Skocz do zawartości

Partenavia P68 Multiplex


Rekomendowane odpowiedzi

Nowa Partenavia P68 firmy Multiplex o rozpiętości skrzydeł 1400mm to modelowa replika dla zaawansowanych pilotów modelarskich.
Dzięki dwóm przeciwbieżnym, bezszczotkowym silnikom typu ROXXY BL Outrunner C28-28-1400kV,
w połączeniu z dwoma sterownikami typu MULTIcont BL-20 P68 i baterią 3S2600 mAh,
model jest optymalnie zmotoryzowany i nie posiada tendencji do zbaczania przy zmianie prędkości.

 

 

Model lata niezwykle dobrodusznie, a także umożliwia manewry akrobacyjne, takie jak przewroty, pętle i lot odwrócony.
Obrabiana CNC i sprężynująca noga koła przedniego zapewnia, że model nie podskakuje podczas lądowania.
Fabrycznie zamontowane światła lądowania i nawigacyjne LED, a także działające klapy do lądowania to również cechy, które nadają modelowi szczególnego uroku.

Przestronna komora baterii mieści baterie 3S o pojemności 2200 - 5000 mAh, co zapewnia szeroki zakres wydajności i czasu trwania lotu.
Krystalicznie przezroczysta przednia szyba umożliwia instalację systemu FPV, aby jeszcze bardziej zwiększyć przyjemność z latania.

Dzięki jaskrawoczerwonej liberii model jest łatwo rozpoznawalny w powietrzu.


Cechy:

  • Wydajny bezszczotkowy układ napędowy z przeciwbieżnymi dwułopatowymi śmigłami
  • Fabrycznie montowane światła LED do lądowania/nawigacji, klapy robocze
  • Bardzo dobra sterowność podczas toczenia się po ziemi dzięki podwoziu trójnogu ze sterowaną, sprężynową i frezowaną CNC nogą koła przedniego
  • Szybka wymiana baterii przez przednią górną pokrywę kadłuba
  • Duża komora baterii, która mieści baterie 3S o pojemności 2200–5000 mAh
  • Krystalicznie czysty przedni ekran, odpowiedni do FPV
  • Wykończone jasnoczerwoną farbą, wykończenie nałożone na dekor


Zawartość zestawu: 

  • model ELAPOR® w dużej mierze zmontowany
  • 2 silnikiROXXY BL Outrunner C28-28-1400kV
  • regulatory prędkości Multiplex MULTIcont BL-20 P68
  • śmigło 8" x 5"
  • serwa MS-12015 DIGI, MS-12022 MG DIGI
  • zastosowane kalkomanie i szczegółowa instrukcja obsługi

Model do kupienia w najniższej cenie w Polsce znalazłem na RC4MAX https://www.rc4max.com/multiplex-partenavia-p68-1-02488-rr

 

1670421592.2334.jpg

 

Zamówiłem sobie ten model, w Polsce bardzo mało informacji na temat tego samolotu. Na YouTube jest kilka filmików z tym modelem  i to wszystko. Przekonał mnie swoim wyglądem oraz dwoma silnikami (nie miałem.nigdy modelu  tej klasy). Mam nadzieję że jak przystało na Multiplexa model będzie dobrze wykonany oraz jego właściwości lotne będą warte kwocie 1300zł. Niebawem wrzucę zdjęcia i relację.

 

 

IMG-20240402-WA0056.jpeg

IMG-20240402-WA0056.jpeg

IMG-20240402-WA0058.jpeg

IMG-20240402-WA0060.jpeg

IMG-20240402-WA0062.jpeg

IMG-20240402-WA0064.jpeg

IMG-20240402-WA0066.jpeg

IMG-20240402-WA0068.jpeg

IMG-20240402-WA0070.jpeg

IMG-20240402-WA0072.jpeg

IMG-20240402-WA0074.jpeg

 

 

Otrzymałem gratis w sklepie RC4MAX w postaci kleju cyjanoakrylowego + przyśpieszacz. Polecam ten klej! Namrętka nie przykleja się do butelki i bez problemu możemy odkręcać i zakręcać buteleczkę nie martwiąc się o nic. 

 

 

IMG-20240402-WA0088.jpeg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

endriuRC będziesz Pan zadowolony 😀

Też zawsze miałem obawy przed lataniem modelami dwusilnikowymi ale po wlataniu się np. w popularnego Twinstara Mpx polecałbym ten model każdemu nawet początkującemu modelarzowi. Video z lotu w trudnych warunkach https://youtu.be/DA3_R8JrEo8  

Życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, paweln7 napisał:

Witam

Zasiadam w pierwszym rzędzie i obserwuje temat, do złożenia czeka u mnie troszkę większa

https://www.modellstudio.cz/index.php?&desktop_back=eshop&action_back=&id_back=&desktop=eshop&action=zbozi_detail&id=23

 

Bardzo się cieszę że jest ktoś kto będzie śledził moja relacje z tym oto wspaniałym samolotem. ❤️

 

10 godzin temu, Andrzej68IX napisał:

endriuRC będziesz Pan zadowolony 😀

Też zawsze miałem obawy przed lataniem modelami dwusilnikowymi ale po wlataniu się np. w popularnego Twinstara Mpx polecałbym ten model każdemu nawet początkującemu modelarzowi. Video z lotu w trudnych warunkach https://youtu.be/DA3_R8JrEo8  

Życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych

Model prowadzi się rewelacyjnie jak widać. Jestem już cały chory na myśl że model niebawem będę miał w rękach i będę mógł nim wystartować. Jestem mega zadowolony ze swojego wyboru i odliczam dni kiedy będę mógł rozpakowywać paczuszkę. Wesołych Świąt !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląîda (i tak wychodzi mojego researchu, bo trochę o tym modelu szukałem) jak rework Twinstara, na coś ładniejszego (co jest oczywistą porażką, bo nie wyszło. Tylko GeeBee jest piękniejszy od Twinstara).

 

I jeśli faktycznie tak jest, to będziesz zaodwolony.

Sam jestem na etapie trzeciego Twinstara w życiu (a jesli kiedyś mu się coś stanie to będzie i czwarty) i jest to jedna z najlepiej latających konstrukcji jakie miałem w rękach.

Cholernie wydajna aerodynamika, która radzi sobie z olbrzymim obciążeniem (mój lata z pakietem 3s 14 000mAh), a przy tym bardzo wybaczająca w prowadzeniu.

 

Sam nawet chciałem sobie kupić Partenavie, ale kupiłem kolejnego Funracera (i nie żaluję - fenomenalnie latający samolot)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem w dniu dzisiejszym model., jakość wykonania jak dla mnie perfekacja. Bardzo dużo miejsca na baterie oraz odbiornik. Kółko przednie jest na kablu Y wraz z kierunkiem, silniki na kablu Y oraz lotki w sumie jest 5 kanałów także spokojnie odbiornik 6ch wystarcza. Model prezentuje się rewelacyjnie nawet śmigła odziwo są na pierwszy rzut oka bardzo starannie wykonane co rzadko się zdarza w zestawach lecz zobaczymy na wyważarce jak z nimi naprawdę jest. Jak na tą chwilę pozostaje się tylko cieszyć modelem bo na prawdę jest piękny. W skrzydlach popychacacze są na snapach kulowych co daje totalny brak luzów na sterach. Zresztą zobaczcie sami 

 

 

20240402_112724.jpg

20240402_112712.jpg

20240402_112707.jpg

20240402_112703.jpg

20240402_112657.jpg

20240402_112653.jpg

IMG-20240402-WA0033.jpeg

20240402_112359.jpg

20240402_112351.jpg

IMG-20240402-WA0029.jpeg

20240402_112020.jpg

20240402_112011.jpg

20240402_112014.jpg

20240402_111842.jpg

20240402_111838.jpg

20240402_111743.jpg

20240402_131706.jpg

20240402_131658.jpg

20240402_131654.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Patryk Sokol napisał:

Zrobisz zdjecie profilu przy kadlubie oraz zmierzysz mi cięciwe i grubość skrzydła? 

Proszę 

20240402_121059.jpg

20240402_121035.jpg

20240402_121007.jpg

 

 

Środek ciężkości według instrukcji 53-58mm od krawędzi natarcia skrzydła.

 

 

IMG-20240402-WA0076.jpeg

IMG-20240402-WA0078.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na oko patrząc to potwierdza się to co mi się wydawało - aerodynamicznie jest jak Twinstar (czyli nie Clark, bo profil, przy spływie, jest nieco wklęsły). 

Będziesz po locie zadowolony, Twinstar lata perfekcyjnie. 

Jak się wlatasz to polecam próby podejść do lądowania z nosem w górze i zejście z wysokości side slipem (czyli kierunek na maxa w jedną, lotkami utrzymujesz prosty kierunek lotu i cieszysz się, że opada jak na hamulcach). 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Patryk Sokol napisał:

...zejście z wysokości side slipem (czyli kierunek na maxa w jedną, lotkami utrzymujesz prosty kierunek lotu i cieszysz się, że opada jak na hamulcach). 

 

Znany jako ślizg kierunkowy 🙂, bardzo efektywny (efektowny też) do wytracania wysokości:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.