Skocz do zawartości

Messerschmitt Bf 109 G-10/K-4 Skala 1:5


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 316
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Oczywiście że niema problemu, jeden czy nawet dwa kołpaki nie stanowią problemu.

Średnica kołpaka 160 mm. W sklepie ef3m nie maja takowego podwozia, a modelarni rc nic podobnego nie znalazłem. Szkoda. Gdzie mogę je w takim razie kupić?

 

Zadzwoń do modelarni rc w Krakowie, widziałem że mają identyczne pneumatyczne podwozie takie co ja mam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Montaż mocowania silnika oraz silnika:

1da86134288bf942med.jpg

14f78cc684f70056med.jpg

c50460505201a948med.jpg

Montaż zawiasów na owiewkę oraz zatrzasku kabiny:

2d9be5fb36f263f4med.jpg

8dcf89e21433a79bmed.jpg

 

 

 

Edit: jaki tutaj zastosować skłon i wykłon silnika?

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Hej.

Jak tam budowa?? Skończyłeś już czy stanęło w martwym punkcie?? Ja do końca listopada powinienem się w końcu odrobić z pracami które przyblokowały mnie w budowie, zacząłem już kompletować materiały i mam nadzieje od grudnia ruszyć z budową... 2 lata przestoju wystarczą... :)

Pozdrawiam i powodzenia w budowie

Opublikowano
Hej.

Jak tam budowa?? Skończyłeś już czy stanęło w martwym punkcie?? Ja do końca listopada powinienem się w końcu odrobić z pracami które przyblokowały mnie w budowie, zacząłem już kompletować materiały i mam nadzieje od grudnia ruszyć z budową... 2 lata przestoju wystarczą... :o

Pozdrawiam i powodzenia w budowie

 

Cześć, u mnie niestety prace wstrzymane (tak jak na fotkach powyżej, na tym etapie prace przerwane), ponieważ jestem na studiach czeka mnie rok bezczynności w pracach w modelu.

To cieszę sie że u ciebie prace drgnęły, będę śledził twoje prace na forum i kibicował ci.

Serdecznie pozdrawiam.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witaj Byczek

 

Mysle ze omnje nie zapomniales :( minelo troche czasu od naszej tel,rozmowy.

Na ja studenci maja malo czasu to jest znane na calym swjecie :lol: .

 

mam nadzieje ze twoja 109-tka jest gotowa

Ja swoja wykanczam (ostatni szlif)

 

Pare fotek z archiwum

post-6948-0-11684700-1358348373_thumb.jpg

Opublikowano

318_Dadi! 302_Osh pozdrawia :). Jakoś iłek się urwał i nie miałem jak śledzić budowy tego twojego Emila, widzę, że posunąłeś sprawę do samego końca. Piękny model, więcej fotek poproszę.

Opublikowano

Witaj Osh

No tak 318_ Dadi.

Ja latam dalej w Sturmowiku (HSFX) tylko smienilem nik na "Crey".

Czesto jestem na server Kampfverband_13.

A wiosna jak sezon sie zacznie to nalotnisko :) modelle latac.

Mam okolo 200 fotek z budowy 109 ale niektore sa za durze (Megabeit) :( .

Pare wybraulem i te postuje

 

pozdrawiam

Dadi

post-6948-0-16573400-1358439101_thumb.jpg

post-6948-0-62920400-1358439265_thumb.jpg

post-6948-0-06685300-1358440471_thumb.jpg

post-6948-0-01982700-1358440514_thumb.jpg

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

AAAAAA!!! witam cie dadi!!!, szukam z tobą kontaktu!!! pilnie!!!

Zaczynam odłożoną budowę meserschmitta bowiem prawie dwa lata przestoju to za dużo. W tym tygodniu prawdopobnie w okolicach środy wstawie fotki z budowy podwozia, oraz amortyzatora, potem dalej, widze świetnego meserschmitta zbudowałeś jestem pod wrażeniem, ile u ciebie wynosi skłon i wykłon silnika? gdzie masz SC? bo nie mam tego w planach. Pozdrawiam

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witaj Dadi 

Czy to rozwiązanie z przedłużeniem piasty silnika i podparciem na łożysku się sprawdza?Nie ma wibracji?Czy to rozwiązanie było testowane w całym zakresie obrotów?

Widziałem podobne rozwiązanie ale przedłużenie było na elastycznym sprzęgle i dwóch łożyskach.

Fajnie rozwiązałeś wydech .

Opublikowano

Warto wiedzieć:

"Specyfikę lotniczych silników tłokowych, w odróżnieniu od trakcyjnych, stanowi brak koła zamachowego. Jego rolę w lotnictwie spełnia śmigło, którego moment bezwładności jest większy – co najmniej o rząd wielkości. Pulsujący moment obrotowy silnika przekazywany na śmigło stanowi źródło drgań skrętnych wału silnika, który w przypadku częstotliwości pokrywających się z drganiami własnymi układu silnik – śmigło grozi awarią silnika."

 

W.Balicki, S.Szczeciński "Specyfika obciążeń dynamicznych lotniczych Silników tłokowych"

 

http://ilot.edu.pl/prace_ilot/public/PDF/spis_zeszytow/199_2009/16.%20Balicki%20W.,%20Chachurski%20R.,%20Kozakiewicz%20A.,%20Szczeci%C5%84ski%20J.,%20Szczeci%C5%84ski%20S..pdf

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie, 

Oto dalsze postępy z prac, wykonanie podwozia i amortyzatorów z kompletu trzech rurek aluminiowych i dwóch sprężyn oraz kół pompowanych, w dalszej cześci będą one spawane nie jak zakłada plan ale trochę po mojemu.

a85202261d961f80med.jpg

 

099dff9bfcca2482med.jpg

 

Teraz robi się przedłużka wału korbowego na silnik DLA56,

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, po złożeniu model na dzień dzisiejszy prezentuje sie tak jak na załączonych obrazkach,pozostalo jeszcze drobne prace kosmetyczne i pokrycie model oracover, i podwozie.

post-1781-0-70876200-1563901076_thumb.jpg

post-1781-0-00939500-1563901105_thumb.jpg

post-1781-0-81891100-1563901145_thumb.jpg

post-1781-0-36006300-1563901190_thumb.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.