smootny Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 No i stało się - stałęm się kolejnym właścicielem EG PRO. Jakość EPP niestety mnie przeraziła :] w porównaniu z Blizzardem to g.....no :rotfl: Wziełem to jednak aby się troszkę pobawic z jakims aparatem więc temat traktuję stosunkowo lużno ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Jakość EPP niestety mnie przeraziła :] w porównaniu z Blizzardem to g.....no :rotfl: Wbrew pozorom to są 2 całkowicie różne modele. W Blizzardzie musieli bardzo "skondensować" Elapor ponieważ ten model raczej nie jest do całkowicie rekreacyjnego latania :twisted: . W EG nie było takiej potrzeby, bo ten model ma być do całkowicie luźnego wiszenia w powietrzu i ewentualnego nagrywania sobie sąsiadów :wink: Jakość wykonania EG ja oceniam na 5+, z resztą sam się przekonasz jak go ulotnisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Ja jakos do EG nie mam zastrzezen, ponadto poszalec tez nim mozna i to ostro Jedna rzecz ktora ostatnio sprawdzilem, roznicowe wychylenia lotek - odradzam. Przy roznicowych przy bardzo ostrych zakretach model potrafi przepasc, bez roznicowek nie ma takiego zjawiska. Zdaza sie to tylko tak jak mowilem przy bardzo ciasnych zakretach wiec na zbocze lepiej nie miec roznicowek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 jednej sprawy w budowie EG PRO nie czaje - rurka wzmacniająca skrzydło jest wklejana na stałe - wraz z skrzydłem ?? czy poprostu przykleić ją w jednej połówce skrzydła a do drugiej jest poprostu wkładana ?? na początku myslałem że skrzydło całe trzeba skleić i poprostu bokiem wkładać się je będzie :] ale w kadłubie są wypustki - czyli dwie połówki trzeba przed lotem połączyć i w góre. Czy takie połączenie nie rozpadnie się w locie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andych Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 A jak wydłubierz tą połówkę jak rurka pęknie :?: :?: :?: Wkładasz ją w trakcie montażu skrzydła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 A jak wydłubierz tą połówkę jak rurka pęknie :?: :?: :?: Wkładasz ją w trakcie montażu skrzydła. ok to czaje :jupi: ale czy skrzydło się nie rozdzieli podczas lotu ?? Niema tu żadnych śrub czy klejeń - poprostu włożyć rurke i złożyć skrzydło na "ala" zatrzask ?? - to wszystko :] ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Latam FPV swego czasu miałem na nim 1650g i jakoś się nie składało, a było na prawdę rozgniecione, latało na wszystkie strony teraz założyłem nowego i dla łatwiejszego montażu wkleiłem magnesy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemko Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 mi po ostrzejszych szalenstwach troche sie rozsuwaly, wiec tak jak kefir wkleilem magnesy neodymowe. teraz ani drgnie. kabinke tez mam na magnesy bo oryginalne zatrzaski juz odlecialy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Witam, mam taki problemik EGP z elektroniką. Mam pakiety zippy flightmax 2200mAh 20C , 3s1p . Silnik ray C3536/06 i regiel dynam 30A(max daje coś kolo 33A) 1. Co zrobić żeby akumulator przy tym napędzie (śmigło 9x6) tak szybko nie padał? Teraz po 4,5 minuty na silniku wysiada. 2.Przerobiłem kołpak zwykły na taki z chłodzeniem , te dziury , zrobiłem dwa wielkie otwory wentylacyjne w tej szarej przykrywce i powiększyłem otwory wywiewowe z tyłu za pakietem . Nie wiem co już robić - regiel i silnik strasznie się grzeją . Silnik po tych ulepszeniach już mniej , tak do 40-50 *C się nagrzewa , ale regulator nadal się praży! . Po minucie pracy silnika na full regiel parzy (będzie miał pewno z jakieś 60-70*C) a silnik jest gorący . Muszę wymienić regiel na mocniejszy ? 3.Czy to że pakiet nagrzewa się tak że jest ciepły (temp. tak na oko z 35-38*C) to normalne? Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 To co piszą że do tego silnika regulator 25A to jakaś bzdura ja do niego kupiłem Jeti ADVANCE 30 Plus http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=446 I co chwile mi odcinał silnik zmiana na dualsky 40A załatwiła sprawę, a i kopa niesamowitego dostał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabor Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Mam EGP z takim samym silnikiem, śmigłem, regulatorem Pulso 33A i akumulator obecnie 2200mAh 15C 2s1p. Nie wiem ile wytrzymuje ciągłej pracy, ale dziś latałem 30minut zanim akumulator się wykończył. Regulator maksymalnie może się nagrzać do 110stopni. Akumulator po locie też jest ciepławy ale to norma bo jest dojony 30 amperowym prądem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Aha , czyli szykuje się wymiana regla na mocniejszy :/ Narazie jestem bankrut więc chłodzenie załatwiłem tak : Zrobiłem dziure w przykrywce i wstawiłem w tą dziure regiel , opływa go powietrze. Może tak być ? Jeszcze jedno pytanko : Moja ładowarka potrzebuje 11-18V . W terenie to z akumulatora samochodowego można ją zasilić. Mam taki pomysł : 2 pakiety 11cell ni-mh , kan 1100mAh . Czy mogę zasilić ją w terenie z takiego akumulatora czy wysiądzie w połowie ładowania ? Nie wszędzie zabiorę ze sobą aku samochodowy , a nieść go to ja siebie nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-wing Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Na początek może inne śmigło 8/5/6 może być nawet GWS dla sprawdzenia ciąg spadnie ale i pobór prądu. Rabor Ty masz pakiet 2s to i inne obciążenie wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Pakiet Ni-mh się nie nada do zasilania ładowarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 diem, Zastanowiłeś się co piszesz? Inni to czytają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Moze wytlumacz mi o co Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 O różnicowość lotek. Było już o tym, wiec nie tłumaczę. A w EG również działają tak jak powinny. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Jasne ze dzialaja, jak sie robi kolka o srednicy 3 metrow. Przy probie bardzo szybkiego skretu (nawrotu w miejscu) przy duzej predkosci zwala sie na skrzydlo. Co mam na to poradzic ze tak sie dzieje? Jesli latasz EG bardziej rekreacyjnie to oczywiscie roznicowki są okej. Ja tutaj nie probuje wywolac zadnej rozmowy na ten temat, tak jest w moim przypadku i basta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 No, jak "basta", to rozumiem. Bo juz myślałem, ze nie umiem latać. A takich rad "i basta" raczej nie udzielaj. Raczej zachowuj dla siebie. Możesz namieszać innym. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Proponuje troche potestowac a pozniej krytykowac, zrob kilka ciasnych nawrotow metr nad ziemia. Ale konczmy juz ta sprzeczke bo to nie czas miejsce a i checi nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.