Skocz do zawartości

FALCON "rozciągnięcie kadłuba i klap"


janegab
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żeby nie mylić obu typów ,nowa wersja to Falcon Evo

www.kwarcinski.com/

 

"Pan Leszek ma klientów kilku (dziesięciu w RP) i ma ich w głębokim poważaniu... czy ja przesadzam? Nie sądzę... "

A ja sądzę, że poprostu lubisz czasami wypisywać głupoty :(

Przy okazji przypomnę że nie mam żadnych udziałów w firmie Leszka ,poprostu znamy się od zawsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konradzie sekcji skrzydeł jeszcze nie rób...odstap je dla mnie . Przygotowuję dla " koma22" specjalnego falokna bo pisze ,ze mial 3 egzemplarze i wciaż się uczy latac / A producent nałożył ostatnio embargo na czesci do falkona dla niegrzecznych modelarzy /Zetknę mu wersję wzmocnioną ze wspawana winklówką ma na strychu kilka egzemplarzy bedzie mial dawców . Cenę obniże o VAT...warunek= kosz suchego chleba dla "konia" / starego/ bo jest miłosnikiem zwierząt...

Nie wstydzę się że się uczę, bo to przypisane jest każdemu kto się chce rozwijać. Nie wstydzę się że jestem miłośnikiem zwierząt, bo nasz stosunek do nich jest miarą naszego człowieczeństwa.

Wstydzę się za ludzi którzy nie potrafią jednego i drugiego.

 

 

Modele dla siebie robię sam.

 

Falcon nr 1 poszedł na emeryturę, ale właśnie znalazł nowego właściciela.

Falcon nr2 do odrestaurowania wciąż czeka na specjalistę. Ci co widzieli katastrofę wiedzą jak to się stało :D

 

post-7613-0-35092800-1367075879_thumb.jpg

 

 

 

Falcon nr 3 stoi w hangarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sądzę, że poprostu lubisz czasami wypisywać głupoty :(

Przy okazji przypomnę że nie mam żadnych udziałów w firmie Leszka ,poprostu znamy się od zawsze :)

A ja sadzę, że czasem powinieneś 2 razy przeczytać co napisałeś, a dopiero później publikować. Pamiętasz mój post na temat kombinowania przy mailach?

Myślisz że odpisał? Wyjaśnił? Ciszaaaaaa! Więc uważam że mnie jako klienta (zresztą nie tylko mnie) ma w d... głębokim poważaniu.

To że znacie się jak łyse konie od zawsze, wiele tłumaczy :D

To kto tu pisze głupoty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sadzę, że czasem powinieneś 2 razy przeczytać co napisałeś, a dopiero później publikować. Pamiętasz mój post na temat kombinowania przy mailach?

Myślisz że odpisał? Wyjaśnił? Ciszaaaaaa! Więc uważam że mnie jako klienta (zresztą nie tylko mnie) ma w d... głębokim poważaniu.

To że znacie się jak łyse konie od zawsze, wiele tłumaczy :D

To kto tu pisze głupoty?

Trawestując klasyka powiem tylko: zakończ Waść , wstydu sobie oszczędź.

 

Zmień model, może to Ci pomoże równowagę odzyskać.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trawestując klasyka powiem tylko: zakończ Waść , wstydu sobie oszczędź.

 

Zmień model, może to Ci pomoże równowagę odzyskać.

 

Moim problemem nie jest model tylko podejście producenta modelu do klientów.

 

PS

Jeśli już chcesz cytować i trawestować rób to dokładniej :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=CExlwc5DSpM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim problemem nie jest model tylko podejście producenta modelu do klientów.

 

PS

Jeśli już chcesz cytować i trawestować rób to dokładniej :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=CExlwc5DSpM

 

Młody jeszcze jesteś, pouczyć się trochę masz czas i zrozumiesz wtedy różnicę między cytatem a trawestacją. A że nie są to tożsame określenia to Ci pomogę i wprost z Wikipedii zacytuję :

Trawestacja (wł. travestire – przebierać się, maskować się) – parafrazautworu literackiego, polegająca na zmianie stylu (z poważnego na komiczny lub odwrotnie), zachowująca jego podstawowe elementy kompozycyjne oraz podejmowany temat. Stanowi odmianę parodii i jest często wykorzystywana w satyrze.

 

Cytat(łac. citatio, niem. Zitat) – dosłowne przytoczenie czyichś słów.

 

Co do producenta... Hmm... Ferrari wprowadziło selekcję klientów więc może...? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki ja szczęśliwy, że nie mam „Flakona” ile mniej problemów, ;) ale dalej nie wiem jaki jest oryginalny kąt zaklinowania płata, i czy był modyfikowany przez producenta?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten kąt jest taki ciekawy to może po prostu go zmierzyć? Mogę się tego podjąć na wersji którą posiadam, poprzedni na razie nie nadaje się do pomiarów bo czeka wciąż na reaktywację :) w pewnym konińskim hangarze . Najstarszego falcona jakiego miałem wysłałem wczoraj do kolegi który chce go na powrót ulotnić. Był to chyba jeden z pierwszych modeli tego typu i miał przede mną co najmniej dwóch właścicieli, a ja go kupiłem jakieś 8 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego..! z przyjemnością pomogę radą nawet jak mocno nie zniszczony wykonam reanimację Twojego falkona . Naprawa to tez frajda jak wszystko wykonasz poprawnie i model lata to wielka satysfakcja. Pozdrawiam życzę wszystkim lepszej pogody ..były plany na loty a tu kicha..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powstaje pytanie tylko wzgledem czego? Czy jestes wstanie wyznaczyc jako baze teoretyczna os samolotu?

 

A do czego jest mi potrzebna ta oś przy tego rodzaju pomiarach? O ile widzę kadłub tego modelu nie jest elementem wytwarzającym siłę nośną, a jedynie rusztowaniem dla skrzydeł i statecznków, oraz kontenerem na wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.