Jump to content
Elvis

Ventus 2cx TopModel

Recommended Posts

Pierwszy start z sporym chyba dreszczykiem ;)  potem już coraz lepiej ze startami .

Pięknie wygląda w locie a skrzydła pracują ostro :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No było ciepło ☺ Duża moc napędu i za mały skłon daje taki właśnie efekt.

Co do samego modelu to trzeba przyznać że to bardzo solidna konstrukcja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratki Krzychu za loty i model . Krzysiu napisz co za napęd tam wsadziłeś i ile waży twój VENTUS. Pozdrawiam Władek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Władku. Dzięki, pomału oswajam się z modelem.

Napęd tym razem po taniości: silnik NTM Prop Drive 5050, 580 kV, 2000 W, łopaty Graupner 13x7, aku 6s 4000 mAh, esc 80 A. Z tym setupem waży 5900 g RTF.

Łopaty ciut za male lub za wąskie bo generuje tylko ok 1600 W ale wiadomo; coś za coś. Na łopatach AeroNaut 15x10 na 3/4 gazu szarpnął 117 A przy 2500 W ale to już ponad limit.

 

A twoje modele już poleciały? Liczę że się "pochwalisz"  :)

 

Pozdrawiam również

Krzysztof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy start z sporym chyba dreszczykiem ;)  

 

Faktycznie trochę to dramatycznie w pierwszym starcie wyglądało. Ale pewnie to pierwszy start z wózka więc za bardzo się też nie ma co dziwić. Najważniejsze że poszedł i wrócił cało. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem z moim ASW przy starcie z wózka ale minimalny mix wysokości w dół rozwiązał problem.

Czemu zdjąłeś końcówki do oblotu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście że można mixa dołożyć ale nie lubię prostować modelu elektronicznie  ;) Nie zdjąłem, zapomniałem zabrać  :blush: A jak już jesteśmy przy wingletach to spotkałem się z opinią doświadczonego makieciarza że więcej szkodzą jak pomagają - tylko jak to zweryfikować... Oczywiście efekty wizualne dużo lepsze z nimi jak bez  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykonujesz lot z jednym wingledem i patrzysz w która stronę zakreca . Zakręca w strone większego oporu .

No chyba, ze nie lubisz eksperymentów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotkałem się z taką propozycją ale może za mało się przyłożyłem albo za mało prób zrobiłem bo model leci jakby nigdy nic.

Lubię eksperymenty ale umiarkowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To okolice j. Rożnowskiego ale latamy tam na ściśle określonych i wychodzonych zasadach z lokalnymi właścicielami gruntów - tereny prywatne z prywatną drogą. Jak będziesz chciał wpaść to daj znać i dam Ci namiary na siebie albo któregoś z kolegów to wyjaśnią na miejscu co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny "zlepek" z zabawy Ventusem w 2020 na naszym klubowym lotnisku. Materiał video od kolegi Wojciecha z którym to miałem przyjemność razem bawić - bardzo mu za to dziękuję, kręcony telefonem, czasem nawet gdy obaj byliśmy w powietrzu.

 

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fajnie to teraz wygląda.

Ale mam pytanie dlaczego tak strasznie daleko chodzisz po model? To tak specjalnie? czy dbasz o kondycję?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedź jest prosta: kiepski pilot więc łazi za modelem. F5J łapałem do ręki, za tym jeszcze chodzę ale pracuję nad tym 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.