Skocz do zawartości

Su 29 50E Sebart


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ze względu na trudne warunki musiałem przerobić podwozie na terenowe druty 4mm i po problemach z wyrywaniem. Nie wygląda to może najlepiej, ale po naciągnieciu białych koszulek termo będzie ciut lepiej.W sumie, to Yaki fabrycznie mają takie patyki :D Wagowo zaoszczędziłem jakies 30g blacha z zestawu była toporna i sztywna dodatkowo przykręcana na metalowe sruby :roll:

 

81062b3d1c5fa910med.jpg

 

86feba8e9dcd6a0amed.jpg

 

Więcej poprawek nie przewiduje ;D

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 323
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Temat nadal aktywny jak reaktor atomowy :D zmiana silnika na elektryczny.Nie chcę smiecic w temacie Extry więc wraca do swojego tematu.Czy silnik który znalazłem klik bedzie odpowiedni do tego modelu z pakietem 5S 4000mah i smigłem 18x12 ? przyznam, że im wiecej przeglądam oferty na hobby city tym mam wiekszy problem w wyborze.Chce uzyskać duzy zapas mocy i czas lotu 8-10min na 5S 4000mah przypuszczalnie model przytyje 200-300g czyli wyjdzie w granicach 2800g.Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach do pełnego 3D potrzebuje w granicach 5kg ciągu :shock: czyli elektryk odpowiadający żarowemu silnikowi 15ccm

 

Do wyboru jest kilka motorów

 

TR 42-60C 500Kv Brushless Outrunner niby 4,5kg ciagu przy 50A i smigle 16x10 lecz te dane sa podane przy wiekszosci tych silników.

 

TGY AerodriveXp SK Series 42-60 500Kv / 1475W tutaj juz sporo mocy ale małe smigła

 

TR 50-65B 350kv Brushless Outrunner (Eq: 4030 AXi) sporo mocy ale ogromne smigła na 5S 20x8APC 50A 5,7kg ciagu nie wiem czy aż tak duże smigło moge zastosować ?

 

TURNIGY 50-65A 400kv Outrunner (Eq: 4030 AXi) podobny do poprzedniej wersji, ale wieksze KV 400

 

CO WYBRAĆ :?:

Opublikowano

Link nei działa, 42-60 500kv na 6s nie da 5kg, tego jestem pewien a jest to odpowiednik 61-91

 

Edit:

 

Wybrałbym TGY, to pewne

 

Rozmiar napewno 50, śmigło można zawsze dać mniejsze :wink:

 

Wątpie abyś uzyskał 10minut 3d z pakietu 5000mah :roll:

Opublikowano

No to poradz coś co wydusi z siebie chociaż te 4,5kg ciągu przy nie kosmicznym prądzie 80-100A :P Pakiet musze mieć 5S mogę kupić 4000-4400mah no i żeby polatac te 7-10min.Przy dużym zapasie mocy wiekszość lotu jest na połowie gazu, więc mysle ze z czasem nie będzie tragicznie.Znalazłem taką specyfikacje

 

R 50-65B 350kv Brushless Outrunner (Eq: 4030 AXi)

 

1584 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 19x10 APC E 51.30 A 16.73 v 858 W 4980 t/mn 4399 g nc 12.5C 60.7km/h Super Chipmunk

1585 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 19x12 APC E 54.00 A 16.57 v 895 W 4860 t/mn 4186 g nc 13.2C 71.1km/h Super Chipmunk

1586 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 20x8 :twisted: APC E 49.60 A 17.56 v 871 W 5310 t/mn 5792 g nc 12.1C 51.8km/h Super Chipmunk

1586 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 20x11 APC E 57.30 A 16.93 v 970 W 4230 t/mn 3674 g nc 14C 56.7km/h Super Ch

 

Przy smigle 20x8 dmucha 5,7kg to by wystarczyło ;D tylko czy z takim smigłem ten model bedzie sie przemieczac po niebie :lol2:

 

 

TR 42-60C 500Kv Brushless Outrunner niby 4,5kg ciagu przy 50A i smigle 16x10 lecz te dane sa podane przy wiekszosci tych silników.Jesli to znajdzie potwierdzenie to nie mam sie nad czym zastanawiać 4,5kg może być. Z tym silnikiem model wyjdzie 2700g

Opublikowano

Mój silnik 42-60 połyka 58A z 14x7, z 16x6 82A :wink:

 

Chłopie 5,5kg do modelu klasy 50 ...

