Shock Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 To normalka w każdym silniku,nie ma co panikować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Od razu humor Mi się poprawił co do silnika muszę z tuningować gaźnik na ziemi chodzi idealnie a w powietrzu jakby ktoś silnik podmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 jak stuningować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Pewnie dolutowanie do otworku w gażniku rurki i wyprowadzenie jej do kadłuba...? To sprawia że silnik pracuje równomiernie i nie jest wrażliwy na zmiany ciśnienia/zawirowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Dokładnie tak zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Trochę odkop ale mógłbyś dac zdjęcie tego patentu i opis jak to wykonać i taki lopatologiszny opis co to daje? Niedługo zakupie takowych silnik(moja pierwsza benzyna) do katany. I nie chciałbym niespodzianek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Marcin ,to Ci pomoże . Zerknij do sklepu F3M do działu Hangar i tam jest opisany tuning gażnika na przykładzie 50 -ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Dzięki wielkie! Teraz już kumam:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Czy zapłon o napięciu 4,8 - 6V mogę zasilać bezpośrednio z pakietu lipol 2s ? Do tej pory podłączałem pakiet 5ciu wodorków i stabilizator 6V. Wydaje mi się, że większość z Was stosuje tylko lipol 2s ? Oczywiście chodzi o silnik DLE 30. Mam nadzieje, że w tym tygodniu - od poniedziałku mój Nieuporcik w końcu poleci . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Wydaje mi się iż nie. Być może aparat chwilowo wytrzyma ale nie ryzykowałbym na dłuższą metę. Jeśli zapłon jest dedykowany pod lipola to wyrażnie na nim to pisze. Pamiętam moje DLE 55 i wyrażne info aby na zapłonie nie przekraczać 6 V . W moim obecnie DLA 116 mam lipola i jest on zalecany w instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 ja używam li ion 7.2V i stabilizator 5V na LM 1084T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Dzięki, właściwie to chciałem się tylko upewnić. Co prawda mam dwa stabilizatory 6V ale nie chciałbym używać dwóch w jednym modelu. Ale 5 wodorków chyba będzie OK bo pod obciążeniem to już nie odbiega od 6V (?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 możesz zastosować pakiet LI-Fe 2s 6,6V bez żadnego stabilizatora i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Andrzej ale w tej chwili mam tylko takie pakiety. Myślę, że ten wodorkowt 5cel nie będzie miał więcej pod obciążeniem niż life . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Śmiało dawaj 5 cel, latałem tak kilka lat i wszytko działało bardzo dobrze. Teraz moje OS-ki maja zapłony na 7,4v więc przeszedłem na lipo ,ale NiMh były mniej absorbujące :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 W takim razie wodorki zasilą zapłon, a lipolek + stabilizator zasili odbiornik. W sumie to może też być odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Czyli oblot się szykuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jeżeli te ruchy wte i wefte śmigłem są zasysaniem paliwa to poznałem nowy sposób na zassanie .Czego to nie wymyślą ludzie by unowocześnić metody obsługi silnika . Nic nie piszesz o szczelności obiegu zbiornik przewody benzynowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Nie zauważyłem szczególnych nieszczelności. Ale z zasysaniem paliwa to faktycznie trudna sprawa. Niestety rozrusznik mam za słaby - silnikiem 26cm , a nawet inną benzyną 32cm kręcił spokojnie. Oblot miał się odbyć wczoraj ale zapowiadane burze i ulewy oraz niekompatybilność kolegi z moim zamiarem uniemożliwiły zamiar. Teraz najbliższy termin to weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jak rozumieć określenie "szczególne nieszczelności" ? Szczelne lub nie-ma trzymać podciśnienie-zassać ustami . Przerzuć śmigłem przez kompresję a nie nie prowadź gry wstępnej. Twardo przez kompresję aż poczujesz wyraźnie zmianę przy przejściu przez punkt zwrotny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi