bojler Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Dzisiaj w końcu zabrałem się do pracy. Przejrzałem wszystkie posty dotyczące Wicherka i postanowiłem podwozie zrobić z blachy aluminiowej a nie z drutu. Zastanawiam się jeszcze nad zastrzałami podwozia, czy zrobić je na sztywno jak w oryginale czy z amortyzacją. Tak to wygląda: Teraz wykonam łoże do silnika spalinowego. Czy zbiornik 120 ccm wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Przy takiej konstrukcji podwozia sztywne zastrzały obowiązkowe. Bez nich Ci się wyłamie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Nawet z zastrzałami słabo to widzę.Kiepski pomysł na mocowanie podwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Mam u siebie w W25 asp 4ccm 2t i zbiornik 100ccm. Spokojnego latania, aż zgasł silnik był 18 min... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Zrób z drutu z amortyzacją ze sprężyn. Wytrzyma to bez prostowania i gięcia to co mój wytrzymał i wytrzymuje dalej. A jakie masz lotnisko? Wymiar +- i nawierzchnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Olo lotnisko mam trawiaste i dość duże przygotowane typowo do latania modelami o długości 200 m i szerokie 50 m, tuż obok normalnego lotniska aeroklubu. Trawę regularnie kosimy na długość góra 3 cm. Zauważyłem że wicherek jednak lepiej się prezentuje z silnikiem z cylindrem w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Bardzo fajny model + czyściutka robota co świadczy o klasie modelarza . Co do modelu to sam się do niego przymierzam i wkońcu musi nadejść chwila zamówienia z allegro puzli i składania modelu. jaki silnik będziesz stosował do modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 W tym temacie na 5 stronie jest fotka z silnikiem ASP S25 AII z tylną regulacją. Zbiornika mam 120 ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Mam ten sam motorek. Pięknie chodzi. O Os'ach mówili ze odpalony w poniedziałęk, gaśnie w piątek. Ten ASP pochodzi jeszcze do niedzieli! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Jak się dobrze przyjrzeć to widać że to klon O.S. i w tym przypadku klonowanie się powiodło bo te asp chwali wielu pilotów aircombata . Tym bardziej ciekawa propozycja bo kosztuje 1/2 ceny oryginału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Przeczytałem sporo postów na forum i chciałbym uzyskać opinie dotyczącą bowdenów, które chciałbym zastosować w moim Wicherku. Z tego co wyczytałem to bowden musi być przymocowany w kilku miejscach. Czy bowdeny to dobre rozwiązanie zamiast tradycyjnych popychaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 i to i to jest dobre pod warunkiem ze wykona sie to prawidłowo.Dobrym rozwiązaniem jest pręt węglowy 2mm w pancerzu od bowdena .Co do samego mocowania bowdena ,to musi byc zamocowany przynajmniej na początku i końcu tylko nie na CA bo z czasem w tym miejscu pęknie ci ta rurka.A propo ładny model z avatra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Minimum to oba końce koszulki więcej punktów nie przeszkadza , Równie dobrze będą funkcjonowały popychacze z drewnianej listwy , pręta węglowego , rurki itp. Akurat bowdeny to dość proste jednak lubiące się z czasem psuć połączenie ... Zacieranie itp. Ja osobiście wolę popychacz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Dzięki Grzesiek. Dzięki Kamil. Kamil gdzie w Jeleniej Górze latacie modelami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Szybowcami na górze szybowcowej i okolicznych miejscówkach modelami z napędem zazwyczaj na lotnisku Aeroklubu Jeleniogórskiego i gdzie się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Mój Wicherek stoi już na kołach , teraz będę robił zastrzały do skrzydeł i za radą TeBe sztywne zastrzały podwozia. Silnik będzie mocowany głowicą w dół w tym celu kupiłem dodatkowe gniazdo zasilania świecy. Tak to na razie wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Pięknie się prezentuje Dawne konstrukcje wciąż cieszą oko, sam zacząłem produkcje swojego wicherka Pozostało mi tylko życzyć udanego oblotu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech51 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Dzięki za rozwianie moich wątpliwości co do silnika. Poprzedniego wicherka pokryłem papierem japońskim a obecnego folją. Z porównania stwierdzam że folja jest praktyczniejsza tzn. szybciej się okleja, łatwiej i można to robić w mieszkaniu, nie trzeba się męczyć z farbowaniem a potem łatwiej się ją czyści i naprawia. Jednak model który obecnie wykonuje (RWD-5 z książki W Schiera)zamierzam pokryć japonką, ale to pewnie dlatego że jak patrzę na modele kryte papierem to mi się moje młode lata przypominają. Witam Czytam ten wątek i się roześmiałem .to co ja mam powiedzieć rocznik 51 a RWD-5 o której mowa robiłem chyba w 1968 r i też kryta była japonką.Toż to prawie 47 lat temu.Moje młode lata.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Ładny ten wicherek 25, ja w swoim 10 tce mam podwozie z drutów, ale po 1 próbie oblotu ładnie się pogieło choć i łatwo wyprostowało, duraluminium to super sprawa. Rób wszytsko, żebyś miał jak najlżejszy tył, nie będzie trzeba go doważać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi