RAFALR30 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zróbmy zakłady ... ja stawiam że między 50 a 60 g przybędzie No to Przemo dobrze założyłeś - model przytył po świętach o...62g. Teraz jako RTF waży 799 g. Zdemontowane elementy ważyły około 18g + różnica wag przed i po przeróbce (62g) daje całkowitą wagę zamontowanych nowych elementów 80g. Ogólnie - Najcięższe elementy to 2x mechanizmy podwozia (36g) i 4x sosnowe belki 3x2x1 cm (25g). Pozostałe 19g to waga 8x śrubki do montażu mechanizmów, klisza pomalowana na wzmocnienie, płaskownik z włókna, przewody-przedłużacze do podwozia, wydruki na wnęki podwozia i kleje CA, Uhu Por i wikol a także czarna i srebrna farba oraz trochę szpachli na goleniach podwozia.
RAFALR30 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Najlepszą pogodę na loty - a było w Poznaniu kilka takich dni - spędziłem na L4 :-(. Jak tylko będzie okazja to lecę. Na pewno napiszę a jak będzie operator kamery to i filmik zamieszczę.
MAREKSAJDAK Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Najlepszą pogodę na loty - a było w Poznaniu kilka takich dni - spędziłem na L4 :-(. Jak tylko będzie okazja to lecę. Na pewno napiszę a jak będzie operator kamery to i filmik zamieszczę. END? Pozdr.
RAFALR30 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Opublikowano 17 Lipca 2014 No i poleciał Wzrost wagi o 62g (co zwiększyło jego obciążenie powierzchni) to już chyba max dla tego modelu. Rozbieg musiał być nieco dłuższy+zaciągnięcie steru wysokości na max co i tak powodowało jego powolne wznoszenie w porównaniu z poprzednimi startami. Echhh i to kontrowanie lotkami przy starcie, bo ściąga model na lewe skrzydło - może wykłon silnika poprawię.Klapy - jak już wcześniej pisałem - zdały ponownie egzamin na 6+. Podwozie po złożeniu w locie spowodowało bardzo zauważalny wzrost prędkości modelu. Kilka przelotów, nawrotów, pętle, beczki i podejście do lądowania. Lądowanie... no cóż drut 1,8mm okazał się zbyt słaby przy tej masie modelu i moim zbyt płaskim podejściu do lądowania co spowodowało ich lekkie wygięcie i szorowaniem łopatami śmigła po pasie. Konstrukcja mocowania mechanizmów podwozia i model nie zostały uszkodzone. Jeszcze duża ilość wylatanych mAh przede mną zanim poprawnie wyląduję. Ogólnie - jest dobrze. Druty do wyprostowania i znowu polecę.
RAFALR30 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Ze względu na deficyt czterolopatowych śmigieł HK 10x6 , na sezon 2015 Mustang (jak i jego większy brat Mustang - jeszcze nieoblatany) otrzymał nowe czterolopatowe śmigła GWS 10x8. Po małej przeróbce zapasowego kołpaka wszystko pasuje idealnie. Pobór prądu wzrósł od 0,5A do 1,3A w zakresie od 25-100% THR, odczuwalny ciąg wzrósł dużo więcej niż na śmigle 10x6. W tym roku do dyspozycji będę miał większe lotnisko z prawdziwym pasem startowym - postaram się nagrać fil z lotu i podzielić się wrażeniami związanymi ze zmianą śmigła.
RAFALR30 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 Próba statyczna na śmigle 10x8 potwierdziła moje odczucia co do ciągu - zmierzony ciąg przy wadze modelu 799g i przy obrotach śmigła 5600 obr/min na 100% THR wyniósł 730g.
RAFALR30 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 Tego lata 3 Mustangi patrolowały niebo nad Wielkopolską . Straty własne - brak.
Rekomendowane odpowiedzi