Irek M Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Opublikowano 5 Lutego 2019 Osobiście przeglądałem silnik. Kawałek pokrywy karteru jest ukruszona ale tylko na krawędzi. Całej pokrywy nie dałem rady wyciągnąć więc myślę, że to dalej jest szczelne. Natomiast mając w rękach cały rozebrany gaźnik nie zauważyłem by był pęknięty tak jak to widać na foto - w sumie to jestem zaskoczony takim widokiem. Dla mnie po tych próbach to raczej tylko wada nieszczelności rozpylacza. Igła od mojego OS wkręcona do końca również nie usunęła przedmuchu ale wkręcona do mego silnika uniemożliwiała taki przedmuch.
Grifon Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Sprawdzałem silnik na szczelnośc zamkając iglice i przepustnice kręcoc śmigłem i było ok, od gaźnika do głowicy nie ma nieszczelności. Jakieś pomysły?
Grifon Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Tak, nie mam czasu na nic, ale wczoraj rozebrałem gaźnik i znalazłem jedną z przyczyn a może i przyczynę nieodpalania, zboczymy w sobotę. Pomimo zamkniętej iglicy paliwo przelatuje przez nią. Uszczelka samoróbka. Z zamkniętą iglicą paliwo bez uszczelki nie przelatuje, oryginalnie nie ma silnik tutaj żadnej uszczelki, ktoś poprawiał fabrykę.
Grifon Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Po wyjęciu podkładki odpalił z pierwszego, jakieś wnioski?
Chuck Yeager Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Tak na chłopski rozum to wyjmij więcej podkładek i zobacz czy obroty wzrosły (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać). 1
Grifon Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Witam wszystkich po długiej przerwie, sprawy zawodowe i prywatne pozwoliły mi dopiero teraz na zajecie się tematem silnika. Na szczęście silnik już działa, ewidentnie podkładka była problemem nieodpalania silnika. https://youtu.be/52OUqLRXWTghttps://youtu.be/Dxt83XkxTYE Może komuś się przyda jak sprawdzić szczelność układu paliwowego, wiadomość od Maska: Skoro nie bardzo da się go nawet odpalić, to sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z głowicą i gaźnikiem, czyli na obu końcach kolektora. Najłatwiej to zrobić zakręcając główną iglicę i całkowicie zamykając przepustnicę (musi być całkowicie zamknięta, a nie tylko domknięta). Jeśli podczas kręcenia zmniejszyła się kompresja i stała się jakaś dziwna, to jest szczelnie. Po prostu zamknęliśmy kanał dolotowy i silnik nie ma skąd pobrać powietrza podczas suwu ssania aby go potem sprężyć, stąd piszę o "dziwnej" kompresji. Jeśli kompresja nadal jest ok i słychać gdzieś syczenie to jest nieszczelność. W moim przypadku kompresja była cały czas, gdyż gaźnik był nieszczelny przez tą podkładkę. Podziękowania Za pomoc przy odpaleniu silnika dziękuje kolegom Mask oraz Irek M bez Was byłaby lipa. Inna kwestią jest sprawa gościa, co mi go sprzedał, ale od początku. Silnik kupiłem kilka lat temu od czestera z Marciszewa, czester dawał mi tydzień na odpalenie silnika z braku czasu i miejsca nie odpaliłem go, no moja wina Jak się później okazało dzięki kolegom z forum silnik nie miał podkładki kontrującej, czester kilka lat temu mówił, że nie jest potrzebna.(o peknieciach na pokrywie skrzyni korbowej których zdjęc nie było nie wspomnę) Fragment korespondencji z czesterem z tego roku: Coś mi się jednak nie przypomina żebym deklarował dostarczenie dodatkowych części których nigdy nie posiadałem a to było dość dawno i nie kojarzę do końca w takiej sytuacji to ja też powinienem domagać się odszkodowania od modele sklep że sprzedali mi silnik za 2 tysiaki i była piasta nie dociągnięta która się odkręciła i prawie mi odcięła dwa palce musiałem dwa miesiące siedzieć na chorobowym za 300pln miesięcznie , jeden palec już nigdy nie będzie do końca sprawny.A jeżeli chodzi o os maxa to zawsze daję kilka dni na ewentualny zwrot .A teraz to ja nawet nie kojarzę czy tam była kontra czy nie Jak śmigło się odkręciło i poleciało w Irka auto gubiąc podkładkę i nakrętkę to okazało się że jest niezbędna. Na zabawę z odpalaniem straciłem mnóstwo czasu, nerwów i 50 zł na nowy zastaw do mocowania śmigła. Sprawę pozostawiam pod osąd kolegów.
jarek996 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Witam wszystkich po długiej przerwie, sprawy zawodowe i prywatne pozwoliły mi dopiero teraz na zajecie się tematem silnika. Na szczęście silnik już działa, ewidentnie podkładka była problemem nieodpalania silnika. https://youtu.be/52OUqLRXWTg https://youtu.be/Dxt83XkxTYE Może komuś się przyda jak sprawdzić szczelność układu paliwowego, wiadomość od Maska: Skoro nie bardzo da się go nawet odpalić, to sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z głowicą i gaźnikiem, czyli na obu końcach kolektora. Najłatwiej to zrobić zakręcając główną iglicę i całkowicie zamykając przepustnicę (musi być całkowicie zamknięta, a nie tylko domknięta). Jeśli podczas kręcenia zmniejszyła się kompresja i stała się jakaś dziwna, to jest szczelnie. Po prostu zamknęliśmy kanał dolotowy i silnik nie ma skąd pobrać powietrza podczas suwu ssania aby go potem sprężyć, stąd piszę o "dziwnej" kompresji. Jeśli kompresja nadal jest ok i słychać gdzieś syczenie to jest nieszczelność. W moim przypadku kompresja była cały czas, gdyż gaźnik był nieszczelny przez tą podkładkę. Podziękowania Za pomoc przy odpaleniu silnika dziękuje kolegom Mask oraz Irek M bez Was byłaby lipa. Inna kwestią jest sprawa gościa, co mi go sprzedał, ale od początku. Silnik kupiłem kilka lat temu od czestera z Marciszewa, czester dawał mi tydzień na odpalenie silnika z braku czasu i miejsca nie odpaliłem go, no moja wina Jak się później okazało dzięki kolegom z forum silnik nie miał podkładki kontrującej, czester kilka lat temu mówił, że nie jest potrzebna.(o peknieciach na pokrywie skrzyni korbowej których zdjęc nie było nie wspomnę) Fragment korespondencji z czesterem z tego roku: Coś mi się jednak nie przypomina żebym deklarował dostarczenie dodatkowych części których nigdy nie posiadałem a to było dość dawno i nie kojarzę do końca w takiej sytuacji to ja też powinienem domagać się odszkodowania od modele sklep że sprzedali mi silnik za 2 tysiaki i była piasta nie dociągnięta która się odkręciła i prawie mi odcięła dwa palce musiałem dwa miesiące siedzieć na chorobowym za 300pln miesięcznie , jeden palec już nigdy nie będzie do końca sprawny.A jeżeli chodzi o os maxa to zawsze daję kilka dni na ewentualny zwrot .A teraz to ja nawet nie kojarzę czy tam była kontra czy nie Jak śmigło się odkręciło i poleciało w Irka auto gubiąc podkładkę i nakrętkę to okazało się że jest niezbędna. Na zabawę z odpalaniem straciłem mnóstwo czasu, nerwów i 50 zł na nowy zastaw do mocowania śmigła. Sprawę pozostawiam pod osąd kolegów. Trzykrotna kara smierci dla CZESTERA : przez sciecie , powieszenie i uduszenie . Tak powaznie to nie Czester decyduje czy sruba kontrujaca ma byc , czy nie ( to akurat groszowa sprawa ) . Zadnych pekniec silnika byc nie powinno ( jesli o nich nie wspominal ) , bo to juz jest duzo grubsz sprawa , no a to ze nie odpaliles w tydzien to Twoja wina. Jak piszesz minelo KILKA LAT , wiec raczej trudno dochodzic teraz czegokolwiek . Nalezy cie tylko cieszyc , ze po ciezkiej walce , pomocy kolegow silnik chodzi i ma sie dobrze. Posluzy Ci pewnie wiele lat .
Grifon Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Kolo czester z tego, co pamietam to odkupił ten silnik od kogoś, onegdaj wiele sprzedawał na giełdzie. Najbardziej drażni mnie ta podkładka wychodzi na to, że ktoś specjalnie ją włożył, aby silnik nie działał, czy się mylę? To mi przypomina sytuacje gdzie krewny mojego taty sprzedał mu zdaje się wartburga, silnik auta po pewnym czasie zaczął przerywać, mechanik odkręcił gaźnik i wyją z niego kawałek szmaty, po tym już było ok. Jarek ten silnik teraz działa dobrze, ale pójdzie na sprzedaż, mam super OSa benzyne 15 cm3
jarek996 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Kolo czester z tego, co pamietam to odkupił ten silnik od kogoś, onegdaj wiele sprzedawał na giełdzie. Najbardziej drażni mnie ta podkładka wychodzi na to, że ktoś specjalnie ją włożył, aby silnik nie działał, czy się mylę? To mi przypomina sytuacje gdzie krewny mojego taty sprzedał mu zdaje się wartburga, silnik auta po pewnym czasie zaczął przerywać, mechanik odkręcił gaźnik i wyją z niego kawałek szmaty, po tym już było ok. Jarek ten silnik teraz działa dobrze, ale pójdzie na sprzedaż, mam super OSa benzyne 15 cm3 Kazdy orze jak moze , byle bylo to uczciwe . Ale chyba pierdziawke , czy czterosuwa ???
Grifon Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Dwusuwa, ale to dzentelmen o nienagannym zachowaniu. Silniki benzynowe to jest to, szkoda że nie ma w ofercie małych pojemności poniżej 9cm3
jarek996 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Dwusuwa, ale to dzentelmen o nienagannym zachowaniu. Silniki benzynowe to jest to, szkoda że nie ma w ofercie małych pojemności poniżej 9cm3 Wierze ze dzentelmen , szkoda tylko , ze ma taki "niewyrazny" glos Przwdziwy dzentelmen "mowi" wolno i basowo !!!
BRoman Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 Przwdziwy dzentelmen "mowi" wolno i basowo !!! Nosowo;przede wszystkim nosowo i nie boi się syfa ,dżentelmen go ma !
Marcin K. Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Koledzy czy ktoś się orientuje jakie szczeliny powinny być na zaworach? Pamiętam że przy .48 surpass ustawiłem 0.04 i 0.1. Tutaj tak samo, czy ze względu na rozmiar silnika szczeliny są inne, większe?
Marcin K. Opublikowano 1 Września 2019 Opublikowano 1 Września 2019 Dzięki. Dość mocno pluje przez gaznik, czy to może też być spowodowane złym ustawieniem zaworów? Coś przejście jest ok, ale nie uzyskuje max obrotów i nie są one równe
Gość nitromaniak Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to jest mowa o moim silniku Tak to jest kupować używane. Tak sie kupuje uzywane - https://www.youtube.com/watch?v=jhpzueCxDn0
jarek996 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 W ten co za co 6 godzin i 13 minut wygrasz , nie musisz nawet zagladac
Gość nitromaniak Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Juz jedna aukce przegralem tzn. skonczyly mi sie srodki na PayPalu xD https://www.ebay.pl/itm/223686154103?ul_noapp=true
jarek996 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Juz jedna aukce przegralem tzn. skonczyly mi sie srodki na PayPalu xD https://www.ebay.pl/itm/223686154103?ul_noapp=true Po co Ci taki drogi ? Bedziesz mial raz odpalonego "SZWEDA" za pol ceny
Gość nitromaniak Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Lubie nowe nieodpalane silniki ale raz odpalony za pol ceny bardziej do mnie przemawia xD. Drugi silnik zapasowy nieodpalony by sobie lezal na polce ale za bardzo sie aukcja rozpedzila.
Rekomendowane odpowiedzi