Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dziękuję, to chodzi o hamulec.

Przekopałem internet, włącznie z chińskimi stronami, ale nie znalazłem sposobu zaprogramowania hamulca w moim regulatorze - EMAX ESC 35A przy pomocy nadajnika, a karty do programowania nie mam.

Na razie pozostanie tak jak było, potem może zmienię regulator.

 

Pozdrawiam serdecznie,

 

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

problem w tym, że regler w ogóle nie wchodzi w tryb programowania.

Ten problem był już opisywany na forum, podobno nie ma opcji programowania z nadajnika w tym modelu, wbrew temu, co napisano w instrukcji.

 

Poczekam na inny regulator.

 

Pozdrawiam

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. EG Pro jest moim drugim modelem po Sky Lady .Od około miesiąca nim latam i stwierdzam że jest on zdecydowanie łatwiejszy w pilotażu od Lady.

 

Samolot napędza silnik 3F RAY C3542/06 ,regulator PULSO DL 40 A++ łopatki GRAUPNER 12-6``,kołpak PELIKANA i z nim związane jest moje pytanie .

 

Otóż podczas czyszczenia odpadł mi stożek jak na fotce(dobrze że nie stało się to w powietrzu bo kołpaczek pasuje idealnie do modelu i szkoda by było go zgubić) :D . Jako że w klejeniu alu z metalem małe mam doświadczenie to proszę o podpowiedź ,czym to dobrze do siebie przymocować.

 

 

 

album_pic.php?pic_id=2240

 

 

A tu często latam (chyba jedyne wzniesienie pod Poznaniem)

 

 

album_pic.php?pic_id=2241

 

Pozdrawiam Michał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiram

Nie wiem jak skleić kołpak ale jużu kolczasty silnik Ray 3542/06 i łopatki 12x6 ja mam zamontowane w Ventus'ie 2,6m o masie 1550g. Ten zestaw daje 2000g ciągu. Chciałbym zobaczyć Twojego Glidera w niskim przelocie na max. obrotach silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O było by na co :D Przy moim byłym ray c3536/06 i łopatkach 9x6 niski przelot wyglądał fajnie :D Prędkość jak jakiś akrobat , aż można było by się bać że skrzydła odpadną :D

 

Michal1977 :

Przy takiej mocy to możesz z niego holownika zrobić ;) Wystarczy tylko mocowanie dorobić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy kołpak tym można kleić, na pewno będzie wymagał wyważenia, ale tzw. "spaw na zimno" czyli taka czarna żywica [nadaje się do metalu idealnie]. Nie pamiętam nazwy, posiadam ją i jest naprawdę mocna. Posiada dwa minusy: Kolor i schnie 24H [a gęstnieje po 3h]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Jutro spróbuję poszukać tej żywicy którą proponujesz. Dam znak jak wyjdzie.

 

Co do przelotów na niskiej wysokości akurat nie mam nic ciekawego .Ten filmie (jeden z pierwszych lotów pokazuje małą próbkę motorka) .Trochę wiało i moje umiejętności pozostawiają wiele do życzenia ,ale na razie 12 lotów tym modelem i 0 ubitych kretów .W filmie nie ma dźwięku bo kręcony jest aparatem foto. :( W realu świst przelatującego nad głową jest naprawdę superacki.

 

 

Z ciekawostek polecam 22 sekundę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michal1977, Ja też mam taki kołpak zamontowany ale w falconie.Przykleiłem to delikatnie klejem UHU i w razie czego można go zawsze oderwać a z kleju oczyścić.Klej nałożyć trzeba tylko na powierzchnie kontaktowe tak do ścisłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Michał z tym Cularis'em to chyba ciut przesadzasz. Cena, hmm... fakt wysoka ale właściwości lotne ma przyzwoite. Fakt lata szybciej bo - jest większy i ma większą masę (zwłaszcza w wersji elaktro ok. 1600g co daje obciążenie ok. 30g/dm).

Co w takim razie proponujesz w miejsce Cularis'a o zbliżonej rozpiętości i lepszych właściwościach lotnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtku nie jestem specem od szybowcow. Mysle ze kilka osob, bardziej obeznanych rzuciloby tutaj niezlymi przykladami, chocby rodzimych produkcji. Ostatnio mialem przyjemnosc ogladac obloty Baracudy 3m. Wykonanie piekne, wolalbym te 200zl doplacic osobiscie niz latac tak drogim elaporem. Sam dzwiek wydawany przez ta baracude w powietrzu deklasuje ostro cularisa.

 

http://www.nastik.pl/rch-baracuda-arf-p-1957.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie EGP okleiłem dokładnie taśmą ( nie ma żadnych grudek i innych syfów ) i ten mam świst gwarantowany , nawet przy małej prędkości :D Jeszcze jak dam gazu na śmigle ze skokiem 6" ... och i ach xD Cacy dźwięk , jak odrzutowiec :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja się wypowiem w tym temacie co prawda kupiłem EG w wersji electic z fabrzyczna 400 i muszę przyznac że przy bezwietrznej pogodzie bo przy takiej dziś latałem kiepsko sobie radzi a co by było jakby był wiaterek. Mój EG waży (GDL - gotowy do lotu) 890g z pakietem 8x1050kan mimh. Jako że lubię miec trochę mocy w zapasie to też mój modelik dostanie silnik Ray 3536/06 i zobaczymy co wtedy bedzie się działo. Jedno jest pewene spodobało mi się latanie szybowcami czy też moto-szybowcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.