Piecz Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 A tu tak jako ciekawostkę gość lata też dosyć ostro. Dodatkowo ma ustawiony mix lotek z klapami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Brak czasu na loty, zmiany ustawień, i inne powodują że każdy lot jest mocno stresujący. Ale proszę zobaczyć jaka jest różnica w starcie po ustawieniu wykłonu. Na filmie pierwsze dwa starty (zwolniony i normalny to ten sam start 100% mocy silnika bez ustawionego wykłonu i skłonu silnika, (głównie chodzi o to jak mocno zadziera w górę przy starcie) reszta już po regulacji. Ostatni start to dzisiejszy też na 100% mocy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Ponieważ ostatnie loty to te co powyżej, wczoraj dokonałem ponownego wyważenia, uprzednio zdejmując 6 gram z ogona (za radą Rafała, śruby metalowe zastąpiłem nylonowymi) i po tym wywaliłem z przodu 33 gr. ołowiu (były też inne przemieszczenia). Warunki super, do ustwaiania, bo prawie flauta, tyle że bardzo gorąco, więc powietrze rozrzedzone dlatego postanowiłem że wszystkie straty będę wykonywał na 100% mocy silnika. Największym problemem był do tej pory stres, po starcie paraliżujący nawet ruchy drążków. Ale to już chyba od tych lotów powoli za mną Wreszcie zaczynam nabierać zaufania do modelu. Poniżej 4 ostatnie loty Edycja: usunięto dwa filmy http://youtu.be/W4qVDv85pak http://youtu.be/OkQL0zNBF-o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Sorki - ale jaki jest sens wklejać film 13 minutowy , na którym model widoczny jest tylko pare sekund? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Sorki - ale jaki jest sens wklejać film 13 minutowy , na którym model widoczny jest tylko pare sekund? Masz rację - usunąłem oba filmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Fajnie Tomku że coraz bardziej zaczynasz wlatywać się w Condora ,niemniej chciałbym napisać tu coś co może nie będzie miłe ale przyniesie korzyść z czasem... Opisywałeś tu problemy ze startem Condora .Na podstawie startu Jacka w Radawcu napiszę wprost że takie coś co zostało zaprezentowane-start jest niedopuszczalne .Model został wyrzucony pod sporym kątem ,ok 45 stopni ,bardzo lekko i na połowie gazu ? .Ja się lekko wzdrygnąłem prowadzący Piotr też zamarł.Model praktycznie stanął i zaczął się walić na skrzydło tylko dodanie gazu i szybka kontra Jacka uratowały Condora przed spektakularną gwiazdą/kretem...sam lot potem i lądowanie pierwsza klasa.Praktycznie startował pod wiatr i model powinien pięknie zacząć się wznosić !. Musicie obaj nauczyć się rzucać ten model w linii równoległej do ziemi ,nie z zamachu tylko prostoliniowy ruch ręki i z ok.3/4 gazu. Condor żle się wyrzuca ,ma pękaty kadłub ale da się złapać go w środku ciężkości i pięknie,pewnie wystartować. Nie odbierzcie tego że się mądrze ,po prostu patrząc z boku a miałem właśnie okazję w Radawcu, widać popełniane błędy, i jeśli się nie obrazicie to może za kilka startów sami zrozumiecie że można robić to pewnie, dobrze, a nie zastanawiać się czy coś z modelem jest nie halo. Jacek zaprezentował piękny lot ,szybowanie,lądowanie.Mocy jak widać nie brakuje tylko te starty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekecaj Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Dzięki Rafale za wszelkie uwagi . Sam widzę, że jeszcze nie każdy start jest prawidłowy. Często latam też o połowę lżejszym motoszybowcem, który dosłownie sam staruje z ręki i może stąd pewne nawyki . A druga sprawa to oczywiście trema - debiut jako uczestnik w tak zacnym Towarzystwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Rafał, nie obraź się - kto jak kto, ale Ty po prostu masz obowiązek żeby zwracać uwagę gdybyś tego nie robił, było by to niemądre A na poważnie, to teraz jak już paraliżujący strach