robertus Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Dobrze rozumiem, że zamówiłeś Kurierem z Global HK?
kogutos Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 dzięki, szukałem formularza online ale nie znalazłem :-( To nie jest formularz online tylko czat online. Po prawej stronie,na górze 24h support centre.
witold_pi Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 tak zamówiłem upsem, mam nr przesyłki, utknęła w warszawie i chcą pełnomocnictwo na odprawę celną
MaciekK Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 zadzwoń do nich (UPS) - niech prześlą Ci wzór - mają na 100% - mnie przesłali - wydrukowałem, podpisałem, zeskanowałem - odesłałem a oryginał dałem ( razem z zapłatą VAT i cła ) kurierowi jak przyjechał z przesyłką.
witold_pi Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Bez pełnomocnictwa i jakiejkolwiek umowy skasowali mnie za bliżej nieokreślone czynności ponad 80 pln do tego cło 2,7% i Vat 23%. Co do ostatniego nie mam zastrzeżeń ale te 2 pierwsze pozycje to delikatnie mówiąc naciąganie. Na zabawki poza platikowymi jest chyba stawka zerowa o ile mi wiadomo. Firma nastawiona jest nie na szybki przewóz tylko na szybka kasę ile się da . W sumie 2,5 kg paczka kosztowała prawie 50$ :-( I nie namawiam nikogo do oszustwa z zanizaniem wartości i giftowaniem ale myślę że po raz ostatni skozystałem z kuriera idącego koło tygodnia za takie pieniądze.
kogutos Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Jak zamawiasz kurierem bezpośrednio z Chin to jest praktycznie obligatoryjnie ,że wpada na opłaty. Nie ma się czemu dziwić.Trzeba wybierać przesyłki zwykła pocztą. A te opłaty ,o których piszesz,że nie wiesz czym są ,to są opłaty manipulacyjne za obsługę paczki na odprawie celnej. Dla przykładu,niedawno jedna ,jedyna do tej pory moja paczka wpadła w ręce celników. Koszty manipulacyjne dla poczty polskiej to 7,65zł za wysłanie listu poleconego do mnie z UC i za przelew opłat dla UC. Reszta to był czysty VAT. A wpadła głównie przez to,że była źle wypełniona deklaracja bo było zadeklarowane jako "czysty" gift bez żadnej kwoty. Jakby tam było cokolwiek rzędu 15-20$ to pewnie by przeszło ( do 25E jest podajże zwolnione z opłat).
witold_pi Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 uczciwy zawsze traci 2 razy mam nauczkę = 2 silniki po 110$ plus wszystko wyszło mnie 1420pln :-)
jpd Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Osobiście przesiadłem się z HK na aliexpress praktycznie w 100% jeśli czegoś nie ma na Ali to szukam w HK EU. Na Ali nie dość ze płatności są bardzo wygodne. Zabezpieczenie płatności przez bufor - dostawca otrzymuje kasę dopiero jak dostanę towar i to potwierdzę. Ze względu na koszt przesyłki mogę zamawiać bardzo małe paczki - rzadko przekraczające $50 - zatem nie wpadają niepotrzebne łapki. Zamówień złożyłem tam ok 70-80 i żadne nie trafiło gdzie nie trzeba. Trafiła się dokładnie jedna pomyłka sprzedawcy - przysłał inne frezy niż chciałem - reklamowanie trwało 1 dzień i już szła kolejna paczka - kasę dostał ja przyszła. Warto przemyśleć zmianę może hk tez pójdzie po rozum do głowy jak im zacznie spadać sprzedaż. Ceny na Ali są ciut wyższe niż HK ale ze względu na możliwość manewrowania wielkością zamówienia wychodzi całkiem dobrze jeśli chodzi o koszty per saldo. Jedyny minus Ali to to ze trzeba sporo przeszukać aby znaleźć najciekawsza ofertę.
