buwi777 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 W jaki sposób może zarobić punkty bonusowe oprócz robienia zakupów ? Kupić ?? ps. kliknij na punkty bonusowe i się dowiesz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Temat zatrzymania przesyłki na vacie jest wałkowany w kółko i choć większość wie co i jak to ja dla potomnych wkleję dwa screeny z trackingu poczty polskiej jak mniej więcej mogą wyglądać wpisy. Pierwsza przesyłka Singapur postem w której szedł pakiet i programator regla wartości 21$ która nie została zatrzymana: Druga to HongKong post w której szła między innymi aparatura i ładowarka ~98$ do której vat juz doliczono: Swoją drogą HK odnowiło stronę ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SRB Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 U mnie też paczuszka za 130$ poszła na cło, a za 60$ nie. Czy ją oclą to już chyba widać po Warszawie. U mnie też w Warszawie zatrzymali w cle i potem pchnęli do Zabrza. Sympatyczne kobietki w Zabrzu siedzą. Odbierałem osobiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Tomak - nie ma reguły. Ja miałem oba przypadki raportów. Vat'u i cła nie było w żadnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 W takim razie ciężko stwierdzić co było przyczyną vatowania Swoją drogą pani w Zabrzu mi powiedziała, że "chyba" przesyłki do 45 euro omijają vat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Też to słyszałem, do ok 50 dolarów. Ale jednocześnie nie radzę specjalnie zaniżać wartości przesyłki za 200$ do 10$. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linean Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Choć jak zamawiasz np. gogle fpv , to kosztują one swoje, a zajmują nie wiele miejsca, wtedy lepiej zaniżyć cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quant Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Czy ktoś wie dlaczego warehouse NL jest nieczynny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert 78 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Trzeba wybrać EU WAREHOUSE wtedy wyskakują produkty dostepne tylko holandii. Też sie troche pogubułem bo w tamtą niedziele było normalnie a w poniedziałek już pozmieniali. W środe robiłem paczke i leci z holandii dzisiaj jest już w niemczech. 2013-07-29 19:27 DE 001 Neuenstein, Niemcy 1.0 Paczka wyjechala z filii 2013-07-29 19:27 DE 001 Neuenstein, Niemcy 2.0 Paczka zarejestrowana w filii 2013-07-29 19:23 DE 001 Neuenstein, Niemcy 2.0 Paczka zarejestrowana w filii 2013-07-27 02:33 NL0100 Utrecht, Holandia 1.0 Paczka wyjechala z filii 2013-07-27 02:32 NL0100 Utrecht, Holandia 1.0 Paczka wyjechala z filii 2013-07-27 02:31 NL0100 Utrecht, Holandia 2.0 Paczka zarejestrowana w filii 2013-07-26 22:01 NL2500 , Holandia 1.0 Paczka wyjechala z filii 2013-07-26 22:01 NL2500 , Holandia 0.0 Przyjecie w GLS 2013-07-26 17:13 NL4100 , Holandia 0.100 Dane przetransmitowane, przesylka jeszcze nie przekazana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekM Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie z reklamacjami w HobbyKing? Przedwczoraj złożyłem reklamację za pośrednictwem ich "Support Centre" na uszkodzony wyświetlacz w nadajniku Turnigy 9XR. Dotarł do mnie uszkodzony - jedna kolumna i jeden wiersz pikseli jest "martwy", co nie tylko jest wadą estetyczną, ale i utrudnia czytanie. Ile trwa rozpatrywanie reklamacji? Na co można w tej sytuacji liczyć? Z góry dzięki za podzielenie się doświadczeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampl Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Hej, mam status Received i 3 znaczki gdzie pisze: Printed - your order has been printed in the warehouse and is being packed. Tylko pakują już to 3 dni..... Ktoś tak miał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darqo Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Hej, mam status Received i 3 znaczki gdzie pisze: Printed - your order has been printed in the warehouse and is being packed. Tylko pakują już to 3 dni..... Ktoś tak miał? Hmm, zapakowane i wysłane po ok 4-5 dniach a następnie info o braku towaru na magazynie całościowo zamówienie dotarło po ok DWÓCH miesiącach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hmm Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Mi Pani na czacie napisała, że mają problem z pocztą Hong Kongu i Singapuru przez pakiety lipo i chwilowo nie mają jak wysyłać paczek. Sam zapłaciłem 13 dni temu i dalej czekam na spakowanie paczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampl Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Z Singapuru mi wysłali, a problem mam z tą europejską hurtownią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linean Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Podczas zamawiania jest już komunikat : " Due to new shipping regulations, we can no longer ship lithium based batteries using Registered Airmail. Other existing shipping options are still available. