Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piękne cacko.

Proszę, napisz trochę więcej o jego wyposażeniu.

 

Jak już wspomniałem silnik - DLA 32

serwo kierunek - Alturn AAS 780MG 1x

serwo lotki - HS-605 BB 2x

serwo wysokość - HYPE IQ 400 DMG 2x

serwo gaz - SAVOX SG 0351 1x

regulator Hobby King 8A max15A

aku Avionics 11,1 V 25C

aku silnika 4,8V 2000mAh

podwozie alu,

rurka skrzydeł - węgiel

Opublikowano

Widzę, że ten drugi będzie w wersji niemego kina.

Jaki by nie był, elektryk, czy benzyna, model jest piękny. W sezonie 2013 będą królowały modele Sbach 342. Nawet w dziedzinie modelarstwa moda zmienia się bardzo szybko. Minnęła już era Extry, Katany, Ravena, Yaka, Sukhoi`a. Takie modele to będzie można spotkać tylko sporadycznie.

Opublikowano

W sezonie 2013 będą królowały modele Sbach 342. . Minnęła już era Extry, Katany, Ravena, Yaka, Sukhoi`a. Takie modele to będzie można spotkać tylko sporadycznie.

 

Dobry żart... :D

Sbach to raczej model którym nie polata początkujący a nawet średnio zaawansowany modelarz..wiem co pisze gdyż mamy u nas jednego,nawet oblatywałem..

Jest dosć szybki,"wali" się przy małych prędkościach.Zupełnie inaczej lata się tym co wymieniłeś powyżej wg mnie lepiej, czyli wolniej,przewidywalniej ,mniej stresowo.Dlatego też na sezon 2013 wylądował u mnie Yak 54 Pilot rc 50 cm ( w 2012 była Extra 260) i idę o zakład że lata o 100 % lepiej niż Sbach :) .Nie oznacza to że Sbach jest zły,po prostu taki przecinaczek ,jak komu pasuje.

Opublikowano

I rozpoczęta budowa kolejnego:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Silnik E-Flight Power 160, regulator CC 120A.

 

Śmigło nie jest przypadkiem założone na odwrót?
Opublikowano

Masz dobry wzrok. Po powiększeniu zdjęcia też mam takie wrażenie, że śmigło jest założone na odwrót, ale przypuszczam, że to tylko do zdjęcia. Jeszcze pewno nie raz będzie wyjęte z modelu nim poleci w powietrze.

Do Shock: Cieszę się, że moją wypowiedź bierzesz z przymrużeniem oka. Też latam Ravenem i jestem bardzo zadowolony, a na sezon 2014 chciałbym skompletować Katanę (na 2013 chyba nie zdążę) Dla oszczędności obydwa modele kupiłem używane. Ufam, że Katana będzie latać jeszcze lepiej.

Jednak oglądając film Roberta nie odniosłem takiego wrażenie jakoby model nie mógł latać powoli. Lądowanie jest pierwsza klasa. Na pewno jest to zasługą umiejętności pilota, a może i własności lotnych modelu. A już na pewno jego uroda pobiła Miss Polski.

Opublikowano

Śmigło nie jest przypadkiem założone na odwrót?

 

Masz oczywiście racje. Ale zarówno kołpak jak i śmigło zostało tylko luźno nasunięte żeby na roboczo stwiedzić położenie kołpaka w stosunku do otworu w masce i skłon silnika. Wzrok rzeczywiście 1 klasa :) .

Sbach to raczej model którym nie polata początkujący a nawet średnio zaawansowany modelarz..wiem co pisze gdyż mamy u nas jednego,nawet oblatywałem..

Jest dosć szybki,"wali" się przy małych prędkościach.Zupełnie inaczej lata się tym co wymieniłeś powyżej wg mnie lepiej,

 

Jak widzę ilu użytkowników tego modelu tyle opinii. Mam opinię wprost przeciwną od naszego Kolegi, który lata nim już od roku :rolleyes: .
Opublikowano

Być może kwestią różnorakich opinii jest wykonanie modelu -w sensie wagi końcowej.Moje spostrzeżenia wynikają z obserwacji kilku Sbachów na piknikach jak i również to iż oblatywałem taki model który był zrobiony na "bogato" czyli owiewki,kołpaczek aluminiowy,rura wydechowa w kadłub,20-kilowe serwa .

Waga modelu 1860mmrozp.oscylowała w okolicach 5,5 kg -5,8 i wg mnie to trochę sporo co mogło rzutować na szybki i nerwowy lot :huh:

Opublikowano

Też myślałem o Jaku-55M, ale nie ma go w sklepie Jakuba w wersji v3 - wzmocnione m. in. mocowanie podwozia, laminatowa rura zamiast paierowej, węglowe podwozie. Natomiast Sbach jest dostępny w tej wersji, a Tomek (Baziu123) bardzo go zachwalał, m. in w zakresie prędkości minimalnej. To zresztą zależy od konkretnego wyposażenia modelu, bo wszystkie modele GW/Axar w skali 27 % mają podobną powierzchnię nośną, a zatem przy analogicznym wyposażeniu podobne powinno być jej obciążenie. Na niekorzyść Sbacha może przemawiać bardziej zbieżna końcówka płata niż np. w Jaku (walenie się na skrzydło).

Opublikowano

Taki film wpadł mi w oko fajnie pokazuje troche jakby charakter tego modelu (harrier na brzuchu wychodzi dość dziwnie). Dla porównania dalej w proponowanych filmach jest Yak-55m Gernota -widać różnice jeśli chodzi charakterystykę lotu .

Opublikowano

heh,miałem ,a właściwie syn również Yaczka 55M z Gw i latanie nim to bajka.W Yaku jedna polówka steru wysokości jest jak dwie w Sbachu :P .Wygląd to oczywiście rzecz gustu ale w ciemno wybrałbym Yaka.

Tu filmik jak syn sobie radził Yaczkiem (wklejany już na forum)

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=JJ7WTq8jc0M&feature=plcp

 

Ten właśnie ten Yaczek jest teraz w Nowym Targu, też nim latałem.

Opublikowano

I jak wlaściciel jest zadowolony ?? :rolleyes: Syn momentami pluje sobie że go sprzedał...

 

Kolega ktory go kupil jest zadowolony. Syn Sprzedal podobno bo chcial kupic cos pod 50-ke, kupil? Jak tak to jaki modelik
Opublikowano

cytat : Taki film wpadł mi w oko fajnie pokazuje troche jakby charakter tego modelu (harrier na brzuchu wychodzi dość dziwnie). Dla porównania dalej w proponowanych filmach jest Yak-55m Gernota -widać różnice jeśli chodzi charakterystykę lotu

- to ja życzę nam wszystkim takich umiejętności pilotarzu jak te zaprezentowane "marnym" Sbachem ... :)

Opublikowano

I rozpoczęta budowa kolejnego:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Silnik E-Flight Power 160, regulator CC 120A.

 

Gdzie można dostać taki stelaż(?) na silnik elektryczny?

Opublikowano

Gdzie można dostać taki stelaż(?) na silnik elektryczny?

 

Michał, to łoże było kupione w HK poprzez polski sklep, który był opiniowany na forum - prowadzi go jakiś nasz kolega. Niestety nie pamiętam już kto - ale na stronie sklepu miał mnóstwo akumulatorów Turnigy. W oryginale te łoża są produkcji GreatePlanes. Uważaj na długość - międzi domkiem, a wylotem maski oraz śrub do mocowania silnika. Przy tych średnicach silników, silnik musi być montowany "za wręgą" - jak u mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.