Luko Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 No i jak z tym oblotem? Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
TeBe Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 Obowiązki rodzinne a potem pogoda nie pozwoliły. Może w tą niedzielę.
TeBe Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 Wracam do Piaggio, trzeba to w końcu oblatać. I tu nastąpił problem, proszę Kolegów o poradę. Podczas prac przy innym modelu "chlapnęło" mi się rozpuszczalnikiem nitro na ogon Piaggio i oto efekt: DSCN7572 by TeBeWAW, on Flickr Jak to naprawić? Potrzebuję przepis na jakąś lekką szpachlówke do depronu, żeby to wypełnić, wyrównać i pomalować. Opiłki balsowe z klejem ? Zeszlifować depron i opiłki zmieszać... ale z czym?
robertus Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Tak duże wżery to lepiej wklejką. Do drobnych szpachlowań używam coś takiego
TeBe Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Dzięki. Sprawdzę dziś market budowlany na okoliczność występowania.
Marcin K. Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Zalej to soudalem d4( tym co sie pieni, do drewna) i naklej na dziurę taśmę malarska. Tasma by za wysoko nie uroslo i przepuszcza powietrze, pakowa odpada.
noker Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 właśnie miałem to pisać, soudal wpieniający i zeszlifować na zero
robertus Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Szlifowanie utwardzonego tego soudala w depronie jest bardzo trudne. Klej jest o wiele twardszy od depronu.
Bartek Piękoś Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Ja już kilka razy stosowałem to o czym chyba pisał Robert - wklejki. Wycinam głębiej uszkodzone miejsce i wklejam. Czasem nawet nie trzeba szpachlować. Ostatnio wklejam na szybką żywicę, szlifuje się o niebo lepiej od Soudala.
Marcin K. Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 No soudal wrednie sie szlifuje, dlatego tasma malarska i nie ma co szlifowac
TeBe Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Finalnie zdecydowałem o użyciu takiego czegoś: DSCN7664 by TeBeWAW, on Flickr Jutro zobaczymy, jak się szlifuje. Depronu nie żre, sprawdziłem. A dla kibiców wątku - mechanizacja skrzydła: DSCN7665 by TeBeWAW, on Flickr
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Wydawało mi się, że już prawie wszystkie idiotyzmy widziałem, ale czegoś tak durnego, jak regulator REDOX 20A, to nie przewidziałem, Chyba bez karty programujacej nie uda mi się tego g... wystartować. Poddaję się, idę spać, może jutro coś wymyślę. DSCN7670 by TeBeWAW, on Flickr
Pioterek Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Co też spać nie możesz? Ja bym polecał regle ZTW serii B dobra jakość przystępna cena bogate możliwości programator z wyświetlaczem 25 zł
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Piotrze, ja już KUPIŁEM i MAM te REDOXY. Piszczą i nie startują :-)
Pioterek Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Piotrze, ja już KUPIŁEM i MAM te REDOXY. Piszczą i nie startują :-)Pewnie musisz zaprogramować położenie drążka. Ustaw w radiu gaz na max i włacz odbiornik poczekaj na pikanie i daj drążek gazu na zero i znowu odczekaj na pikanie. Wyłącz i właczodbiornik powinno być dobrze tak programuje sie większośc regli. Oczywiście normalnie gaz po podłączeniu nadajnika musi być na 0 bo też będzie piszczał i nie ruszy. Zwróc uwagę na trymer gazu musi być na O
Luko Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 W kwestii Redoxa ja miałem tak że się programował, ale jak dodałeś gazu to włączało się piszczenie ... okazał się walnięty. Na szczęście został wymieniony na inny, no i lata bez problemów w acromasterze. Tomku kiedy oblot, bo już na to czekamy kawał czasu ?
robertus Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Dobrze widzę, że masz czerwonego emaxa? cf2812? Z jakim śmigłem?
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 W kwestii Redoxa ja miałem tak że się programował, ale jak dodałeś gazu to włączało się piszczenie ... okazał się walnięty. Na szczęście został wymieniony na inny, no i lata bez problemów w acromasterze. Tomku kiedy oblot, bo już na to czekamy kawał czasu ? Trochę niemodelarskich tematów musiałem ogarnąć, ale oblot planuję w najbliższym tygodniu. Hope Dobrze widzę, że masz czerwonego emaxa? cf2812? Z jakim śmigłem? W Piaggio MPA zastosowałem 2 Emaxy CF2812 ze śmigłami Master Airscrew 7x4 3-łopatowe. Oczywiscie jedno lewe, drugie prawe Po nocnym uruchomieniu mam 2 uwagi do tych silników: - nie podoba mi się ich dźwięk, wyją strasznie na wysokich tonach - mocowanie typu "dzwonek", to jest porażka. Dopasowanie silnika do łoża jest żadne, luzy jak na pierwszym semestrze ślusarskiej szkoły zawodowej. Robaczki mocujące maja niekalibrowe gniazdo do klucza imbusowego. Musiałem wymienić na normalne śruby. Zapewne po oblocie wkleję silnik w dzwonek na LOCTITE. W każdym razie więcej silnika z takim mocowaniem nie kupię.
robertus Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Wyważyłeś śmigło? Ja bym jeszcze skrócił wał silnika, tak aby tylko piasta się miała jak trzymać. Śmigło masz ciężkie, piastę też, pewnie są też bicia. Szczególnie przy nie idealnym wyważeniu.
Rekomendowane odpowiedzi