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1973 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 ..Hobby King i tak podpada zbyt często.. Pomijam problemy sprzed dwóch lat - gdzie jawnie polecieli w kulki podając fikcyjny nr nadania (po dość wyraźnej mojej interwencji nagle numer nadania zmienił się na wlaściwy i przesyłka dotarła chyba po 3 miesiącach). teraz zrobiłem zamówienie dnia 13.09.2013 i do dziś jest trzeci etap A sprawa rozbiła się o odbiornik.. jak zamawiałem i zapłaciłem - był status dostępny, powyżej 10 sztuk.. Po okolo kilku dniach był backorder.. To normalna polityka HK, że oszujują w ten sposób.. Sprzedają rzeczy, których nie maja na magazynie, a później taki leszczyk jak ja i kilku innych kolegów - czekają tygodniami.. Bo jak jedno jest, to drugiego brakło i tak do za..nia.. Krótko: - W HK nie "rezerwują" zapłaconego towaru, a przygotowują przesyłkę na bieżąco.. Jeśl czegoś zabraknie - zamówienie odstawiają na później.. Jak się pojawi brakujący przedmiot - kompletują jeszcze raz.. Po czym okazuje się, że jak jedno jest - to akurat brak drugiego.. Nie ma "koszyka" w którym dostępne rzeczy są odlożone i czekają na brakujący przedmiot.. To krótka droga do klęski tego sklepu.. Coraz więcej ludzi jest niezadowolona.. - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Ja tam zamawiam zawsze jak coś jest na sklepie i nie ma problemu. Ustawiam sobie powiadomieni i jak się pojawia to zamawiam. Nie przekonuje mnie właśnie taka rezerwacja w ciemno. Co do lipo to kiepsko, Wcześniej Swissair zrezygnowało teraz Singapur. Widać linie lotnicze boją się przewożenia lipo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1973 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Robertus - jeśli chodzi o moje wypociny - to mnie źle zrozumiałeś.. Ja też zamawiam zawsze jak jest na stanie, ale zdarza się, że HK troszkę przytnie w kulki i tuż po zamówieniu okazuje się, że towaru nie ma.. Troszkę u nich zamawiałem i wiem jakie nieraz walą numery.. Po zamówieniu i zaplacaniu był status processing - tak przez kilka dni (a stan magazynowy był). Gdy Zajrzałem po kilku dniach - okazało się, że odbiornika nie ma. Pojawił się wczoraj i zobaczymy kiedy ukaże się nr nadania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Od początku istnienia HK złożyłem dokładnie 93 zamówienia na sporo kasy w sumie. Tylko raz czekałem ponad 2 miesiące i faktycznie krwi mi napsuli. Szkoda, że nie zachowałem screenów z czatu z obsługą, były niezłe jaja. A jakie tłumaczenia szły to nawet nie chcę gadać , szkoda nerwów. Dopiero pismo z zaprzyjaźnionej kancelarii adwokackiej ze znanym na świecie logo sprawiło, że paczka przyjechała bardzo szybko i z przeprosinami. . Od tamtej pory mam wszystko w ciągu ok 3 tygodni na miejscu. Szkoda mi osobiście tylko, że poszli w asortyment niszowy u nas ( arduino itp,) a zaniedbali "normalne" modelarstwo, nie ma za wiele nowych modeli, braki na głównym magazynie przeogromne, a i ceny zaczynają być mało atrakcyjne. Fajnie, że słuchają głosu modelarzy i wprowadzają różne gadżety ale to i tak nie pomoże im jeśli nie będzie tego co potrzebują modelarze i dobrego serwisu. Wszak wiemy, że z jakością u nich jest bardzo często kicha. Za to trzeba przyznać, że magazyn działa lepiej i od ponad roku nie miałem żadnej niezgodności z zamówieniem. Pożyjemy- zobaczymy. Na razie rządzą. I specjalnie konkurencji nie mają. Jeśli ceny wraz z przesyłką utrzymają na niskim poziomie to raczej długo jej nie będą mieli. Kupuję u nich bardzo dużo i od kolegów z innych państw wiem, że oni również. Głównie z powodu kolosalnych wręcz różnic cenowych pomiędzy nimi, a np. europejskimi firmami, które za ten sam produkt z tej samej chińskiej fabryczki ale już z ich europejskim czy amerykańskim z logo każą sobie płacić często wielokrotnie więcej. Oby było więcej takich HobbyKingów. Może wtedy trochę tych drogich poupada. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Też mam 83 zamówienia + te które już wykasowali z historii Obecnie mało zamawiam ale widzę ogromny wzrost kosztów przesyłek wszelakiej maści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.