 

Mój model waży ~ 4kg a zadyma jest spora z tym silnikiem ... Do normalnego latania wystarczy mu 14 śmigło :wink:

 

Opublikowano

W dniu dzisiejszym z powodu mega zakłóceń moja Bossanova odeszła do krainy wieczności, a był to taki wdzięczy model, (czas już się rozstać z technologia 35 MHz przynajmniej w bliskim sąsiedztwie stolicy).

Oczywiście wszystko co mogłem wyciągnąłem z wraku a między innymi silnik Saito 91. . Teraz po głowie mi chodzi właśnie opasywany tutaj Su 29, Radku co myślisz o włożeniu Saito do tego SU, ten 4 T nie sponiewiera tego modelu projektowanego pod napęd elektryczny?

Opublikowano

Ten silnik to będzie strzał w 10 na moim 55AX samolot jest mocno przeważony do tyłu na FA 91 będzie miód.Konstrukcja jest dosyć mocna wystarczy oleic domek silnika balsą i psiknąć lakierem.Saito chodzi bardzo mięciutko i nie musisz sie martwic o drgania, a motorek cylindrem w dół nie powinien nawet wystawać z maski, która jest dosyć spora. Do modelu zalecany jest także napęd spalinowy i nie jest to typowa konstrukcja pod elektryka gdzie nie ma możliwosci montażu spaliny są nawet dostępne zestawy do konwersji glow w których znajduje sie łoże, zbiornik i sklejkowe elementy na domek silnika.

 

Tutaj model z FA 100 http://www.vimeo.com/3257454

Opublikowano
czas już się rozstać z technologia 35 MHz przynajmniej w bliskim sąsiedztwie stolicy

Dokładnie Artur - cały czas Ci to powtarzam na lotnisku!

Teraz po głowie mi chodzi właśnie opasywany tutaj Su 29

Naprawdę czad model, uważam że wybór godny polecenia.

Opublikowano

Jest pewna granica dla mnie to ten model nie powinien kosztowac wiecej jak 600zł materiału jest na nim za max 300zł i to nie jest materiał wysokiej jakosci.

Opublikowano

Faktycznie kwota za model jest odstraszająca, :( chyba zainteresuję sie YAK 55 ARF - Haikong Model 720 zł jest kwotą rozsądniejszą, chodż i model troszkę mniejszy.

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Przeklinam dzień w którym sprzedałem ten model :twisted: no ale ;D

 

Zaczynamy kolejne boje z Su 29 50E tym razem w wersji V2 z napędem elektrycznym.

 

c05100ed69d2bd6f.jpg

 

Z wstępnych oględzin po wypakowaniu już wiem, że model ma zdecydowanie lżejszą kabinę, lżejszy profilowany ogon, wyższe podwozie i mocowanie kabiny na śrubki.

Zostały poprawione także detale np wzmocnione rogi kabinki, przygotowana komora na serwo do wersji spalinowe i inne drobiazgi które wychodziły w trakcie latania.

 

Wyposażenie to :

 

Lotki HS 225BB

Wysokość HS 225MG

Kierunek HS 5245MG

Silnik hmmm tu można sporo podyskutować na razie myślę nad axi 4120/20 lub jego odpowiednik pulso chociaż i z HC można by coś wpakować tylko nie wiem co :rotfl:

Liczę na pomoc i jakieś sugestie ludzi, którzy przerabiali takie modelez napędem elektrycznym.

Aku 5S 3300-3700 aby dać dużą średnice śmigła 16-17 cali

Regiel jakiś Chińczyk 80A

Waga do lotu : taka jaka wyjdzie po dużych cięciach ;D

 

Na wstępie z modelu polecą dwa domki pod elektro i spalinę odejdzie duży kawał sklejki i 4 śruby M4 do mocowanie budki.Dalej wywalę podwozie aluminiowe i dam węglowe, śrubki także metalowe do podowzia wymienie na plastiki M6.Pręty do wykonania popychaczy także wyrzucę, są dosyć ciężkie, a można sobie poradzić dając rurki węglowe, dalej do śmietnika koło ogonowe i zamiast tego stopka z precika stalowego 2mm.

Łącznie odpadnie około 150g i wg tego co wychodzi u innych waga powinna pokazać z aku 5S 3300 2,35-2,4kg czyli to co podaje producent bez baterii na swoim wyposażeniu :lol2:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.