kesto Opublikowano 22 Października Autor Opublikowano 22 Października 21 godzin temu, stan_m napisał: To jest właściwy czas, żeby zająć się chłodzeniem silnika elektrycznego. Ja zawsze liczę powierzchnię wlotu powietrza od czoła maski silnika (realna powierzchnia bez wszelakich żaluzji, klapek no i makiet cylindrów a kołpaka w szczególności). Następnie liczę powierzchnię wylotu powietrza nagrzanego na końcu maski silnika. Ta powierzchnia powinna być o wiele większa niż powierzchnia wlotu powietrza (czoło maski). Już na początku budowy chłodzenie silnika było dla mnie istotnym czynnikiem. Dlatego wylot powietrza jest u mnie większy niż wlot ( wlot - 169cm2 wylot - 210cm2 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. kesto Opublikowano 23 Października Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 23 Października Mocowanie silnika do kadłuba jest na 4 śrubach M4 i rurce alu. 6mm jako kołka centrującego. 13 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. kesto Opublikowano 24 Października Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 24 Października Kolejny krok, przejście przez kadłub dla kabli akumulatorów. Kopyto ze styroduru i nawinięte dwie warstwy balsy 1mm. 10
Ares Opublikowano Piątek o 18:52 Opublikowano Piątek o 18:52 Czym zwilżasz balsę podczas procesu wyginania?
kesto Opublikowano Sobota o 07:34 Autor Opublikowano Sobota o 07:34 Moczyłem chwilę w gorącej wodzie.
Michal3013 Opublikowano Sobota o 08:05 Opublikowano Sobota o 08:05 W dniu 17.10.2025 o 18:40, kesto napisał: Modelemax Zobacz w Surfpol lub havel mają chyba 2/2 i na pewno tańszą niż modelemax
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. kesto Opublikowano 11 godzin temu Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 11 godzin temu Mały drobiazg, a cieszy. Postanowiłem wykonać półkolistą kopułkę do busoli. Kopyto ze starego trzonka pd pędzla, trochę sklejki z odpadów i kawałek okładki od dokumentów. 6 1
Rekomendowane odpowiedzi