Skocz do zawartości

Warthog A-10 na jednym EDF (z planami)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Zmieniłem EDF na FMS70 na 6S z Inrunnerem i dałem większy ESC 100A, chociaż pobór prądu na stole nie przekraczał 75A w piku.

Wyważa się pakietem 6S 3000mAh prawie w tym samym miejscu.

Model wazy teraz ok 2400g, tam w pojedyncze gramy już się nie będziemy bawić 😉

Czekam na okoliczności aby go oblatać.

image.thumb.png.659c76104eea1ceb9b645ca35cc67d51.png

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Proszę, oto plany, z których zbudowałem swojego A-10. Jak zwykle zwracam uwagę, że nie uwzględniają grubości materiału z którego buduję. Trymuję na bieżąco. Miejcie to na uwadze.

 

a-10-centralwing-eng.pdf a-10-fuselage1-eng.pdf a-10-fuselage2-eng.pdf a-10-boots-eng.pdf a-10-tail-eng.pdf a-10-wing-transition-eng.pdf

a-10-sidewing-eng.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Tytuł został zmieniony na Warthog A-10 na jednym EDF (z planami)
  • 1 miesiąc temu...
Gość marnod2

Witam.

Mam do kolegi gorącą prośbe. Czy ze chciałbyś wrzucić te plany z początku relacji. Mam na myśli te niebieskie. Najlepiej jako PDF. Już wyjaśniam. Mam rysunki z monografii wydane wydane w Polsce, teraz zdobyłem Detail & Scale autorstwa Amerykańskiego pilota i zasadniczo się różnią wymiata mi, chociaż teoretycznie są w tej samej skali. Chciałabym porównać trzecie źródło aby mieć większą pewność o umieszczeniu skrzydła i statecznikow, oraz odległości między nimi. O wzajemnym ustawieniu w osi Y też. 

Z góry dziękuję. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marnod2 napisał:

Witam.

Mam do kolegi gorącą prośbe. Czy ze chciałbyś wrzucić te plany z początku relacji. Mam na myśli te niebieskie. Najlepiej jako PDF. Już wyjaśniam. Mam rysunki z monografii wydane wydane w Polsce, teraz zdobyłem Detail & Scale autorstwa Amerykańskiego pilota i zasadniczo się różnią wymiata mi, chociaż teoretycznie są w tej samej skali. Chciałabym porównać trzecie źródło aby mieć większą pewność o umieszczeniu skrzydła i statecznikow, oraz odległości między nimi. O wzajemnym ustawieniu w osi Y też. 

Z góry dziękuję. 

Pozdrawiam

 

Marku, powielane (kopiowane/skanowane) plany generalnie beda obarczone pewnymi, czasem nawet sporymi niedokladnosciami, co wynika z niedokladnosci samego procesu powielania. Najczesciej owe niedokladnosci nie sa liniowe, a wiec rozniace sie w kierunkach x i y, a dodatkowo owe roznice rozlozone nierownomiernie na powierzchni rysunku. To jest calkowicie normalne. Nawet w publikacjach drukowanych takowe niedokladnosci wystepuja. Jezeli wiec model ma wymiarowo mozliwie dokladnie odpowiadac (oczywiscie w skali) oryginalowi, kazdy rysunek trzeba konfrontowac z wymiarami oryginalu i odpowiednio korygowac. Dopiero jesli rozbieznosci sa mocno razace, mozna spodziewac sie bledow powstalych juz podczas kreslenia planow.

Jesli wiec ma byc naprawde dobrze, bez chocby minimalnego korygowania raczej sie nie obejdzie, choc w modelach piankowych, ktore z racji konstrukcji i tak sa uproszczone, krancowa dokladnosc wymiarow i ksztaltow wielkiej roli odgrywac nie powinna, moim zdaniem. Model ma w miare przypominac oryginal i przede wszystkim jak najlepiej latac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marnod2

Witam.

Dzięki za wyjaśnienia. Błędy to krótsze skrzydła po 15mm na stronę, tyleż samo na długości kadłuba. Pozostałe wymiary zbliżone. Obstawiam kreslenie. 

Ponawiam prośbę.

Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.