Jump to content

Orczyk serwa - nowe otwory


robas69
 Share

Recommended Posts

Panowie, muszę zmniejszyć średnicę otworu w orczyku serwa hs 125 mg bo niestety popychacz hamulca jest luźny w tym otworze. Pomyślałem żeby zaślepić otwór distalem i odwiercić nowy, mniejszy otwór. Inny pomysł to podklejenie orczyka laminatem 0,8 mm z nowym otworem. Może podpowiecie właściwe rozwiązanie.

Link to comment
Share on other sites

Aaaa to zmienia postać rzeczy. :)

Jeśli distal będzie się trzymał porządnie i się nie wykruszy to moim zdaniem dobry pomysł. Wówczas zrobisz otwór o żądanej średnicy.

 

Edit

A nie da się tego hamulca w snapa włożyć i do dźwigni przypiąć? 

 

Link to comment
Share on other sites

możesz jeszcze nanieść na popychacz cjano, cienkie warstwy, aż do osiągiącia pożądanej średnicy na styku z popychaczem. Ale to musi być dobry cjano, np. Loctite 406 + przyspieszacz. Daje się zrbić twardą powierzchnię. Dość trwałe i można powtarzać wielokrotnie jak się wyrobi.

Link to comment
Share on other sites

W 125 tce otwory są spore i oddzielone od siebie na odległość średnicy otworu. Można spróbować. 

Oblewanie u mnie ca jest kłopotliwe bo popychacz jest dostępny tylko na przestrzeni komory w skrzydle na serwo. Trudno będzie oblać go równomiernie po obwodzie.

Link to comment
Share on other sites

Jest wielce prawdopodobne ze orczyk wykonany jest z nylonu lub innego udarnego tworzywa w stylu PP lub PE. A tego prawie żaden nornalny klej nie łapie. Zakleisz CA to się wykruszy. Plytka z laminatu to dobry pomysł. Ewentualnie można sięgnąć po dedykowany klej i zaślepić istniejacy otwór.

https://www.google.com/amp/s/plastplus.pl/klejenie-poliamidu-i-tworzyw-sztucznych-trudnosklejalnych/amp/

Alternatywnie można zastanowić się na pogrubieniu popychacza który siedzi w tym otworze.

Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, robas69 napisał:

Panowie, muszę zmniejszyć średnicę otworu w orczyku serwa hs 125 mg bo niestety popychacz hamulca jest luźny w tym otworze. Pomyślałem żeby zaślepić otwór distalem i odwiercić nowy, mniejszy otwór. Inny pomysł to podklejenie orczyka laminatem 0,8 mm z nowym otworem. Może podpowiecie właściwe rozwiązanie.

Ja używam, jeśli różnica średnic na to pozwala:

  • rurki igielitowej
  • koszulki termokurczliwej 

Jeśli dźwignia pozwala, to robię nawet ciut większy otwór i rurka na drut, lub do otworu.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.