Janekm Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Przy starcie zaliczyłeś taki podmuch, że aż mi się ciepło zrobiło i nie byłem pewien czy start był pod wiatr. Przy takiej pogodzie, pampers to chyba obowiązkowe wyposażenie ?. 1
AKocjan Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2021 Myślę, że trochę przesadziłem z ryzykiem. Wiatr był zbyt silny. Dużo szczęścia.
AKocjan Opublikowano 2 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2022 Zimowa modyfikacja polegając na wyposażeniu modelu w (prototypowe) narty umożliwiające operowanie z zaśnieżonych pasów startowych. Narty zaprojektowane / wykonane ze sklejki, wkrótce opis konstrukcji . Na filmie przedstawiam pierwsze testy: * projektu nart nie przedstawiam jeszcze ze względu na "testowanie" ich powierzchni ślizgowych.
daras Opublikowano 23 Stycznia 2022 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Z tego co widzę to dość mocno wiało. Ja z moimi zdolnościami chyba bym się nie pokusił o loty tym samolotem przy takim wietrze, szkoda by mi było rozbić model.
AKocjan Opublikowano 23 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2022 1 minutę temu, daras napisał: Z tego co widzę to dość mocno wiało. Ja z moimi zdolnościami chyba bym się nie pokusił o loty tym samolotem przy takim wietrze, szkoda by mi było rozbić model. tak wiatr był bardzo silny, mam jednak sporo godzin wylatanych na "Draco". Samolot bardzo dobrze zachowuje się na wietrze.
Janekm Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Ależ mi się podoba Twoje latanie, te narty to rewelacja! Czy kółko ogonowe nie stawia zbyt dużego oporu? Może też mu nartkę zrobisz? Jednego tylko brakuje do szczęścia, pomaluj te narty na czerwono, będzie bardziej realistycznie wyglądać.
AKocjan Opublikowano 30 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2022 @Janekm Bardzo dziękuję. Tak mam w planach projekt nartki dla tylnego kółka - na następny sezon. Tylne kółko jest dość blisko steru wysokości - więc muszę zaprojektować nartkę w taki sposób, aby nie mogła ona zablokować steru wysokości. Malowanie również na następny sezon. Pozdrawiam
AKocjan Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Pogoda ostatnio nie rozpieszcza, same silne wiatru - na szczęście mam Draco
Ares Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Dobrze latasz. Widać ,że mocno wiało.
AKocjan Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2022 W dniu 10.04.2022 o 17:38, Ares napisał: Dobrze latasz. Widać ,że mocno wiało. dziękuję, model ciężki jak na elektryka; w układzie górnopłata ze slotami - bardzo dobrze sobie radzi z wiatrem mam na nim spory nalot, to też dużo daje
Ares Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Opublikowano 17 Kwietnia 2022 5 godzin temu, AKocjan napisał: model ciężki jak na elektryka; w układzie górnopłata No tak, z wiatrem jednak nie warto przesadzać bo szkoda modeli. Jednak trening pilotażu przy wietrze z pewnością zwiększa bezpieczeństwo pilotażu : jak w dużym lotnictwie. Przypomnij : jakie tam masz baterie i silnik ?
AKocjan Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Z wiatrem zawsze trzeba ostrożnie, łatwo o przecenienie swoich umiejętności / możliwości modelu. Masa modelu do lotu +/- 4500 g LiPo 6S 4500 mAh GensAce (wystarczy na 6 min pokazu dynamicznego - z solidnym zapasem energii Odnośnie silnika: https://www.rc4max.com/e-flite-silnik-trojfazowy-5065-draco-2-0m śmigło: 14,5x9 (4 łopaty)
AKocjan Opublikowano 23 Października 2022 Autor Opublikowano 23 Października 2022 Model w eksploatacji od ponad roku; nadal w bardzo dobrym stanie technicznym nie licząc otarć wynikających z transportu na lotnisko (w lotnictwie dojazd na lotnisko jest najniebezpieczniejszym aspektem - tak mówią ?). Film - przelot dynamiczny z elementami akrobacji.
Rekomendowane odpowiedzi