diabolo Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 uczciwy zawsze traci 2 razy mam nauczkę = 2 silniki po 110$ plus wszystko wyszło mnie 1420pln :-) 200zl za przesylke ? Nawet jak w PL nie bylo takich silnikow to w europie kupilbys taniej Nadziales sie pieknie a wystarczylo zapytac na forum Z HK do 1.5kg zwykla poczta przechodzi bez problemu
kogutos Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Tak jak pisałem. Zasada nr jeden w HK,nie zamawiać kurierem z magazynu w Chinach. Jeśli o chodzi o Ali to właśnie ta jedyna paczka wpadła na UC właśnie z Ali. Dysputa ze sprzedawcą zaskutkowała zwrotem tylko 5$. Po wystawieniu kiepskiego komentarza (towar,wysyłka nie była zgodna z opisem,źle napisana deklaracja),sprzedawca już proponuje mi następne 10$ zwrotu. Drugi przypadek do jakaś bluzka dla mojej partnerki. Jedna przyszła w 100% zgodna a druga taka sama już była gorszej jakości i źle wykończona. Zażądałem zwrotu całości kwoty,sprzedawca zaproponował 2$ z kwoty 7,70$.
MaciekK Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Jeżeli miałeś silniki to stawka 2,7% jest prawidłowa. Skończcie już z tym mitem zabawki 0%. Tak dla zainteresowanych Stawki cła na: 4,7 % - części modeli latających z laminatu epoksydowo szklano-węglowego ( ramy modelu latającego ) 2,7 % - bezszczotkowe silniki elektryczne do modeli latających i pływających 2,7 % - części zapasowe aluminiowe do silników modelarskich 2,7 % - części zapasowe stalowe do silników modelarskich Prawda jest taka, że coraz rzadziej prywatny import będzie przechodził bezboleśnie. Nawet poczta polska ( np. Warszawa Łęczyny ) zaczyna już budować bazy danych w których prowadzi kto sprowadza i ile i coraz częściej takie przesyłki będą trafiały na rewizję i w konsekwencji na odprawę. Agencje celne już z marszu szacują wartość nie patrząc na deklaracje celne i faktury. Sami koledzy piszecie, że coraz częściej trzeba wysyłać wydruki z PayPal i innych metod płatniczych. Najbezpieczniej jest kupować z HK EU i po to Chińczycy to zrobili bo zdawali sobie sprawę z drena finansowego jaki nam i w konsekwencji im funduje EU. Coraz częściej na fakturach wymagane są kody ETF - poszukajcie Panowie kodu np. 85366900 a znajdziecie tak nasze wszystkie konektory, goldy i tp....
jpd Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Maćku ależ oczywiście ze masz rację ze coraz częściej graty będą lądowały w niechcianych przez nas łapkach. wszak trzeba się składać na ośmiorniczki, 1000 EUR dla okupantów, emisję CO2 tudzież inne wymysły eurokołchozu. A co do aliexpress vs. HK to pozwolę sobie wkleić drobne porównanie : http://www.aliexpress.com/store/product/4-X-DYS-BE1806-2300KV-Brushless-Motor-DYS-BL20A-Mini-20A-BLHeli-ESC-for-QAV180-QAV210/1687263_32597709233.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__82987__DYS_BE1806_2300KV_Combo_set_with_16amp_Opto_Speed_Controllers_X_4.html W praktyce taki sam zestaw (drobne róznice) do HK trzeba doliczyć jeszcze koszt przesyłki...
Gość Columb Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 No i możemy spać spokojnie. Ministerstwo finansów zrezygnowało z dodatkowego opodatkowania handlu w internecie.
