kojani Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Właśnie to mnie zainspirowało - chociaż cena nie do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Czyli "zwykła" ładowarka robi faktycznie za zasilacz bo reszta, czyli ładowarka do lipoli (procesor z algorytmem do lipoli) jest w tej żółtej termokurcze ? - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Ano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 A Czarek zaszalał Vigrosem w Zielonej. Bardzo dobry wynik! Gratulacje! Dzięki Jurek. Robiłem, co mogłem. Duża w tym zasługa kolegi z drużyny Virgosa - Michała, który jest świetnym taktykiem. Szkoda tylko, że ja nie potrafiłem poprowadzić go, do równie dobrego wyniku :/ Tak się prezentowała część arsenału naszego team'u: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jeden jest lepszym trenerem inny pilotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vowthyn Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Zasilanie zrobione na Rhino 360, ale w najbliższym tygodniu przymierzam się do próby z LiPo 1s + boster do 5v + ładowarka + PCM, wszystko w kpl. będzie w gabarycie Rhino w najgrubszym miejscu, zysk to akumulator 1 celowy nie wymagający balansowania ładowany zwykłą ładowarką 500mA. Możesz zdradzić co to za urządzenie ten boster (booster)? Zgaduję, że to coś, co z 4,2V pojedynczego LiPo robi 5V do zasilania serw i odbiornika, ale jakim sposobem? Brzmi to dla mnie jak jakieś science fiction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Przetwornica DC/DC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojani Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Np taka - http://botland.com.pl/przetwornice-impulsowe/1328-przetwornica-step-up-u3v12f5-5v-14a.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 W temacie miejsca w kadłubie, tak obecnie prezentują się moje dwa Virgosy: Pakiet LiPo 2S 520mAh, odb 6 kanałowy, serwo JR 318 na wysokość, serwo HS 45 na kierunku, w obu kadłubach. W kadłubie na górze zdjęcia jest dodatkowo uBEC HK 3A, a dolnym regulator LD 5V we wnęce nad pakietem. Wszystko się mieści bez problemu. Z nowości natomiast chciałbym się pochwalić pierwszym podejściem do kołków w kształcie litery "T". Oczywiście nie jest to nasze ostatnie słowo i kolejne będą jeszcze lepsze. Mam nadzieję niedługo jeden z nich wkleić do starego skrzydła i przetestować ergonomię i wytrzymałość takiego rozwiązania. Na razie wygląda obiecująco... Jeden z moich Virgosów w locie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Przedstawiam kolejną próbę laminowania kołeczków w kształcie T. Kołeczki są laminowane w sztywnej formie wyfrezowanej w Prolabie, ściskanej w dwóch płaszczyznach dwoma ściskami i w imadle. Ilość tkanin jednokierunkowych jest odstopniowana i zmienia się od 10 na najcieńszym końcu do 20 w najgrubszym punkcie. Dodatkowe wypełnienie w środku z żywicy z bawełną. Po oszlifowaniu: Masa: szerszy kołek (11mm) do cięższego modelu na trudne warunki: 2,3g: Lżejszy, wąski (9mm), bardziej zeszlifowany, do lekkiego modelu na spokojne warunki: 1,9g: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet20 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Z jakiej gestosci prolabu wykonane byly negatywy form ?? Jak przygotowujesz prolab zeby go odbic w laminacie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Najczęściej Prolab 65. Po frezowaniu szlifuję na mokro papierami 400, 600, 800. I na to 6 warstw BlueWax. Jeżeli chcę mieć lepszą powierzchnię to po wstępnym zeszlifowaniu ścieżek freza trzy razy maluję wypełniaczem porów Axsona i szlifuję na mokro 400-ką. Potem kolejnymi papierami nawet do 1500 i rozdzielacze albo woskowe, albo Frekote FMS + NC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet20 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 OK, myslalem ze nartrysk szpachli i lakier do modeli. To jeszcze jedno pytanie: Gdy frezujesz negatyw formy np kadluba, wkolo elementu masz wyfrezowany rowek wchodzacy glebiej w plaszczyzne podzialowa. Stosowalem ta technike w taki sposob, ze pozniej zalany podczas zelkotowania rowek tworzyl na formie wypust, ktory pozniej scieralem linialem oklejonym papierem sciernym, otrzymujac jednoczesnie bardzo ostry rant. Tylko ja frezowalem rowek bardzo waski, a ten u Ciebie widze ma konkretna szerokosc, dlaczego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Malowanie natryskowe może i daje gładką powierzchnię, ale ingeruje w geometrię. Skoro poświęcam czas na projekt 3D i frezowanie w miarę oddające zaprojektowaną geometrię, to głupio byłoby mi potem w jednym miejscu dołożyć 0,1mm, a w innym 0,5mm albo nawet 1mm szpachli z lakierem. Po prostu taką technologię mam już wielokrotnie przetestowaną i jestem z niej zadowolony. Rowek ma szerokość frezu. A skoro najczęściej frezuję kulką 6mm to tyle właśnie wychodzi. Taki rowek wygodnie się wypełnia woskiem, czy plasteliną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet20 Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 rozumiem, dziex. Jak uda mi sie dorwac jakis kawalek prolabu z demobilu to sprobuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Lżejszy, wąski (9mm), bardziej zeszlifowany, do lekkiego modelu na spokojne warunki: 1,9g: Czarku, myślisz że po wklejeniu trzeba będzie dać coś po drugiej stronie skrzydła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet20 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 W locie nawet nie poczujesz tego koleczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Oby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Siama Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Spróbuj w ciszy latać modelem który ma jedno skrzydło cięższe,na pewno wpadnie w spirale,aby tego uniknąć trzeba skorygować trymerem lotek tylko wtedy na dwóch połówkach masz różne profile!(więc po co ta zabawa z liczeniem,frezowaniem z dużą dokładnością?)To tylko 2 gramy których nie poczujesz w locie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Tylko dwa, albo aż dwa Dzięki Panie Adamie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi