianę i info o tym.

Do dziś cisza. W zeszłym tygodniu 3 dni dzwoniłem, nikt nie odbiera.

Wiele razy zamawiałem tak i zawsze było perfekt, nawet na opakowania jakoś narzekać nie mogłem dawały radę.

A teraz to jakaś porażka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden przypadek to jeszcze nie porażka. Jak zacznie się zgłaszać więcej osób to będzie można coś o tym sądzić.

Napisz maila i przedzwoń w poniedziałek. Mogło się tak zdarzyć, że mail wleciał im do spamu lub został wykasowany przez przypadek lub oznaczony jako przeczytany lub osoba, która się nim zajmowała ma wolne i nie przekazała sprawy komuś innemu z pracowników. Możliwości jest wiele.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, samolocik napisał:

Jeden przypadek to jeszcze nie porażka. Jak zacznie się zgłaszać więcej osób to będzie można coś o tym sądzić.

Napisz maila i przedzwoń w poniedziałek. Mogło się tak zdarzyć, że mail wleciał im do spamu lub został wykasowany przez przypadek lub oznaczony jako przeczytany lub osoba, która się nim zajmowała ma wolne i nie przekazała sprawy komuś innemu z pracowników. Możliwości jest wiele.

 

Masz 100% racji, na dziś napisałem podobne zapytanie do ich konkurencji (ceny podobne), wygra kto pierwszy będzie chciał zarobić :)

Sam prowadzę firmę i to od prawie 30 lat i czasem patrząc na niektóre polskie firmy zastanawiam się, kiedy zauważą, że to nie klient ma chodzić za nimi tylko oni za klientem :)

A potem jest płacz, że rynek kiepski i kupujemy za granicą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kulfon250 napisał:

 

(...)

Sam prowadzę firmę i to od prawie 30 lat i czasem patrząc na niektóre polskie firmy zastanawiam się, kiedy zauważą, że to nie klient ma chodzić za nimi tylko oni za klientem :)

A potem jest płacz, że rynek kiepski i kupujemy za granicą ;)

 

Zapewne dlatego, że większość osób nigdy nie pracowało w prawidłowo działających firmach. To jeden z powodów, że przegrywamy z dobrze zarządzanymi firmami; nie największy ale istotny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, yarecki61 napisał:

Ja w tym sklepie kupuje dosyć często,i nie mam żadnego problemu.Niedawno zresztą u nich kupowałem oczywiście przez internet,od razu przelew pieniążków, i bez problemów.

Towarek zamówiony np; dzisiaj,we wtorek u mnie.

 

Ja też, dlatego mnie to zdziwiło bo wcześniej i reakcja była natychmiastowa i telefon był odbierany. 

Nigdy jakiś problemów nie było stąd zdziwiła mnie ta sytuacja. I byłem ciekaw czy to tylko ja mam taki problem czy inni też?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dzisiaj otrzymałem przesyłkę z Modelemax, nie pierwszą, może ostatnią. Niestety od mojego pierwszego zakupu w tym sklepie, czyli od wielu lat nic się nie zmieniło w zakresie pakowania przesyłek. Przesyłki pakowane są z reguły w dwie papierowe koperty + "koperta" foliowa lub przy zakupie balsy w bez zastanowienia przycięty karton. Efekt jest taki, że nawet gdy zamawiam osobno rzeczy delikatne a osobno ciężkie to co któraś przesyłka przychodzi jak widać poniżej. W przesyłce było też drewniane śmigło za kilkadziesiąt i została uszkodzona końcówka, co prawda 1mm ale jednak. Ja pieniądze przesyłam do sklepu nieuszkodzone...

Dlatego ponownie nie kupię u nich ani nadajnika (lata temu został mi przesłany w oryginalnym opakowaniu włożony do koperty foliowej) ani żadnej cennej rzeczy bo otrzymanie całej przesyłki to loteria przy takim pakowaniu.

 

Dlaczego umieszczam tutaj zamiast reklamować w sklepie? Bo pakują tak wszystkim klientom a na sposób pakowania zwracałem już uwagę lata temu.