Bartek Piękoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Od dwóch dni czekam na odpowiedź HK na moją prośbę, by "backordered item" (co się okazało dopiero po opłaceniu zamówienia) wymienić na inny - dostępny, z niewielka dopłata z mojego konta "points". Pozostałe rzeczy w w zamówieniu dostępne. Nie chcę po prostu skasować brakującego itemu (pakiet), bo go potrzebuję i nie mam zamiaru składać osobnego zamówienia, tym bardziej, że zakup zrobiłem po promocyjnej cenie, a promocja już się skończyła. Zamówienie wisi zablokowane, na drugim etapie "in print queue", a cholerny 24h support center ignoruje moje kilkukrotnie ponawiane zapytania i prośby. Mam nieodparte wrażenie, że HK, milcząc, chce mnie skłonić właśnie do ponownego zakupu, zwłaszcza, że jeszcze kilka rzeczy kupiłem w tej promocji.
Blako2682 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Od dwóch dni czekam na odpowiedź HK na moją prośbę, by "backordered item" (co się okazało dopiero po opłaceniu zamówienia) wymienić na inny - dostępny, z niewielka dopłata z mojego konta "points". Pozostałe rzeczy w w zamówieniu dostępne. Nie chcę po prostu skasować brakującego itemu (pakiet), bo go potrzebuję i nie mam zamiaru składać osobnego zamówienia, tym bardziej, że zakup zrobiłem po promocyjnej cenie, a promocja już się skończyła. Zamówienie wisi zablokowane, na drugim etapie "in print queue", a cholerny 24h support center ignoruje moje kilkukrotnie ponawiane zapytania i prośby. Mam nieodparte wrażenie, że HK, milcząc, chce mnie skłonić właśnie do ponownego zakupu, zwłaszcza, że jeszcze kilka rzeczy kupiłem w tej promocji. Właśnie tak chcą zrobić. Można albo ich nekac do skutku na ca24 aż odpowiedzą albo skasować całe zamówienie i zamówić od nowa . Inaczej będzie wisieć w backorder. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Bartek Piękoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Jakbym skasował i zamówił od nowa, to bym z miejsca stracił kilkadziesiąt dolców. Wszystko było już opłacone. Zainterweniowałem na Live Chat i miły pan Phil "pchnął" sprawę w kilka minut. Przeprosił i przyznał, że mają problemy z nową stroną (i rzeczywiście potwierdza to szereg objawów), ale czy te problemy były rzeczywistą przyczyną ich 2-dniowego milczenia w sprawie mojego zamówienia - wątpię. NIGDY wcześniej mi się to nie przydarzyło, tylko teraz, jak była wielka promocja:/. Wiem, brzydkie podejrzenie, ale Pan z Chatu, uniknął odniesienia się do mojego zarzutu totalnego braku kontaktu via Support Center przez dwa dni, stąd pozwalam sobie moje brzydkie podejrzenie podtrzymać. Z tego co widziałem w komentarzach pod produktami z kilku ostatnich dni (promocyjnych), to kilka osób jest mocno w....nych na HK z powodu dziwnych rzeczy, jakie działy się przy zamawianiu w tym czasie, np: produkty w ostatniej chwili "wypadały" z promocji.
Blako2682 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Sztuczki marketingowe i próba zarobku licząc na to że paru klientów da się złapać ! Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
robertus Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Rozumiem, ze zamówiłeś towar w promocji, bo inaczej nie wiem jakbyś mógł stracić pieniądze jeśli wycofałbyś zamówienie.
dariuszj Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ja wyłącznie się kontaktuje przez Live Chat. Po prostu nie ma to jak bezpośrednia rozmowa i załatwienie sprawy od ręki. I jeszcze odnośnie promocji. Jak coś jest w bardzo dobrej cenie to również bardzo szybko się sprzedaje. I ważna jest błyskawiczna wpłata, bo dopiero wtedy towar jest rezerwowany na magazynie i po prostu kto pierwszy zapłaci ten dostaje towar. A spóźniony ma informację o "backordered item".
Bartek Piękoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Rozumiem, ze zamówiłeś towar w promocji, ... Tak, tak jak pisałem : ... zwłaszcza, że jeszcze kilka rzeczy kupiłem w tej promocji. P.S. Już jest "printed"
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.