Skocz do zawartości

Modelemax ?


ahaweto

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, mar_io napisał:

Też od nich zamawiam. Szef ma znikome pojęcie o modelarstwie. Na pewno w życiu nic nie złożył. Nie ma opcji żeby doradził cokolwiek, co nie jest w jego interesie. Pakowanie chyba najgorsze ze wszystkich sklepów w Polsce. Na plus tylko dostępność asortymentu.

 

         Mi nie przeszkadza to, że nie zna się na modelarstwie. Jest dobrym handlowcem i w zamian nie mam problemów z telefonicznym załatwianiem reklamacji. Dotyczy to również reklamacji ,  związanych z beznadziejnym pakowaniem przesyłek.

        Jeżeli masz problem z doradztwem technicznym, to rozmawiaj z dobrymi modelarzami-instruktorami.

Dobry ekonomista, dobrze poprowadzi swoją firmę handlową, lub ją zamknie. Modelarz-oszust zniszczy swoją firmę i wyłudzi gotówkę od klienta-modelarza.

POLECAM firmę ModeleMax.

 

pozdrawiam Staszek

P.S.

W ModeleMax dokonuję zakupów od kilkunastu lat i nigdy nie zostałem oszukany.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Stanisław z Gdańska napisał:

 

         Mi nie przeszkadza to, że nie zna się na modelarstwie. Jest dobrym handlowcem i w zamian nie mam problemów z telefonicznym załatwianiem reklamacji. Dotyczy to również reklamacji ,  związanych z beznadziejnym pakowaniem przesyłek.

       

Tez mi nie przeszkadza, choć dobry handlowiec to tez taki który słucha klientów, poprawia błędy w sklepie i błędy w działaniu firmy (pakowanie).

Dlatego tytuły dobry bym nie dał ;)

To prawda nie oszukują, a i ceny maja dobre, nie mówiąc o tym co pisałem, że to co w sklepie to jest, a nie jak w wielu innych niby jest, ale jak się zamówi to wie Pan właśnie się skończyły (bo tak naprawdę ich nie było), będą za tydzień :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z tobą Stanisław. Handlowiec obojętnie jaki jak ma talent do tego co robi i w jakim spektrum się obraca wszystko sprzeda. Ale w takiej dziedzinie jak modelarstwo to trzeba wiedzieć trochę więcej. Dam ci Konkretne przykłady (też u nich kilkanaście tys złotych wydałem więc trochę różnego towaru otrzymałem). Na tematy techniczne masz rację że warto się doradzać doświadczonych modelarzy ale w przypadku tego co się sprzedaje to warto trzeba wiedzieć o co w tym chodzi. Dam parę przykładów:
1) balsa - w sklepie kilka rodzajów, dzwonię pytam ile wagowo wychodzi balsa lekka. Powiedzmy 2mm. Otrzymuję informację że ok 20g, przychodzi próchno, deski różniące się od siebie o 10-20g. Nic nie posegregowane. Dla mnie to jest to wykorzystania, ale ktoś kto robi np model na zawody to kupując lekką balsę chce dostać POSEGREGOWANE deski zarówno wagowo jak i jakościowo. Inaczej po co przepłacać? lepiej kupić z conrada czy innej firmy, która od pilchnera kupuje całe paczki i samemu sobie zrobić segregację oszczędzając 20-25% ceny. 
2) żywica - przelewana z większych opakowań (nie w sposób jak to robi np modelmaking) zakupione kilka "plastikowaych słoików" jedne okej, drugie po otwarciu beton. Nie wiem skąd to biorą czy z jakiś odpadów, ale żywicy już tam nie kupuję, 
3) serwa - TowerPro - partia bodajże dwa razy po 4 sztuki w okresie czasu może 8-10msc, jedne okej oryginały, drugie podróbki z naklejoną naklejką, nie będę nawet już pisać jak kiedyś o retracty u nich pytałem, posłali serwa okazało się że nawet nie wiedzą co sprzedają, 

4) listwy sosnowe - kupiłem może z 50 sztuk, jakość tak marna że nawet nie chcę mi się o tym pisać. 
5) oracover - spróbujcie zadzwonić i zapytajcie czy dany kolor jest w połysku czy macie - odpowiedź sprzedawcy czerwony to czerwony, a zielony to zielony. Zadzwońcie do Riku albo do Radka z modelarski.com - całkowicie inna rozmowa.

Nie żebym nie polecał sklepu, jak napisałem wcześniej polecam. Ale trzeba uważać co się kupuje i nie liczyć na wiarygodną opinię o np balsie itd... Jak do Radka z modelarski.com się napisze czy poprosi o posegregowanie balsy czy listew to zazwyczaj nie ma problemu. Paczka pół biedy że ktoś uzna reklamację. To nie jest łaska sprzedawcy tylko jego obowiązek. Mnie się wielu rzeczy nawet nie chce reklamować (jak np bowdeny 1.5m zwinięte w kółko średnicy 20cm - możecie sobie wyobrazić jak w nich drut wygląda po odprężeniu) czy poniszczonych pudełek z jakiś drobiazgów. Ale niektórych rzeczy po prostu u nich nie zamawiam.  Ostatnio zamówiłem kilkanaście metrów oracoveru, wrzucili to do kartonu i przycisnęli sklejką, przy oklejaniu kląłem jak szewc wszystko pogniecione.  Podwójna robota i niepotrzebne wkurzanie się. A zamówiony 1 m folii w innym sklepie przyszedł w tubie.  Także jak się chce to można.  

Dla mnie plus za dostępność towaru, ale ogromny minus za brak profesjonalnej obsługi i pakowanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem z tym sklepem większych problemów. Fakt, że 1m listwy wystawały  trochę z pudła - jednak kurier je dostarczył w całości.

Moim zdaniem najlepiej zaopatrzony sklep w Polsce :) i jak czegoś nie ma na stanie to oferta jest wyszarzona, co nie jest żelazną praktyką w innych sklepach.

P.S. Właściceli jest więcej niż jeden i ten z którym ja rozmawiałem (chyba ze dwa razy ustalałem czas dostawy) znał się na modelrstwie.

Nawet raz sprawdzili mi spręzynki do nadajnika z Czech, bo nie mieli w asortymenie - taka drobnostka a pozystywne wrażenie zostało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz, masz rację. 

4 godziny temu, mar_io napisał:

Dla mnie plus za dostępność towaru, ale ogromny minus za brak profesjonalnej obsługi i pakowanie. 

 

Kilka moich uwag:

1. Gównianych serw nie kupuję bo jestem zorientowanym klientem.

2. Listwy sosnowe sam tnę (Proxxon) i zapomnij o czasach PRL i APRL.

3. Bowdeny - dostałem zwrot gotówki na reklamację telefoniczną (bez zwrotu reklamowanych).

4. Żywicę kupuję w Laminopolu;

5. Balsa modelarska jest porażką europejską i zapomnij o balsie modelarskie do budowy modeli, bo na Świecie liczą się tylko łopaty do elektrowni wiatrowych (przekładka).

6. Balsa u Radka - piękna rozmowa przez 1/2 roku i potem prawie gówniana balsa 2mm.

7. Pomyłki w pakowaniu - nie miałem

8. Profesjonalna obsługa - TAK, doradztwo techniczne - NIE

 

Mariusz,

według mojej oceny, są to drobne niedogodności. Głównym problemem jest rosnąca inflacja.

Pobieram emeryturę średniej wysokości i 3 miesiące temu kupiłem nowy DA 60 ccm, nowe serwa SAVOX i używany używany CARF Extra 330, i nie stanowiło to poważnego szoku dla mojego budżetu

Ceny gazu ziemnego rosną cały czas i obawiam się czy będzie mnie stać na ogrzewanie (jesień - wiosna )mojej modelarni. Dojazd na lotnisko kosztuje mnie (OBECNIE) około 120,-zł. Dla mnie jest to kompletna PORAŻKA.

Pozdrawiam

STASZEK

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pakowania potwierdzam. TRAGEDIA. Nie wiem, pewnie bierze się to z wygody i oszczędności oraz LEKCEWAŻENIA klienta bo przeważnie pakują w papierowe i foliowe koperty kurierskie. Dlatego od jakiegoś czasu zamawiam osobno rzeczy ciężkie i kanciaste a osobno bardziej delikatne, które mogą zostać zniszczone. Niechlujstwo przy pakowaniu jest do tego stopnia, że nawet gdy zamawiałem formatki aluminiowe które fabrycznie mają folię ochronną z jednej strony to spakowane były tak że stykały się ze sobą dwie nieoklejone folią strony - wystarczyło obrócić przy pakowaniu a tak formatka się porysowała. Przykładów mnóstwo przytoczę jeszcze jeden, że wyłącznie w modelemax przyszedł do mnie drogi nadajnik włożony w kopertę foliową i nic więcej. W każdym innym sklepie był dodatkowo w folii bąbelkowej i szarym kartonie. Tłumaczenie było żałosne.

Nie fajne jest to, że uwagi dot. choćby pakowania od lat nie robią na nich wrażenia. A szkoda bo zdarza się kupować za granicą w podobnej cenie aby mieć dobrze zapakowane i pewność że przyjdzie nieuszkodzone. Czy będę u nich kupował? Tak bo często nie ma wyjścia a jest to jeden z niewielu sklepów, w którym to co widzisz na stronie z reguły pokrywa się ze stanem magazynowym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się Stasiek z Tobą tutaj kłócił, ale wybacz:
1) Do modeli za 50zł nie będę NIGDY wkładał niczego lepszego niż Towerpro, jeśli wszędzie wkładasz savoxy to ukłony dla Ciebie,
2) tutaj się mylisz i to bardzo, widocznie za mało zamawiasz od innych sklepów,

3) świetnie że Ci sklep oddał 15zł za bowdeny, dla mnie stracony czas na czekanie na kolejną DOBRZE spakowaną paczką jest o wiele więcej warty i ich zwrot mam głęboko...

