Skocz do zawartości

Messerschmitt Bf 109 G-10/K-4 Skala 1:5


Byczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 316
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Oczywiście że niema problemu, jeden czy nawet dwa kołpaki nie stanowią problemu.

Średnica kołpaka 160 mm. W sklepie ef3m nie maja takowego podwozia, a modelarni rc nic podobnego nie znalazłem. Szkoda. Gdzie mogę je w takim razie kupić?

 

Zadzwoń do modelarni rc w Krakowie, widziałem że mają identyczne pneumatyczne podwozie takie co ja mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...

Hej.

Jak tam budowa?? Skończyłeś już czy stanęło w martwym punkcie?? Ja do końca listopada powinienem się w końcu odrobić z pracami które przyblokowały mnie w budowie, zacząłem już kompletować materiały i mam nadzieje od grudnia ruszyć z budową... 2 lata przestoju wystarczą... :)

Pozdrawiam i powodzenia w budowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Jak tam budowa?? Skończyłeś już czy stanęło w martwym punkcie?? Ja do końca listopada powinienem się w końcu odrobić z pracami które przyblokowały mnie w budowie, zacząłem już kompletować materiały i mam nadzieje od grudnia ruszyć z budową... 2 lata przestoju wystarczą... :o

Pozdrawiam i powodzenia w budowie

 

Cześć, u mnie niestety prace wstrzymane (tak jak na fotkach powyżej, na tym etapie prace przerwane), ponieważ jestem na studiach czeka mnie rok bezczynności w pracach w modelu.

To cieszę sie że u ciebie prace drgnęły, będę śledził twoje prace na forum i kibicował ci.

Serdecznie pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witaj Byczek

 

Mysle ze omnje nie zapomniales :( minelo troche czasu od naszej tel,rozmowy.

Na ja studenci maja malo czasu to jest znane na calym swjecie :lol: .

 

mam nadzieje ze twoja 109-tka jest gotowa

Ja swoja wykanczam (ostatni szlif)

 

Pare fotek z archiwum

post-6948-0-11684700-1358348373_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Osh

No tak 318_ Dadi.

Ja latam dalej w Sturmowiku (HSFX) tylko smienilem nik na "Crey".

Czesto jestem na server Kampfverband_13.

A wiosna jak sezon sie zacznie to nalotnisko :) modelle latac.

Mam okolo 200 fotek z budowy 109 ale niektore sa za durze (Megabeit) :( .

Pare wybraulem i te postuje

 

pozdrawiam

Dadi

post-6948-0-16573400-1358439101_thumb.jpg

post-6948-0-62920400-1358439265_thumb.jpg

post-6948-0-06685300-1358440471_thumb.jpg

post-6948-0-01982700-1358440514_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

AAAAAA!!! witam cie dadi!!!, szukam z tobą kontaktu!!! pilnie!!!

Zaczynam odłożoną budowę meserschmitta bowiem prawie dwa lata przestoju to za dużo. W tym tygodniu prawdopobnie w okolicach środy wstawie fotki z budowy podwozia, oraz amortyzatora, potem dalej, widze świetnego meserschmitta zbudowałeś jestem pod wrażeniem, ile u ciebie wynosi skłon i wykłon silnika? gdzie masz SC? bo nie mam tego w planach. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witaj Dadi 

Czy to rozwiązanie z przedłużeniem piasty silnika i podparciem na łożysku się sprawdza?Nie ma wibracji?Czy to rozwiązanie było testowane w całym zakresie obrotów?

Widziałem podobne rozwiązanie ale przedłużenie było na elastycznym sprzęgle i dwóch łożyskach.

Fajnie rozwiązałeś wydech .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wiedzieć:

"Specyfikę lotniczych silników tłokowych, w odróżnieniu od trakcyjnych, stanowi brak koła zamachowego. Jego rolę w lotnictwie spełnia śmigło, którego moment bezwładności jest większy – co najmniej o rząd wielkości. Pulsujący moment obrotowy silnika przekazywany na śmigło stanowi źródło drgań skrętnych wału silnika, który w przypadku częstotliwości pokrywających się z drganiami własnymi układu silnik – śmigło grozi awarią silnika."

 

W.Balicki, S.Szczeciński "Specyfika obciążeń dynamicznych lotniczych Silników tłokowych"

 

http://ilot.edu.pl/prace_ilot/public/PDF/spis_zeszytow/199_2009/16.%20Balicki%20W.,%20Chachurski%20R.,%20Kozakiewicz%20A.,%20Szczeci%C5%84ski%20J.,%20Szczeci%C5%84ski%20S..pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam po dłuższej przerwie, 

Oto dalsze postępy z prac, wykonanie podwozia i amortyzatorów z kompletu trzech rurek aluminiowych i dwóch sprężyn oraz kół pompowanych, w dalszej cześci będą one spawane nie jak zakłada plan ale trochę po mojemu.

a85202261d961f80med.jpg

 

099dff9bfcca2482med.jpg

 

Teraz robi się przedłużka wału korbowego na silnik DLA56,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.