Skocz do zawartości

Mustang Reno Race 1200mm


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, pengo napisał:

Nie zgodzę się, że "technologia druku 3d jest obarczona dużą niedoskonałością powierzchni". Właśnie druk 3d powzwala mi bardzo dobrze odwzorować powierzchnię  gdy mam odpowiednio pocięty model w slicerze i  skalibrowaną drukarkę

Dokładnie o tym mówię, jestem na kilku forach związanych z drukiem samolotów w 3d i widzę jak wielu  ludzi ma problemy z wydrukiem - mam na myśli zarówno problemy z jakością samego wydruku jak i problemy z  pofalowaniem powierzchni. Widzę również kilku wymiataczy, którzy mają to obcykane do perfekcji. Więc jakość tak, masz rację może być super, ale pod pewnymi warunkami tak samo jak nie można powiedzieć "nóż jest zły" bez dodania ram w jakich go oceniamy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W ciszy i spokoju kończyłem pracę na wersją 3d, której to założenia aerodynamiczne wzbudziły tyle "kontrowersji" na tym forum. 

Prace były prowadzone w ramach networking'u z pilotami z UK, Australii, Holandii i Kanady.

Wczoraj jeden z kolegów z Holandii dokonał oblotu wersji 3d opartej o profil NACA 2412. Sam pilot posiada wieloletnie doswiadczeni w pylon racingu. Przez kilka sezonów brał aktywny udział w międzynarodowych zawodach więc jego opinia jest dla mnie najważniejsza. Okazało się, że wszystkie moje założenia aerodynamiczne okazały się jak najbardziej poprawne i właściwie  dobrane do tego konkretnego projektu. Poniżej recenzja z oblotu formie oryginalniej:

"I just landen de Prophet after her maiden flight. I gave ~80% throttle and gave her a push and off she was. I had to be quick to give some up elevator but once up to speed all was fine. Had to dial in a bit of down trim and then she flew! She was very sensitive to elevator input and roll was also a bit quick to my liking. I landed her and dialled both back on the transmitter. Second flight was much better. I felt in control and went for full throttle. The speed was good, quick enough for most I would say. The timer went off way to quickly. I broke the prop during this landing so no more flights today 😢.

She was pretty stable once I dialed down the throws for elevator and ailerons. C.G. seems good, I did not fly her inverted yet. I tried to force a stall, all she did was drop her nose so that is a very good sign!"

 

Zapraszam również na https://www.facebook.com/LaberrAviation

 

received_216379160913488.jpeg

received_1585852718585297.jpeg

received_584501873700004.jpeg

received_1191511131504730.jpeg

received_929059811579890.jpeg

received_182777417800215.jpeg

received_158923157016931.jpeg

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, Tender79 said:

W ciszy i spokoju kończyłem pracę na wersją 3d

 

Już zaczynałem się martwić co tak zamilkłeś :), ale cisza czasami mocniejsza jest niż tysiąc słów, a mi teraz cisną się na usta tylko dwa.. ŚWIETNA ROBOTA!!!!!!! 👍👍👍👍😁

 

Z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój projektu, bo znam Ciebie..  i po prostu wiem, że to nie koniec :)

 

👍👍

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak to lata... Jestem bardzo zadowolony! Dziś kiedy otrzymałem od kolegi, który robił oblot, pierwsze filmy z lotów na serio zakręciła mi się w oku łezka ze szczęścia. Ileś miesięcy pracy nad tym projektem miało sens, ten model naprawdę robi robotę.  

GPS pokazał max 228km/h, setup:

1. turnigy sk 3536 1400kv 

2. lipo 4s 2200

3. waga do lotu: 1150g

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.