Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

dzięki, szukałem formularza online ale nie znalazłem :-(

To nie jest formularz online tylko czat online. Po prawej stronie,na górze 24h support centre.

Opublikowano

zadzwoń do nich (UPS) - niech prześlą Ci wzór - mają na 100% - mnie przesłali - wydrukowałem, podpisałem, zeskanowałem - odesłałem a oryginał dałem ( razem z zapłatą VAT i cła ) kurierowi jak przyjechał z przesyłką.

Opublikowano

Bez pełnomocnictwa i jakiejkolwiek umowy skasowali mnie za bliżej nieokreślone czynności ponad 80 pln do tego cło 2,7% i Vat 23%. Co do ostatniego nie mam zastrzeżeń ale te 2 pierwsze pozycje to delikatnie mówiąc naciąganie. Na zabawki poza platikowymi jest chyba stawka zerowa o ile mi wiadomo. Firma nastawiona jest nie na szybki przewóz tylko na szybka kasę ile się da . W sumie 2,5 kg paczka kosztowała prawie 50$ :-( I nie namawiam nikogo do oszustwa z zanizaniem wartości i giftowaniem ale myślę że po raz ostatni skozystałem z kuriera idącego koło tygodnia za takie pieniądze.

Opublikowano

Jak zamawiasz kurierem bezpośrednio z Chin to jest praktycznie obligatoryjnie ,że wpada na opłaty. Nie ma się czemu dziwić.Trzeba wybierać przesyłki zwykła pocztą. A te opłaty ,o których piszesz,że nie wiesz czym są ,to są opłaty manipulacyjne za obsługę paczki na odprawie celnej.

Dla przykładu,niedawno jedna ,jedyna do tej pory moja paczka wpadła w ręce celników. Koszty manipulacyjne dla poczty polskiej to 7,65zł za wysłanie listu poleconego do mnie z UC i za przelew opłat dla UC. Reszta to był czysty VAT. A wpadła głównie przez to,że była źle wypełniona deklaracja bo było zadeklarowane jako "czysty" gift bez żadnej kwoty. Jakby tam było cokolwiek rzędu 15-20$ to pewnie by przeszło ( do 25E jest podajże zwolnione z opłat).

Opublikowano

Osobiście przesiadłem się z HK na aliexpress praktycznie w 100% jeśli czegoś nie ma na Ali to szukam w HK EU.

Na Ali nie dość ze płatności są bardzo wygodne. Zabezpieczenie płatności przez bufor - dostawca otrzymuje kasę dopiero jak dostanę towar i to potwierdzę.

Ze względu na koszt przesyłki mogę zamawiać bardzo małe paczki - rzadko przekraczające $50 - zatem nie wpadają niepotrzebne łapki.

 

Zamówień złożyłem tam ok 70-80 i żadne nie trafiło gdzie nie trzeba.

Trafiła się dokładnie jedna pomyłka sprzedawcy - przysłał inne frezy niż chciałem - reklamowanie trwało 1 dzień i już szła kolejna paczka - kasę dostał ja przyszła.

Warto przemyśleć zmianę może hk tez pójdzie po rozum do głowy jak im zacznie spadać sprzedaż.

 

Ceny na Ali są ciut wyższe niż HK ale ze względu na możliwość manewrowania wielkością zamówienia wychodzi całkiem dobrze jeśli chodzi o koszty per saldo.

Jedyny minus Ali to to ze trzeba sporo przeszukać aby znaleźć najciekawsza ofertę.

Opublikowano

uczciwy zawsze traci 2 razy mam nauczkę = 2 silniki po 110$ plus wszystko wyszło mnie 1420pln :-)

200zl za przesylke ?

Nawet jak w PL nie bylo takich silnikow to w europie kupilbys taniej

Nadziales sie pieknie a wystarczylo zapytac na forum

Z HK do 1.5kg zwykla poczta przechodzi bez problemu

Opublikowano

Tak jak pisałem. Zasada nr jeden w HK,nie zamawiać kurierem z magazynu w Chinach.

Jeśli o chodzi o Ali to właśnie ta jedyna paczka wpadła na UC właśnie z Ali. Dysputa ze sprzedawcą zaskutkowała zwrotem tylko 5$. Po wystawieniu kiepskiego komentarza (towar,wysyłka nie była zgodna z opisem,źle napisana deklaracja),sprzedawca już proponuje mi następne 10$ zwrotu.

Drugi przypadek do jakaś bluzka dla mojej partnerki. Jedna przyszła w 100% zgodna a druga taka sama już była gorszej jakości i źle wykończona. Zażądałem zwrotu całości kwoty,sprzedawca zaproponował 2$ z kwoty 7,70$.

Opublikowano

Jeżeli miałeś silniki to stawka 2,7% jest prawidłowa.

Skończcie już z tym mitem zabawki 0%.

 

Tak dla zainteresowanych

Stawki cła na:

4,7 % - części modeli latających z laminatu epoksydowo szklano-węglowego ( ramy modelu latającego )

2,7 % - bezszczotkowe silniki elektryczne do modeli latających i pływających

2,7 % - części zapasowe aluminiowe do silników modelarskich

2,7 % - części zapasowe stalowe do silników modelarskich

 

Prawda jest taka, że coraz rzadziej prywatny import będzie przechodził bezboleśnie. Nawet poczta polska ( np. Warszawa Łęczyny ) zaczyna już budować bazy danych w których prowadzi kto sprowadza i ile i coraz częściej takie przesyłki będą trafiały na rewizję i w konsekwencji na odprawę. Agencje celne już z marszu szacują wartość nie patrząc na deklaracje celne i faktury.

