Skocz do zawartości

http://www.hobbycity.com ktos zna?


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka miesięcy temu....

...dostałem odpowiedź, że mam im go odesłać.

Ja też dostałem odpowiedź, że mam odesłać, tylko żeby wybrać tanią przesyłkę ( ale z "tracking number" ), bo kasy nie zwracją bardzo wyraźnie to zaznaczyli.

No to dałem sobie spokój.

Widocznie w miarę rozwoju firmy (to było dosyć niedawno) bardziej formalizują kontakty z klientami (nawet platinum :] ).

 

Z ciekawostek dodam, że firma lubi wkładać do paczki karteczki, że co prawda towar nie jest dokładnie tym, który zamówiliśmy, ale za to taniej nigdzie nie znajadziemy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 926
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
a też dostałem odpowiedź, że mam odesłać, tylko żeby wybrać tanią przesyłkę ( ale z "tracking number" ), bo kasy nie zwracją bardzo wyraźnie to zaznaczyli.

No to dałem sobie spokój.

Widocznie w miarę rozwoju firmy (to było dosyć niedawno) bardziej formalizują kontakty z klientami (nawet platinum ).

 

Z ciekawostek dodam, że firma lubi wkładać do paczki karteczki, że co prawda towar nie jest dokładnie tym, który zamówiliśmy, ale za to taniej nigdzie nie znajadziemy

 

No, proszę. Co za tupet. Robią byka i nawet za to juz nie chcą płacić ?

Czyli ewoluują jak każda klasyczna korporacja. Na początku duża elastyczność, komunikatywność i mocne ukierunkowanie na klienta a jak już "obrosną w piórka" maksymalizacja zysku nawet (a właściwie przede wszystkim) kosztem jakości obsługi klienta poprzez mnożenie sztywnych procedur. Spadek jakości obsługi klienta i towarów ma to samo źródło: cięcie kosztów.

No cóż, nie oni pierwsi. Aeromicro.com też kiedyś wysyłało paczki nawet i do Polski. Teraz zagranicy wogóle już nie obsługują, widać rynek w USA całkowicie zaspokaja ich ambicje.

 

A z ciekawosci spytam: Co temu motorkowi ? Nie da się tego jakoś naprawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co temu motorkowi ? Nie da się tego jakoś naprawić ?

Szumi i zgrzyta lożysko, a nie umiem go otworzyć bez uszkodzenia.

Tak więc lata sobie w tym modelu, aż się całkowicie rozleci, albo dowiem się jak go bezpiecznie rozebrać ("na siłę" nie dało rady): http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=3292&start=15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja też dziś wrzuciłem kilka rzeczy do koszyka i jutro będe finalizował transakcję. To też będzie mój pierwszy zakup za granicą ! Zobaczymy jak bedzie :D ale jak patrze na ceny to aż ;D . Mam pytanie jaką wybrałeś opcje opisu paczki i wartośc paczki ? podobno trzeba wybać TOYs ...coś tam i do 30$ wtedy nie płaci się cła ...!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Spojrzalem tylko na kilka rzeczy, ale biorac pod uwage koszt wysylki i czas !!!! - nie bede sie wahal nawet jesli bedzie troche drozej - zauwazylem tylko, ze sporo rzeczy nie maja na stanie :-(

Orientujesz sie moze od jak dawna dzialaja ?

 

PS. Wnosze o przyznanie punktu POMOGL dla Petera za podanie bardzo ciekawej alternatywy dla UH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej!

 

Czy moze jest ktos kto bedzie zamawial towar w UH? chetnie bym sie dolozyl. Taniej by wyszla przesylka. Jesli tak prosze o kontakt :wink:

 

to co ew. bym chcial:

 

http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4200

 

http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4498

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.