model Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 Centroplat się rozrasta, caly dzień myślenia jak to ugryźć a tu proszę w trakcie klejenia koncepcja spontanicznie się zmieniła wyszło coś takiego.
model Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Opublikowano 24 Listopada 2019 Cześć, trochę mnie nie bylo od ostatniego wpisu ale praca idzie do przodu,w stanie surowym samolot gotowy Waga 1050g. Serwa lotek to hitec hs82mg, podwozie tym razem to drut 4mm,tutaj zakladam większą wagę końcową niż w p47 a tam jest bardzo sprężyście przy drucie 3mm. Zostało oklejanie samolotu i wycięcie lotek w skrzydle, powoli bedzie mozna zastanawiać się nad doborem silnika, śmigło celuje miedzy (12-13cali) i baterii (3-4s). Waga gdzies okolo 1500-1600g? Zobaczymy. 1
model Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Opublikowano 24 Listopada 2019 Dziękuję Żeby tylko jeszcze w powietrzu była rewelacja.
jethrotull Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Mogę wiedzieć jak przymocowałeś podwozie? To jest jeden kawałek drutu czy po jednym na koło? Jakiej grubości drut?
model Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Opublikowano 25 Listopada 2019 Drut 4mm po jednej sztuce na stronę, w skosach skrzdeł są drewnianie klocki 1x2 cm na całą szerokość wedle koncepcji autora planów.
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Bardzo ładnie położyłeś poszycie. Albo masz talent w łapach albo staż z Małego Modelarza Szkoda, że nie ma składanego podwozia. Zasługuje na to, bo model już wygląda, a zapowiada się jeszcze lepiej.
model Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Opublikowano 25 Listopada 2019 Dzięki, malego modelarza to ostatnio jakies 10 lat temu składalem czy coś zostało z tego nie wiadomo poszycie kształtowalem i kształtowałem dopóki samo po położeniu nie dolegało do klejonej płaszczyzny dzieki temu po ( krowich żebrach ) ani śladu,całość klejona oczywiscie soudalem 66, ale lapałem sobie punktowo to tu to tam klejem ca plus przyśpieszacz (szybko) bo pianka po chwili zaczynała się topić, taka metoda szybko pchała oklejanie skrzydła do przodu. Co do podwozia to zgadzam się z tobą ale w powietrzu jakoś az tak strasznie mi nie przeszkadza nie mniej nastepne projekty planuje juz wyposażyć w skladane podwozie.
jethrotull Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Super, a jaka rozpiętość i planowana waga do lotu?
model Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Opublikowano 25 Listopada 2019 134cm rozpiętości, waga gdzies 1500-1700g przy 1700 obciążenie pow.nośnej bedzie wynosić 50g/dcm.
Grifon Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 To połowa obciążenia typowego modelu myśliwca, jak już zbudujesz taki model 110g/dcm to uważaj na zakretach. ????
model Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Opublikowano 25 Listopada 2019 Wiem o czym mówisz zdazyłem już sie naogladać co się ptrafi dziać z ciężkimi sprzetami tuż po starcie jak i w zakrętach
model Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 Wyposażenie zamontowane silnki dualsky 2820 800kv + regulator ray 50A, samolocik w międzyczasie został oklejony. Po zmontowaniu waga bez baterii 1485g i co się okazało do wywarzenia potrzeba nam jeszcze ok 380g łacznie da nam to wagę 1863 g nie liczac malowania buzera do baterii itp. Czyli plus minus 2000g Przy zasilanu 4s i śmigle 12/6 silnik wykręca według producenta 2400g myślę że jakiś zapas mocy bedzie w razie czego. Zasilanie 3s raczej odpada śmiglo co prawda większe 13/5 ale obroty spadają i ciąg w granicach 2000g czyli na styk. Poszukalem sobie troszkę baterii marki sls 4s i mam parę pozycji ale bez dodatkowego obciążenia przodu się nie obędzie.
robertus Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Dlaczego uważasz, że ciągu musisz mieć więcej niż waga? Ja tu bym się martwił bardziej o prędkość. Co z tego że będziesz miał ciągu 1:1 jak prędkość będzie za mała aby wytworzyć odpowiednią siłę nośną. Jak ten sam silnik nadaje sie pod 4S to faktycznie daj pakiet 4S. Będziesz miał większą prędkość i przy okazji więcej ciągu jak chcesz.
model Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 W awaryjnych sytuacjach możemy poratowac sie tym zapasem ,,mocy" trzeba jeszcze brać pod uwagę że z im dłużej w powietrzu tym mniej pradu w baterii i wydajność nam spada co za tym idzie ciąg powoli nam się zmniejsza ale to chyba wszyscy wiemy. Będę celował w 4s.
model Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Opublikowano 10 Maja 2020 Cześć, corsair doczekał się oblotu Oceńcie sami ale jak dla mnie rewelacja,trochę wiało ale to w niczym nie przeszkadzało ,bardzo stabilny lot w porównaniu do reszty mojej eskadry. Na pierwszych dwóch filmach trochę słychać jak śmiglo brzeczy ale wywarzyłem do trzeciego lotu i jest juz ok. Smigło 12x6 silnik 800kv i pakiet 4 s quantum 3000 30 c. Waga do lotu 2 kg.Na razie mam kupiony jeden taki pakiet ale przy takim zestawieniu mam okolo 13-15 min lotu czyli dobry wynik. W powietrzu samolot prowadzi sie jak po sznurku i może przesadzam ale jak dla mnie to już zaczyna przypominać bardziej samolotowe latanie z czego bardzo się cieszę, czas na naukę startów i lądowań bo z tym u mnie jeszcze kiepsko, bo na warsztacie już się buduje ciut większe co nieco.
Rekomendowane odpowiedzi