Skocz do zawartości

Piaggio Aero MPA 1:8


Rekomendowane odpowiedzi

Jak już gdybamy, to moim zdaniem bardzo słaby napęd do sporego modelu :)

- mała moc silników

- to co wspomniał Robert: śmigła daleko od silnika (możliwe bicie) i blisko spływu  (fajny dźwięk, ale po co) ==> same straty

- jak się zmieszczą, to lepszą sprawność miałyby 8x4 2 łopatowe, ale nie wiem co na to silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Hubercie, to jest tester. Ma tylko wystartować, polatać bez wyczynów i wylądować. Ciągu będzie około 1000g, przy wadze 1700g. Szału nie ma, ale powinno wystarczyć.

2. Rzeczywiście, za głęboko włożyłem silniki. Może jeszcze wysunę i obetnę wał. Jeśli mam zapas na przewodach, bo regle już wklejone  ;)

3. Powyżej 7 cali śmigło będzie zahaczało o kadłub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Hubercie, to jest tester. Ma tylko wystartować, polatać bez wyczynów i wylądować. Ciągu będzie około 1000g, przy wadze 1700g. Szału nie ma, ale powinno wystarczyć.

Jak zdajesz sobie z tego sprawę i nie bardzo jest jak poprawić, to pozostaje  tylko trzymać kciuki.

 

Koniecznie film z oblotu !

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie film i koniecznie z kilku kamer jeśli to możliwe, aby był materiał do analizy.

 

Na pewno będzie kamera  na kadłubie albo na skrzydle obserwująca pracę SW, bo to jest dla mnie najważniejsze, z wiadomych powodów (brak danych o prawidłowym SC i kącie natarcia przedniego płata). Druga kamera ze statywu albo (jak się znajdzie chętny operator), to z ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będzie kamera  na kadłubie albo na skrzydle obserwująca pracę SW, bo to jest dla mnie najważniejsze, z wiadomych powodów (brak danych o prawidłowym SC i kącie natarcia przedniego płata). Druga kamera ze statywu albo (jak się znajdzie chętny operator), to z ręki.

Chętny znajdzie się na pewno. Daj tylko znać. Na lotnisku jestem ostatnio prawie codziennie,ale widać w innych godzinach niż Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lutując kable w modelu z EPP zawsze należy być czujnym i uważać, gdzie się odsuwa lutownicę:

To "pryszcz".

Do wesela/czwartku się zagoi. :D

 

To gdzie ma być ten oblot? i o której?

Może też podjadę z następną kamerką dla uchwycenia innej płaszczyzny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może od razu trzeba dać znać do PKBWL?

 

 

 

Całą dobę czynny jest telefon alarmowy 500 233 233 do wykorzystania wyłącznie w przypadku powiadamiania o wypadku lotniczym.

Sekretariat PKBWL czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15
telefon 22 630 11 31, 22 630 11 44
faks 22 630 11 17 
e-mail: pkbwl@mir.gov.pl 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.