4) Ja kupuję na allegro i jakoś umią wysłać świeżą i zawsze IDEALNIE zapakowaną

5) "zapomnij o balsie do budowy modeli" to z czego Ty budujesz? rozumiem że z papieru?, można w PL kupić bardzo dobrej jakości balsę, na szczęście nie mam ja z tym problemu bo się wkurzyłem i kupiłem z różnych źródeł desek za prawie 1,5 tys złotych i mam na lata a segregację zrobiłem sobie sam,

6) Radek nie jest wyznacznikiem i masz rację że często obiecuje a potem z tego kicha.


Nie ważne czy zarabiasz 5 czy 10 tys złotych ważne żebyś wiedział za co płacisz i wymagał. Szczególnie jeśli o nowe rzeczy chodzi. A właściciel ma to gdzieś bo sprzedaż ma tak dużą że może sobie na to pozwolić. Ja na modelarstwo w ciągu roku również wydaję kilkanaście tysięcy złotych, ale wymagam od sklepu i sprzedawcy jakości, gwarancji i wszystkiego co obliguje sprzedawcy do sprzedaży na terenie PL i UE. Tyle. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Fajny sklep. Kupuję u nich ponad 10 lat i nigdy nie było problemów. Nawet opakowań się nie będę czepiał. Jedyne co był bym w stanie zasugerować to zmiana firmy kurierskiej z jaką współpracują.  Kupiłem kiedyś kilka naście listewek sosnowych 1x5. Przyszły połamane w kilku miejscach. Nie wiem czy to złośliwość czy głupota kuriera bo raczej nie wina opakowania bo sklep wsadził listewki do calowego peszla a peszel w te swoje słynne kartony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Olecki75 napisał:

Fajny sklep. Kupuję u nich ponad 10 lat i nigdy nie było problemów. Nawet opakowań się nie będę czepiał. Jedyne co był bym w stanie zasugerować to zmiana firmy kurierskiej z jaką współpracują.  Kupiłem kiedyś kilka naście listewek sosnowych 1x5. Przyszły połamane w kilku miejscach. Nie wiem czy to złośliwość czy głupota kuriera bo raczej nie wina opakowania bo sklep wsadził listewki do calowego peszla a peszel w te swoje słynne kartony.

Zgadzam się, z firmą kurierską są problemy i to nie raz nie dwa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
55 minut temu, model napisał:

Świeżo rozpakowana paczuszka z modelemax do corsaira..... bez komentarza, 2 deski balsowe złamane, szczęście w nieszczęściu że będą cięte w połowie.

Ps. Rurki węglowe także złamane.

IMG20220906114508.jpg

IMG20220906114512.jpg

Ja wysłałbym to do nich (fotki nie rzeczy), jako reklamacja i poprosił o ponowne wysłanie uszkodzonych elementów.

Niestety osoba pakująca tam paczki to totalna porażka, chyba rodzina bo inaczej to nikt by go nie trzymał w żadnej firmie.

Za komuny wywalili by tę osobę nawet z mięsnego....

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że wyślesz fotografię i złożysz reklamację. Na 100% reklamacja zostanie uznana i dostaniesz nową przesyłkę.

Najprawdopodobniej nie będziesz musiał odsyłać uszkodzonego towaru. Jeżeli będzie taka potrzeba, to będzie na koszt sklepu.

Wielokrotnie przerabiałem takie tematy i wystarczała rozmowa telefoniczna.

Rządzi rachunek ekonomiczny - lepiej wysłać nowy towar, aniżeli do każdego zamówienia robić pancerne i drogie opakowanie. Zauważ, że za opakowanie nic nie zapłaciłeś.

 

 

pozdrawiam

Staszek

P.S.

Wczoraj odebrałem przesyłkę z Max Modele i znowu nic nie było uszkodzone

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej przeżyje dwie uszkodzone deski i dwa pręty ( wina firmy kurierskiej) następnym razem będę lepiej sprawdzał paczki i tyle a co do opakowań paczek to cóż,trzy strony mówią same za siebie.

Ps.Jak do tej pory też nie miałem zastrzeżeń więc proszę się nie denerwować niepotrzebnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku tej paczki niestety zawinił kurier

 

ale od pewnego czasu zamawianie w modelemax owocuje rozczarowaniem w krótkim czasie do mnie jak i również 2 innych osób z mojej okolicy dotarły paczki z brakami zero kontaktu ze strony sklepu że sprzedali coś czego nie mają  np. żeby podmienić jedne 9g serwa na inne  lub drobne pierdoły typu snapy a ty jak ci zależy to zamów sobie jeszcze raz

 

niezależnie od tego czy zamówienie jest przedpłacone czy za pobraniem

 

niestety jest to zachowanie kiepskie ze strony sklepu które jak widać się powtarza

 

ciekawi mnie czy ktoś miał podobne przeboje w ostatnim czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zgięte pręty stalowe fi4 i fi5. No to raczej nie wina kuriera. Zmieściłem się w potrzebach długościowych do miejsca zgięcia więc odpuściłem reklamacje.

Zdarzyło się, że balsa 2mm była pęknięta wzdłuż dłuższego boku a do przesyłki obłożona sklejką, którą tez kupowałem, więc to też nie wina kuriera...

Może za dużo kupujemy i "sklepowi to zwisa i powiewa"?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.