Skocz do zawartości

Cessna 195 1:5


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 264
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 26.04.2020 o 21:41, paweln7 napisał:

Nie pojechał do Australii ?

Man from the land down under. :)  Taki Ziggy ma dobrze, ogląda normalnie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Odgłos niezły.Tylko pół owiewki na kole,zgięta goleń,uszkodzona minimalnie osłona silnika od dołu i złamane śmigło.Generalnie kosmetyka

 

IMG_20200607_120535.jpg

IMG_20200607_120547.jpg

IMG_20200607_120601.jpg

To nie chiński ARF, tylko solidna robota.

Maska silnika zostanie naprawiona i posłuży za kopyto pod laminat.Gorzej z golenią, ponieważ to solidny radziecki dural i muszę pojechać do kolegi żeby to zagrzać i ustawić kąty na giętarce.

Opublikowano
27 minut temu, f-150 napisał:

 

 

 

 

IMG_20200607_120601.jpg

To nie chiński ARF, tylko solidna robota.

Maska silnika zostanie naprawiona i posłuży za kopyto pod laminat.Gorzej z golenią, ponieważ to solidny radziecki dural i muszę pojechać do kolegi żeby to zagrzać i ustawić kąty na giętarce.

 

Odnosi sie wrazenie , ze ten silnik musi zap........ac na pelnej mocy aby Cessna "szla" do przodu. Moze to tylko moje odczucie , bo nie mam wiele do czynienia z bvenzynowymi dwusuwami ( widze jej u nas jedynie w duzych akrobatach ) . Tu az sie prosi jakas fajna gwiazda ? 

Najgorsze , ze czeka Cie Wojtus kolejne 6738 nitow ?

 

P.S: Wiesz dlaczego zgasl ???

Opublikowano

Gratuluję oblotu, piękny model. 

Ladowaniem się nie przejmuj toż to oblot więc zawsze coś może nie wyjsc, ale tak jak powiedziałeś kosmetyka. 

Opublikowano

Do startu silnik jest na styk.Pełna moc była przez dwa okrążenia do czasu wytrymowania. Potem pół gazu a nawet mniej.Poza tym trawa koszona w środę sporo odrosła i to też powodowało trzymanie modelu.Do lotu makietowego napęd dobrany idealnie.Jeszcze zostaje korekta wykłonu o 1stopień bo moment od śmigła jest jednak spory.Widać przy starcie i przy odejściu na drugi krąg.

Opublikowano
24 minuty temu, f-150 napisał:

Do startu silnik jest na styk.Pełna moc była przez dwa okrążenia do czasu wytrymowania. Potem pół gazu a nawet mniej.Poza tym trawa koszona w środę sporo odrosła i to też powodowało trzymanie modelu

 

Wszystko jasne !

Opublikowano

Bardzo fajny lot i zaskakujący finał, nie mogę zrozumieć czemu zmieniłeś kierunek podejścia do lądowania i puściłeś z wiatrem.

Szkoda śmigła i maski ale bilans uszkodzeń na szczęście niewielki, mam nadzieję szybko zobaczyć model znów na lotnisku.

 

ms

Opublikowano

Mirek , bo zaczynał za bardzo zwalniać w zakręcie i bałem się że nie dociągnę do końca zakrętu.Poszedłem w połowie po prostej w poprzek lotniska rozpędzając w dół.Być może mogło by się udać dokręcając zakręt do końca.Ale to jest tylko gdybanie.Nie było na to czasu.

Opublikowano

Po oglądnięciu filmu miałem podobne zdanie co Miarek ale faktycznie nie nam to oceniać bo na filmie nie wszystko widać. Dobrze że straty niewielkie. Brawo Wojtku.

Opublikowano

Panowie, poza tym tam jest rów i miałem tego świadomość.Dlatego w końcowej fazie starałem się zhamować zaciągając i starać się przeskoczyć rów i klapnąć przed budką trafo.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.