 

 

IMG_2321.thumb.JPG.a15e0efa12f2e25ebcc6741a5b34e865.JPGIMG_2323.thumb.JPG.c793a987976e09b24d73c44482df0644.JPG

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie do tej pory rozwarstwiona rurka węglowa, pogięty model z EPP (ESA - naprawdę trzeba się postarać), urwany orczyk serwa bo były w woreczkach wrzucone do koperty, porysowana formatka płyta z tworzywa , teraz przygnieciona końcówka 16 calowego śmigła (tak z 1mm. A wystarczyło włożyć je w kawałek kartonu i ustabilizować zszywkami) - każde uszkodzenie w innej dostawie. Więcej nie pamiętam co nie znaczy że więcej nie było. Wartość uszkodzeń niewielka ale niesmak i niepewność czy coś się nie zdarzy poważniejszego w następnej dostawie pozostają. Ciekawe, że w innych sklepach pakują w kartony i nigdy uszkodzeń nie miałem a w Modelemax namiętnie korzystają z kopert firmy kurierskiej bo taniej i łatwiej. No nic, pozostaje mi zakup małowartościowych rzeczy albo wysłanie do sklepu swoich pudeł kartonowych aby mieli w czym wysyłać do mnie.

 

Co do kurierów to raczej oczywiste jest to, że jak przesyłka jest opakowana w miękki worek/foliową kopertę to znaczy, że nie wymaga jakiejś super ostrożności bo wysyłający wiedział co robi nie zabezpieczając zawartości kartonowym pudełkiem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Poza kilkoma rozwiązanymi problemami pod tytułem brakujące to i owo dziś się w....m. Parę lat temu kupiłem model arf I WŁAŚNIE ZABIERAM SIĘ ZA ROZPAKOWYWANIE, a tu przykra niespodzianka: kadłub wypakowany z folii i brak łoża pod silnik elektryczny, poza tym brak dodatkowego łoża GP pod sinik 120 które dokupiłem i gdyby nie paragon to bym pewnie się nawet nie zorientował.... No i elektryfikację  ch.. strzelił !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, tytan12 napisał:

Właśnie czekam na przesyłkę,co dziwnego w trakcie rozmowy''szef'' mi zameldował że on się nie zna na modelarstwie,?,kpiny czy co.

 

To prawda, nie ma pojęcia o praktykach modelarskich. Potwierdzał mi to przez telefon kilka razy. Asortyment mają dobry, ale pakowanie tragedia. Szkoda też że nie są w stanie z powodu braku wiedzy doradzić w sprawie niektórych kwestii. No i przesyłka 15zł to powinno byś spakowane i wysłane kurierem w sposób wzorowy. Szkoda że nie ma tańszego paczkomatu bo czasami trzeba kupić jakiś drobiazg a przesyłka jest droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie ukłon z ich strony, że nie sprawdzili przed wysyłką zawartości. To akurat ich obowiązek dosłać jak brakuje. Gorzej jak Ci tak balsę spakują że masz końcówki do wywalenia albo coś połamią. Potem na kuriera się spuszczają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Odgrzeję kotleta wszak ostatni wpis był rok termu, jednak nic się nie zmieniło co do jakości pakowania, nadal c.ujnia z grzybnią.
O ile dostępność asortymentu, czas wysyłki jest na dobrym poziomie, to pakowanie kosztownych podzespołów jest fatalne.
Taki też miałem przykład kiedy nie dawno zakupiłem towar za sporu ,,dukatów,, a zapakowany został w papierową kopertę.
 

W dniu 23.06.2021 o 15:00, tytan12 napisał:

Właśnie czekam na przesyłkę, co dziwnego w trakcie rozmowy ''szef'' mi zameldował że on się nie zna na modelarstwie ,?, kpiny czy co.

To co pisał Witek sporo wyjaśnia. Mimo to sklep godny polecenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w dodatku są bardzo odporni na wszelkie objawy i chęci pomocy.

Dostałem od nich ładowarkę oczywiście bez jakiejkolwiek instrukcji obsługi, ile to kosztuje wie każda firma , która miała z tego powodu wizytę urzędu ;)

Znalazłem w sieci takową, do tego link z nowym firmwarem, podesłałem, zadzwoniłem i co i nic, nadal na stronie brak, bo i po co.

A pakowanie to temat rzeka, ale widać pakuje "rodzina" bo żadne uwagi nic od lat nie dają, totalna zlewka.

Plus, to jak już widać towar to jest i w miarę szybka realizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też od nich zamawiam. Szef ma znikome pojęcie o modelarstwie. Na pewno w życiu nic nie złożył. Nie ma opcji żeby doradził cokolwiek, co nie jest w jego interesie. Pakowanie chyba najgorsze ze wszystkich sklepów w polsce. Na plus tylko dostępność asortymentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.