Skocz do zawartości

Wicherek 25, robię i ja :-)


TeBe

Rekomendowane odpowiedzi

Nad tym modelem wisi jakieś fatum.... Skończył mi się cellon, przesyłka z zamówionym nie doszła, objechałem całe miasto i w żadnym sklepie nie ma nitrocellonu.

 

Czy jakaś dobra dusza z Warszawy poratowała by mnie puszką cellonu? Koniecznie dziś, oddam w poniedziałek.

 

EDIT: Dziękuję za pomoc, już do mnie jedzie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik Turnigy Aerodrive C4260-600, pod trzyłopatowe 12x6. Domek na silnik jest zgodny z planami, nie stosowałem przedłużanego dzioba. Po prostu przesadziłem z lekkością ogona i sterów :-) Zdjęcia wieczorem, jak skończę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan "na teraz", prawie skończony  ;)

Zostało wkleić zawiasy lotek i klap, okleić lotki i klapy, dorobić popychacze klap i lotek, spiąc elektronike i zrobić 4 klapki zamykające kadłub i mocowanie skrzydła. I okleić do końca kadłub. Do północy powinienem skończyć. :D

 

14326586789_b4ba77c45a_c.jpgDSCN7465 by TeBeWAW, on Flickr

 

14533294803_3146e1ec74_c.jpgDSCN7467 by TeBeWAW, on Flickr

 

14513185125_be42baef48_c.jpgDSCN7468 by TeBeWAW, on Flickr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik Turnigy Aerodrive C4260-600, pod trzyłopatowe 12x6. Domek na silnik jest zgodny z planami, nie stosowałem przedłużanego dzioba. Po prostu przesadziłem z lekkością ogona i sterów :-) Zdjęcia wieczorem, jak skończę.

Masz coś dobrane inaczej niż opisane w postach #32 - #34 ?

W sprawie wyważenia może to wprowadzić niepotrzebne przekłamanie.

Ja notuję takie coś: niepotrzebnie ogromny silnik, akumulator itd dla tego niewymagającego modelu... a twierdzisz, że masz lekki ogon.

Uprzejmie proszę o wyjaśnienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubercie, finalnie zdecydowałem, że jednak włożę pierwotnie planowany zestaw:

 - silnik Turnigy Aerodrive XP C4260-600 
- regulator HK SS 60A-70A
- pakiet Zippy 5s 3000mAh 20C

 

Do tego będzie śmigło 3-łopatowe MA 12x6.

 

A problem tylnego dociążenia rozwiązał się sam przed chwilą. Mówiłem, ze nad tym modelem wisi fatum? No to właśnie wyłamałem sobie statecznik pionowy, nogą  :-)

Szybka naprawa i wzmocnienia doprowadziły wyważenie do prawidłowego :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o eksperymenty (konieczność) z dociążaniem, to zdarzają się takie i z przodu i z tyłu - sam przywiązywałem różne żelastwa na ogonie i nad silnikiem.

Ważne, żeby było jasne z czego to wynika, bo może to wprowadzać w błąd innych.

 

Trzymam kciuki za powodzenie "pechowego" projektu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha! No i kto potrafi sobie skleić na śmierć zawias palcowy podczas wklejania lotki w skrzydło na CA?


Hubercie, problem wyważenia podsumuje na chłodno, po oblocie. To jest pierwszy model, który zacząłem, ma prawie półroczną historię produkcji i rzeczywiście wymaga podsumowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki zakup zrobiłem na początku budowy tego modelu. Być może to był błąd.  Być może za duży. No to będę latał na pół gazu.

A chyba lepiej mieć zapas mocy na pokładzie , niż 200g ołowiu na dziobie, nie?


Nie bardzo rozumiem po co tak potężny silnik i zasilanie 5S w takim modelu? Taki model lata spokojnie na 3S z mniejszym silnikiem.

Hubercie, doświadczenia Pieterka z tym modelem pokazują, że na oryginalnym profilu on jest po prostu szybki. Stąd zapas mocy do latania w ciężkich warunkach ma wg mnie sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.