pacek Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 12 godzin temu, paulusr napisał: ką. Oraz przymiarka drukowanej wkładki do wnęki podwozia. Oraz przymiarka drukowanej wkładki do wnęki podwozia. Ładna, czysta robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Ha, ha...Ja tu widzę tylko robotę...ale dzięki;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iras 11 Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 9 godzin temu, pacek napisał: Ładna, czysta robota Pacek ty łobuzie weż się wreszcie do roboty a nie innych podglądasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 3 godziny temu, Iras 11 napisał: Pacek ty łobuzie weż się wreszcie do roboty a nie innych podglądasz? Panie kierowniku, ja robię, ja ciągle robię, ja całe życię robie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paulusr Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Robi. Potwierdzam. Kabinki obróbka. Wybrałem toksyczną metodę. Polecam. Oczywiście jedynie w dobrze wentylowanych pomieszczeniach. Dzięki temu zaczął trochę przypominać Do 335. Kabinka wstępnie oszlifowana W miejscu podziału przygotuję jakieś cosie korygujące nieco kształt górnej części. Będzie nieco bardziej jajowata. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 metoda gorącego noża jest genialna do ciecia laminatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paulusr Opublikowano 24 Marca 2023 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Strasznie fajna zabawa z ta kabinką... Z laminatu g10 2 mm wyciąłem 2 wręgi o grubości 7 mm które wkleiłem na CA. Nie psują widoku. Dokleję do nich rurki przeciwoblodzeniowe /może kiedyś dojdę do etapu wykonania kokpitu/ Cięcie znajdowało się pomiędzy nimi. Kabina pasuje całkiem nieźle. 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Zamocowałem tylny silnik. Ustawiłem go na 0 ze statecznikiem poziomym, co wydaje mi się słuszne. Podobnie ustawiony mam silnik w mniejszym Do335. Trochę minie niepokoi fakt, że owiewka i podział na formie jest zaklinowany na +1.5 względem statecznika. Gdybym go tak ustawił prawdopodobnie model by nabierał wysokości przy pełnym ciągu. Co sądzicie? Pomiar robiłem z wagą do kątów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iras 11 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Paweł to normalne że silniki usytuowane za spływem i w wersji pchającej są ustawiane w + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motfil Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Trzeba to rozpatrzyc wg aerodynamiki jest to dolnopłat więc środek parcia wyjdzie niżej , silnik jest nad tym punktem więc powstaję ramie powodujące gięcie nosa w dół . Kąt do góry by niwelował ten moment ale to tylko moje przemyślenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 14 minut temu, motfil napisał: Trzeba to rozpatrzyc wg aerodynamiki jest to dolnopłat więc środek parcia wyjdzie niżej , silnik jest nad tym punktem więc powstaję ramie powodujące gięcie nosa w dół . Kąt do góry by niwelował ten moment ale to tylko moje przemyślenia . To by się zgadzało np. silniki na wieżyczkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motfil Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Godzinę temu, paulusr napisał: To by się zgadzało np. silniki na wieżyczkach. Tak dlatego silniki na wiezyczce są do góry .Chodzi o to aby siły ciągu przebiegały przez środek parcia wtedy jest równowaga układu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Usunięcie podkładki spod krzyżaka silnika powinno pomóc i nie przestawi mocno kołpaka. Oblatam go z silnikiem na + Zobaczymy co będzie. Jak będzie mocno nabierał wysokości wrócę do 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motfil Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Też myślę że to wymaga prób wazne jest też ustawienie przedniego silnika teoretycznie plus ale zrobił bym 0 lepiej jak przy oblocie ciagne w dół .Przedni z tego co pamiętam to 85 ccm więc będzie generował więcej ciągu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Dzięki za opinie. Tak zamierzam zrobić. Silnik przedni na 0 bez skłonu i wykłonu. Po próbach mogę go pochylić a z wykłonem nie powinno być tematu ze względu na pushera z tyłu. Zresztą zamierzam sprawdzić tą teorię bo mam też normalne śmigło i kołpak. Mały Do ma śmigła zwykłe i kręcą się w tą samą stronę ale tam mam dość spory wykłon przedniego. Oblatywałem go z ręki i poszło to bezbłędnie. Jak go nie rozwalę w pierwszym locie zdam relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motfil Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Wykłon boczny przedniego silnika moze byc konieczny należy pamiętać że strugi zaśmigłowe będą opływać statecznik pionowy i kłopot przy starcie gotowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paulusr Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Heh...na dworze pada, ale Dornier i tak przygotowuje się do startu. Musiałem go złożyć i sprawdzić czy podwozie jest ok. Wygląda na to, że stoi równo. Trochę mały kąt przedniego ale Electron oferuje tylko 100o. Dodałem jeszcze 4 i tak musi zostać bo się drzwi nie domkną. Silnik przedni i tylni i cg teraz jest na 30 cm od natarcia. Powinno być...no właśnie się zastanawiam... 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Zgłaszam się na fotografa/kamerzystę podczas oblotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 7 minut temu, Viper napisał: Zgłaszam się na fotografa/kamerzystę podczas oblotu Tak Marcin. Przetestujemy te Twoje szkiełka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Do usług Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi