Skocz do zawartości

DLE 30 pierwsze uruchomienie.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Od razu humor Mi się poprawił co do silnika muszę z tuningować gaźnik na ziemi chodzi idealnie a w powietrzu jakby ktoś silnik podmienił :)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Pewnie dolutowanie do otworku w gażniku rurki i wyprowadzenie jej do kadłuba...?

To sprawia że silnik pracuje równomiernie i nie jest wrażliwy na zmiany ciśnienia/zawirowania :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Trochę odkop ale mógłbyś dac zdjęcie tego patentu i opis jak to wykonać i taki lopatologiszny opis co to daje? Niedługo zakupie takowych silnik(moja pierwsza benzyna) do katany. I nie chciałbym niespodzianek

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Czy zapłon o napięciu 4,8 - 6V mogę zasilać bezpośrednio z pakietu lipol 2s ? Do tej pory podłączałem pakiet 5ciu wodorków i stabilizator 6V. Wydaje mi się, że większość z Was stosuje tylko lipol 2s ? Oczywiście chodzi o silnik DLE 30.

Mam nadzieje, że w tym tygodniu - od poniedziałku mój Nieuporcik w końcu poleci :(.

Opublikowano

Wydaje mi się iż nie.

Być może aparat chwilowo wytrzyma ale nie ryzykowałbym na dłuższą metę.

Jeśli zapłon jest dedykowany pod lipola to wyrażnie na nim to pisze.

Pamiętam moje DLE 55 i wyrażne info aby na zapłonie nie przekraczać 6 V  . W moim obecnie DLA 116 mam lipola i jest on zalecany w instrukcji.

Opublikowano

Dzięki, właściwie to chciałem się tylko upewnić. Co prawda mam dwa stabilizatory 6V ale nie chciałbym używać dwóch w jednym modelu.

Ale 5 wodorków chyba będzie OK bo pod obciążeniem to już nie odbiega od 6V (?).

Opublikowano

Andrzej ale w tej chwili mam tylko takie pakiety. Myślę, że ten wodorkowt 5cel nie będzie miał więcej pod obciążeniem niż life .

Opublikowano

Śmiało dawaj 5 cel, latałem tak kilka lat i wszytko działało bardzo dobrze. Teraz moje OS-ki maja zapłony na 7,4v więc przeszedłem na lipo ,ale NiMh były mniej absorbujące :-).

Opublikowano

Jeżeli te ruchy wte i wefte  śmigłem są zasysaniem paliwa to poznałem nowy sposób na zassanie .Czego to nie wymyślą ludzie by unowocześnić metody obsługi silnika .

Nic nie piszesz o szczelności obiegu zbiornik przewody benzynowe.

Opublikowano

Nie zauważyłem szczególnych nieszczelności. Ale z zasysaniem paliwa to faktycznie trudna sprawa. Niestety rozrusznik mam za słaby - silnikiem 26cm , a nawet inną benzyną 32cm kręcił spokojnie.

Oblot miał się odbyć wczoraj ale zapowiadane burze i ulewy oraz niekompatybilność kolegi z moim zamiarem uniemożliwiły zamiar. Teraz najbliższy termin to weekend.

Opublikowano

Jak rozumieć określenie  "szczególne nieszczelności" ? Szczelne lub nie-ma trzymać podciśnienie-zassać ustami . Przerzuć śmigłem przez kompresję a nie nie prowadź gry wstępnej. Twardo przez kompresję aż poczujesz wyraźnie zmianę przy przejściu przez punkt zwrotny . 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.