Skocz do zawartości

Piaggio Aero MPA 1:8


Rekomendowane odpowiedzi

W temacie kierunku obrotów nie powiem słowa, ale za to wspomnę, iż miałem dziś przyjemność zobaczyć zarówno Piaggio , jak i pozostałem modeleTomasza.

 

Piaggio jest w rzeczywistości większy niż wydawał mi się na zdjęciach, ale przede wszystkim tak go "wychuchał", wrzucił do niego tyle rożnych fajnych patentów i elektroniki, co ja ja do swoich wszystkich modeli razem wziętych.

Sam lubię bardziej akrobaty, ale to Piaggio, to prawdziwe cudeńko.

Czekam czwartkowego oblotu i trzymam kciuki !

 

Poza tym zazdroszczę pomieszczenia do oddawania się pasji modelarskiej - jest tam chyba wszystko o czym można zamarzyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju, dziękuję. Ale co do obrotów, to ciekawi mnie strumień zaśmigłowy. Powierzchnia SK jest mała, zatem zapewne konstruktor przewidywał wpływ strumienia zaśmigłowego na skuteczność SK. Stąd moje pytanie, jaki kierunek obrotów będzie skuteczniej działał na SK? 

 

Ja niestety nie potrafię sobie tego zwizualizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś widziałem taką symulację, ale nie mogę jej znaleźć. Źe w zależności od kierunku obrotów strumień zaśmigłowy albo idzie do kadłuba, albo od kadłuba.

 

to by sie zgadzalo z moja intuicja, choc dalej efekt bedzie dla steru wysokosci nie kierunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On ma rzeczywiście jakiś taki smutny wyraz twarzy. Muszę przed oblotem dodać mu optymizmu  ;)

 

Naklej wydrukowane szczęki rękina na dziobie. przez kanardy wygląda jak rekin młot.

post-7718-0-22339100-1405491430.jpg

 

I jeszcze ostatni film przed oblotem. Oglądać z dźwiękiem.

 

 

Co to tak gra na początku. Mógłbyś zrobić muzykę z tego :) Jak tu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wersja morska jak mi się zdaje. :)

 Nie.

"The P.1HH HammerHead UAS Mission Management System is based on Selex ES skyISTAR® innovative technology, which redefines the concept of patrolling and ISR missions, to encompass threats that range from terrorist attacks to illegal immigration, as well as protection of Exclusive Economic Zones (EEZ), infrastructures and critical sites."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztofie, tak duże wychylenia steru do oblotu są ustawione specjalnie. Ze względu na brak danych co do prawidłowego środka ciężkości modelu - oraz braku danych o kącie natarcia skrzydła przedniego - ustawiłem na oblot tak duże wychylenia SK, "żeby w razie czego mi nie brakło". Jeśli oblot się powiedzie i uda się wyregulować model, to oczywiście wychylenia SK zostaną zmniejszone do "normalnych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.