CrazyTomas Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu W większości planów serwa lotek są umieszczone tak, że dźwignia i popychacz są na dolnej płaszczyźnie skrzydła. Na logikę są bardziej narażone na zapiaszczenie podczas startu, uszkodzenia przy lądowaniu w wysokiej trawie itp. Ma to jakieś uzasadnienie oprócz "bo tak się zawsze robiło"?
adam.trzaskowski Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 1) Aerodynamika W duzym uproszczeniu - skrzydla generuja wiecej sily nosnej, gdy przeplyw powietrza po gornej plaszczyznie jest niezaklocony. 2) Bo prawdziwe samoloty wszelki ladunek itp maja pod skrzydlami, wiec wyglada to bardziej realistycznie W przypadku modeli nie ma to znaczenia...
CrazyTomas Opublikowano 7 minut temu Autor Opublikowano 7 minut temu Co do aerodynamiki to mam nieco inne zdanie, ale niech się wypowiedzą inni Koledzy.
Rekomendowane odpowiedzi