Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W większości planów serwa lotek są umieszczone tak, że dźwignia i popychacz są na dolnej płaszczyźnie skrzydła. Na logikę są bardziej narażone na zapiaszczenie podczas startu, uszkodzenia przy lądowaniu w wysokiej trawie itp. Ma to jakieś uzasadnienie oprócz "bo tak się zawsze robiło"?

Opublikowano

1) Aerodynamika
W duzym uproszczeniu - skrzydla generuja wiecej sily nosnej, gdy przeplyw powietrza po gornej plaszczyznie jest niezaklocony.

 

2) Bo prawdziwe samoloty wszelki ladunek itp maja pod skrzydlami, wiec wyglada to bardziej realistycznie :)

W przypadku modeli nie ma to znaczenia
...

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.