RAFALR30 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zróbmy zakłady ... ja stawiam że między 50 a 60 g przybędzie No to Przemo dobrze założyłeś - model przytył po świętach o...62g. Teraz jako RTF waży 799 g. Zdemontowane elementy ważyły około 18g + różnica wag przed i po przeróbce (62g) daje całkowitą wagę zamontowanych nowych elementów 80g. Ogólnie - Najcięższe elementy to 2x mechanizmy podwozia (36g) i 4x sosnowe belki 3x2x1 cm (25g). Pozostałe 19g to waga 8x śrubki do montażu mechanizmów, klisza pomalowana na wzmocnienie, płaskownik z włókna, przewody-przedłużacze do podwozia, wydruki na wnęki podwozia i kleje CA, Uhu Por i wikol a także czarna i srebrna farba oraz trochę szpachli na goleniach podwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 no to kiedy oblot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Najlepszą pogodę na loty - a było w Poznaniu kilka takich dni - spędziłem na L4 :-(. Jak tylko będzie okazja to lecę. Na pewno napiszę a jak będzie operator kamery to i filmik zamieszczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAREKSAJDAK Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Najlepszą pogodę na loty - a było w Poznaniu kilka takich dni - spędziłem na L4 :-(. Jak tylko będzie okazja to lecę. Na pewno napiszę a jak będzie operator kamery to i filmik zamieszczę. END? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 No i poleciał Wzrost wagi o 62g (co zwiększyło jego obciążenie powierzchni) to już chyba max dla tego modelu. Rozbieg musiał być nieco dłuższy+zaciągnięcie steru wysokości na max co i tak powodowało jego powolne wznoszenie w porównaniu z poprzednimi startami. Echhh i to kontrowanie lotkami przy starcie, bo ściąga model na lewe skrzydło - może wykłon silnika poprawię.Klapy - jak już wcześniej pisałem - zdały ponownie egzamin na 6+. Podwozie po złożeniu w locie spowodowało bardzo zauważalny wzrost prędkości modelu. Kilka przelotów, nawrotów, pętle, beczki i podejście do lądowania. Lądowanie... no cóż drut 1,8mm okazał się zbyt słaby przy tej masie modelu i moim zbyt płaskim podejściu do lądowania co spowodowało ich lekkie wygięcie i szorowaniem łopatami śmigła po pasie. Konstrukcja mocowania mechanizmów podwozia i model nie zostały uszkodzone. Jeszcze duża ilość wylatanych mAh przede mną zanim poprawnie wyląduję. Ogólnie - jest dobrze. Druty do wyprostowania i znowu polecę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Ze względu na deficyt czterolopatowych śmigieł HK 10x6 , na sezon 2015 Mustang (jak i jego większy brat Mustang - jeszcze nieoblatany) otrzymał nowe czterolopatowe śmigła GWS 10x8. Po małej przeróbce zapasowego kołpaka wszystko pasuje idealnie. Pobór prądu wzrósł od 0,5A do 1,3A w zakresie od 25-100% THR, odczuwalny ciąg wzrósł dużo więcej niż na śmigle 10x6. W tym roku do dyspozycji będę miał większe lotnisko z prawdziwym pasem startowym - postaram się nagrać fil z lotu i podzielić się wrażeniami związanymi ze zmianą śmigła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Próba statyczna na śmigle 10x8 potwierdziła moje odczucia co do ciągu - zmierzony ciąg przy wadze modelu 799g i przy obrotach śmigła 5600 obr/min na 100% THR wyniósł 730g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Tego lata 3 Mustangi patrolowały niebo nad Wielkopolską . Straty własne - brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi