Jump to content

Mustang Reno Race 1200mm


Recommended Posts

Na szybko, coś do latania na szybko:) Muszę trochę od projektu EDF odpocząć i coś do poszalenia zorganizować na sezon. Mustang Roto Finish jako inspiracja. 1200mm rozp.; napęd 5s geprc gr2306 2450; profil MH32 ze zwichrzeniem -3st na tip'e. Żółty kolor to XPS, wszystko inne wydruk 3D. Generalnie klasyczna konstrukcja z tą różnicą, że wręgi drukowane w nie wycinanie. Za 2tyg ma być oblot.

21.png

comment_9tyxehKnayvLTF7o5ezyX0NwiUF1gnjL.jpg

roto 11 — kopia.png

roto v7 — kopia.png

rr.png

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mam 6 pakietów 5s 1500mah po dronie i 4 silniki, które się dobrze sprawdzają, stąd wybór. 1800g ciągu statycznego.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Prace idą do przodu kadłub już praktycznie skończony, drukuje się część steru kierunku. Budowa łatwa, prosta i przyjemna ;)

roto m12.png

roto mustang 1.png

roto mustang 111.png

roto mustang aaa.png

roto mustang v26.png

roto mustang v27.png

roto mustang v211.png

roto mustang v1111.png

roto mustang v21111.png

roto mustang22.png

roto mustangw.png

roto mustanq.png

282207966_5457426174279994_4920395030918970770_n.jpg

282586422_5457426404279971_5493642749859398940_n.jpg

283009033_5457722054250406_8941291206485705862_n.jpg

283102881_5457426247613320_2203890672100017768_n.jpg

283351077_5457722220917056_4530341410874217103_n.jpg

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kiedy kadłub był już skończony pojawił się problem z wyważeniem, ze względu na masę ogona na końcu dźwigni. Musiałem przeciąć w części dziobowej i dodać 8cm sekcje żeby przesunąć silnik i lipo do przodu. Na szczęście, ze względu na piankowy rdzeń było to prosta operacja. 
Finalnie wyglada teraz lepiej niż przedtem. Zostaje już tylko zamontować serwa i w powietrze :)
 

9744E428-D1A1-4023-B691-F3465354D7CC.jpeg

D94BB7EB-A501-4444-B710-58AF0BF9ABFA.jpeg

47938EB7-F380-4792-8ADC-8162A4462301.jpeg

20F9988E-410A-47A6-B5B4-978FF885B901.jpeg

659FBF8E-18BB-4E60-BAF4-A9978B2D3E86.jpeg

CD1ABDB0-9BB5-4CF5-8189-E20E92C922AA.jpeg

FE572A3E-1E2F-4E66-A5AE-26D647063F18.jpeg

8FA8D36C-1698-452B-9E8B-39AD6967D5EE.jpeg

FB770DC5-1CCD-4F6B-A394-10DBAEFD3C5D.jpeg

A1A00CF8-FB3D-4C2D-9665-0D4ACE2D620E.jpeg

E318A2F5-33D7-497E-A563-A9F20ABA3C7D.jpeg

  • Upvote 2
  • Dzięki 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pierwszy oblot zakończył się kraksą z winy pilota bo można było nim wylądować z początku myślałem, że to środek ciężkości bo pompował góra dół jednak drugi lot z praktycznie kosmetyczą zmianą o 5 mm odbył się bez przygód:

1 lot: 

 

 

 

2 lot bez przygód: 

 

 

podsumowując model lata super stabilnie, wszystkie kąty są zachowane bo nie wymagał praktycznie trymowania. Zestaw do lotu: Turnigy 3548 1100 kv, śmigło 11x5,5 (będą testował też 10 i 9 cali z większym skokiem) pakiety 1300 + 1500 mah 5s (100c) połączone równolegle. W testach na ziemi z tym zestawem daje 915Watów przy 60A. Po 5 minutowym locie na około 60% gazu oba pakiety rozładowane równo do 30% i 29% z napięciem 3,78/3,79 na cele. 

Model wymaga gazu w zakręcie jak to Racer, prosto można latać na 40% gazu. Lądowanie problematyczne ze względu na brak podwozia, stąd wybieram krzaki miękko jak w kołderkę.  

 

W kolejnych lotach potestuję nowe śmigła i polatamy na pełnym ogniu. Model rokuje do dalszych prac rozwojowych - w planach wersja z laminatu ale to temat na następne 5 mc. 

 

292341498_5594593470563263_7729296569946006955_n.jpg

292541715_5594804683875475_5887595590748042699_n.jpg

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Michał, dobra robota i niesamowite postępy. 

3 oblot to już będzie rutyna 👍😄

I jak na racera ma niezłą prędkość w locie poziomym. Warto by ją jakoś zmierzyć.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.