mija, sam świadomie na chwilę przed startem ustawiłem model w poziomie, bo zwróciłem uwagę analizując filmy, że już przed startem model trzymam przechylony. Poniżej wideo z tym startem (które wyżej usunąłem - i tak to powinno wyglądać za każdym razem http://www.youtube.com/watch?v=ZxbjMQPAnEY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 A druga sprawa to oczywiście trema - debiut jako uczestnik w tak zacnym Towarzystwie. Jacek ,nie przejmuj się tym objawem . Sam na każdym pikniku przez pierwsze loty to galaretka w nogach i drążkach... Fakt że za tobą stoją ludzie i patrzą powoduje niezłego stresa ale zwykle przechodzi po chwili . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 lądowanie bez użycia klap - był nieprawidłowo ustawiony miks klap z SW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Chętnie kupię od kogoś używany wariometr SkyAssistant (Pitlab) jeśli ktoś może pomóc gdzie najlepiej szukać z drugiej ręki to prośba o podpowiedź EDYCJA: Wariometr kupiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Mam pytanie odnośnie mocowania napędu klap, a mianowicie czy od góry czy od dołu tak jak lotki? Jest jakaś przewaga jednego rozwiązania nad drugim? Często widzę, że ludziki montują w swoich modelach popychacze klap od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekecaj Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Jeśli bierzesz pod uwagę klasyczne rozwiązanie, to myślę, że nie ma większego znaczenia jeśli chodzi o skuteczność. W/g mnie estetyczniej jest od dołu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 To dlaczego zamontowałeś w swoim od góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Łukasz, na jakim jesteś etapie ? kiedy planujesz oblot ? Ja w swoim mam już wario Pitlab-a i dodatkowo do jego odsłuchu ręczne radio (tzw. dualband) z pełnym zakresem pasma krótkofalarskiego 2m i 70cm oraz PMR i LDP (kiedyś żeby mieć taką funkcjonalność musiał człowiek zapłacić uuuuuuu... a tu niecałe 200 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Cześć Tomek, Mnie to idzie baaardzo powoli. Nie ma czasu:) Do tej pory udało mi się: - wymontować oryginalną i zamontować nową (mniejszą) półkę pod serwo kierunku - zamontować sterowanie SK i SW - zamontować bolce i haczyki w skrzydłach - z tym miałem spory problem. Prawe skrzydło było ok, ale po zamontowaniu lewego okazało się, że jest krzywo i musiałem troszke pokorygować. Generalnie wydaje mi się że źle jest zamontowany ten otwór na bagnet (krzywo). Mam nadzieję że to nie będzie wielki problem w locie. - polutowałem troszke elektroniki, zbindowałem odbiornik i podłączyłem już SK i SW do odbiornika żeby sprawdzić jak to działa - wyciąłem (powiększyłem) otwory na serwa w skrzydłach I to by było na tyle. Generalnie mam całe wyposażenie tylko czasu brak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Mam problem z włożeniem silnika. Nie mieści się przez wystające przewody. Co teraz, jakaś podkładka dystansująca? Silnik Dualsky XM4250CA-7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Możesz zrobić tak ,tu akurat był problem z za długim wałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Tak, dokładnie to rozwiązanie miałem na myśli. Mam nadzieję, że w moim wypadku wał nie będzie zbyt krótki. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekecaj Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 To dlaczego zamontowałeś w swoim od góry? Spodobało mi się rozwiązanie z Falcona Mam problem z włożeniem silnika. Nie mieści się przez wystające przewody. Co teraz, jakaś podkładka dystansująca? Silnik Dualsky XM4250CA-7 Mam ten sam i mieści się na styk, lecz dla pewności możesz dać dystans albo dorobić większą wręgę i wkleić z małym przesunięciem do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi