M1A Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Zamierzam sobie nabyć asw 28 od Volantexa. Ale nie zabardzo wiem jaką baterie dobrać twórca zaleca baterie 3s od 1300mah do 2200mah. Posiadam 2 baterie 3s 1300mah od innego modelu i się zastanawiam czy na takim pakiecie będzie dobrze on latał? Może ktoś posiada ten model i może wskazać akumulator ,który pasuje do niego idealnie i nie trzeba będzie go wyważać?
Elvis Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Czy będzie dobrze latał na twoich pakietach to chyba tylko ty możesz ocenić na podstawie ich parametrów i kondycji. Jeśli będą za lekkie to zawsze możesz dokleić kombinerki 😉 - mniejszy problem niż odwrotnie. Bardziej bym się zastanawiał czy będą miały wystarczająca wydajność bo żadnych szczegółów aku nie podałeś.
Tomek 77 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Miałem asw 28 od Volantexa i latałem na 2200 3s bo akurat takie miałem i były za ciężkie nawet cofnięte na max. Jak masz 1300 i to dwie to na początek spokojnie Ci wystarczy -przesuń ją tylko do przodu aby wyważenie się zgadzało( jak będą krótkie loty zawsze możesz dokupić nową baterię)
Market Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Latałem na 2700, ale wsadzonym we wnękę za kabiną nad bagnetami skrzydeł - akurat się tam mieścił. Potem próbowałem z dużym 5200, ale już w kabinie. Zrobił się cięższy i fajnie latał, ale trzeba było dorzucić aż 100 gram na ogon.
Irek M Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Będzie dobrze latał bo model ten wbrew kilku opiniom bardzo dobrze lata. Tylko, że pakiet 1300 ma za mało pojemności. U mnie jest 3s 2200 i wcale nie cofnięty jak najdalej. To dziwne ale kiedyś z tego powodu zdemontowałem kółko do lądowania. Jednak 3s 2200 to też trochę mała pojemność, zależy jak latamy góra 10min u mnie łącznie z szybowaniem. Gdybym umiał w termikę to może byłoby inaczej. Mam też pakiety 2600 i 3000 ale nie próbowałem z nimi bo mają inne złącza.
M1A Opublikowano 29 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2024 Mam też taki pomysł by dać tam baterie 3s 1300mah ona waży 107g i dodać jeszcze kamerkę która waży 52g wydaje mi się że kamera go dociąży i nie trzeba będzie go dodatkowo wyważać
Irek M Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 1300 to mała pojemność. Poza tym oryginalne łopatki silnika nie są zbyt efektywne. Ja zamieniłem je na Aeronaut chyba
pyton Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Zależy jak ciężki będzie silnik, ja latam nim z pakietem 3s 2200 ale silnik lekki ok 90g i lata naprawdę dobrze, termikę też umie wykręcić 😉
wacek.matuszak Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Miałem pierwszą wersję -bez podwozia-i latał na 2200 .wystarczało to na 3 do 4 windy, w celu szukania termiki .Czasami się to udawało ale na cuda nie licz ,To tylko styropian. Śmigło też zmieniłem.
CrazyTomas Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 A może rozważyć nie Li-Po a Li-Ion np VCT-5a. Powinny wydolić. Minus że trzeba samemu polutować, ale złącza można zastosować dowolne.
pyton Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Lipole będziesz miał lżejsze, przy tej samej pojemności i napięciu.
Patryk Sokol Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 15 godzin temu, pyton napisał: Lipole będziesz miał lżejsze, przy tej samej pojemności i napięciu. Dokładnie na odwrót. Współczesne Li-Iony są lżejsze. Pakiet 3s 2500mAh z ogniw VTC5a to 150g Pakiet 3s 2200mAh Gens Ace Soaring (czyli jedne z lżejszych Li-Poli) to już 168g Jedyna zaleta Li-Poli to wyższa wydajność prądowa. Poza tym Li-iony mają same zalety (żywotność, bezawaryjność, bezpieczeństwo itd.) 1
Rekomendowane odpowiedzi