Sami koledzy piszecie, że coraz częściej trzeba wysyłać wydruki z PayPal i innych metod płatniczych.

Najbezpieczniej jest kupować z HK EU i po to Chińczycy to zrobili bo zdawali sobie sprawę z drena finansowego jaki nam i w konsekwencji im funduje EU.

 

Coraz częściej na fakturach wymagane są kody ETF - poszukajcie Panowie kodu np. 85366900 a znajdziecie tak nasze wszystkie konektory, goldy i tp....

Opublikowano

Maćku ależ oczywiście ze masz rację ze coraz częściej graty będą lądowały w niechcianych przez nas łapkach. wszak trzeba się składać na ośmiorniczki, 1000 EUR dla okupantów, emisję CO2 tudzież inne wymysły eurokołchozu.

 

A co do aliexpress vs. HK to pozwolę sobie wkleić drobne porównanie :

 

http://www.aliexpress.com/store/product/4-X-DYS-BE1806-2300KV-Brushless-Motor-DYS-BL20A-Mini-20A-BLHeli-ESC-for-QAV180-QAV210/1687263_32597709233.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__82987__DYS_BE1806_2300KV_Combo_set_with_16amp_Opto_Speed_Controllers_X_4.html

 

W praktyce taki sam zestaw (drobne róznice) do HK trzeba doliczyć jeszcze koszt przesyłki...

Opublikowano

No i możemy spać spokojnie. Ministerstwo finansów zrezygnowało z dodatkowego opodatkowania handlu w internecie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Od dwóch dni czekam na odpowiedź HK na moją prośbę, by "backordered item" (co się okazało dopiero po opłaceniu zamówienia) wymienić na inny - dostępny, z niewielka dopłata z mojego konta "points".  Pozostałe rzeczy w w zamówieniu dostępne.

Nie chcę po prostu skasować brakującego itemu (pakiet), bo go potrzebuję i nie mam zamiaru składać osobnego zamówienia,  tym bardziej, że zakup zrobiłem po promocyjnej cenie, a promocja już się skończyła.

 

Zamówienie wisi zablokowane, na drugim etapie "in print queue", a  cholerny 24h support center ignoruje moje kilkukrotnie ponawiane zapytania i prośby.

 

Mam nieodparte wrażenie, że HK, milcząc, chce mnie skłonić właśnie do ponownego zakupu, zwłaszcza, że jeszcze kilka rzeczy kupiłem w tej promocji.

Opublikowano

Od dwóch dni czekam na odpowiedź HK na moją prośbę, by "backordered item" (co się okazało dopiero po opłaceniu zamówienia) wymienić na inny - dostępny, z niewielka dopłata z mojego konta "points". Pozostałe rzeczy w w zamówieniu dostępne.

Nie chcę po prostu skasować brakującego itemu (pakiet), bo go potrzebuję i nie mam zamiaru składać osobnego zamówienia, tym bardziej, że zakup zrobiłem po promocyjnej cenie, a promocja już się skończyła.

 

Zamówienie wisi zablokowane, na drugim etapie "in print queue", a cholerny 24h support center ignoruje moje kilkukrotnie ponawiane zapytania i prośby.

 

Mam nieodparte wrażenie, że HK, milcząc, chce mnie skłonić właśnie do ponownego zakupu, zwłaszcza, że jeszcze kilka rzeczy kupiłem w tej promocji.

Właśnie tak chcą zrobić. Można albo ich nekac do skutku na ca24 aż odpowiedzą albo skasować całe zamówienie i zamówić od nowa . Inaczej będzie wisieć w backorder.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jakbym skasował i zamówił od nowa, to bym z miejsca stracił kilkadziesiąt dolców. Wszystko było już opłacone.

 

Zainterweniowałem na Live Chat i miły pan Phil "pchnął" sprawę w kilka minut. Przeprosił i przyznał, że mają problemy z nową stroną (i rzeczywiście potwierdza to szereg objawów), ale czy te problemy były rzeczywistą przyczyną ich 2-dniowego milczenia w sprawie mojego zamówienia - wątpię.

NIGDY wcześniej mi się to nie przydarzyło, tylko teraz, jak była wielka promocja:/. Wiem, brzydkie podejrzenie, ale Pan z Chatu, uniknął odniesienia się do mojego zarzutu totalnego braku kontaktu via Support Center przez dwa dni, stąd pozwalam sobie moje brzydkie podejrzenie podtrzymać.

 

Z tego co widziałem w komentarzach pod produktami z kilku ostatnich dni (promocyjnych), to kilka osób jest mocno w....nych na HK z powodu dziwnych rzeczy, jakie działy się przy zamawianiu w tym czasie, np: produkty w ostatniej chwili "wypadały" z promocji.

Opublikowano

Sztuczki marketingowe i próba zarobku licząc na to że paru klientów da się złapać !

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja wyłącznie się kontaktuje przez Live Chat. Po prostu nie ma to jak bezpośrednia rozmowa i załatwienie sprawy od ręki.

 

I jeszcze odnośnie promocji. Jak coś jest w bardzo dobrej cenie to również bardzo szybko się sprzedaje. I ważna jest błyskawiczna wpłata, bo dopiero wtedy towar jest rezerwowany na magazynie i po prostu kto pierwszy zapłaci ten dostaje towar. A spóźniony ma informację o "backordered item".

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.