Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyważyłeś śmigło? Ja bym jeszcze skrócił wał silnika, tak aby tylko piasta się miała jak trzymać. Śmigło masz ciężkie, piastę też, pewnie są też bicia. Szczególnie przy nie idealnym wyważeniu.

 

Będę wyważał jutro. Wału juz nie skrócę, bo trochę za głęboko w skrzydle zamontowałem silniki. Ale on tak samo wyje na wysokich tonach bez śmigła. Taki pisk świdrujący :-)

Opublikowano

Może normalne, nie mam doświadczenia. W każdym razie jest to najbardziej "wyjący" silnik jaki miałem ;-)

Opublikowano

No i brakło mi kanałów na GR-12S. Przesiadka na GR-24. 

Zdecydowałem, że:

- klapy na przednim skrzydle pójdą z oddzielnego kanału, byc może użyję klap na przednim skrzydle do trymowania

- kółko przednie pójdzie z oddzielnego kanału, nie spinam z SK, będę startował ze stabilizacją i obawiam się oscylacji na przednim kółku. Może to zły pomysł, ale przeprowadzę próby kołowania i się zobaczy.

Opublikowano

Ciekawe, jak wygląda to od strony technicznej, połączenia i aplikacji. Jest jakaś dedykowana aplikacja na androida do sterowania Guardian-em?

Opublikowano

Na androida nima, jest na Win. Smartfon robi w zasadzie za bezprzewodową "przedłużkę" USB do laptopa na ziemi :-)

Opublikowano

Poszedłem po bandzie:

 

Ch.1 Silnik lewy (tymczasowo obydwa silniki na kabelku Y)

Ch.2 Kierunek

Ch.3 Wysokośc

Ch.4 Lotka lewa

Ch.5 Lotka prawa

Ch.6 Klapy skrzydło główne

Ch.7 Klapy skrzydło przednie

Ch.8 Kółko przednie

Ch.9 Stabilizator 2D/OFF/3D

Ch.10 Gain stabilizatora

Ch.11 Silnik prawy (docelowo)

Ch.12 wolny  :)


Prawie RTF. Nie mogłem się powstrzymać  :)

 

 

14634115421_382d9084f5_z.jpgDSCN7676 by TeBeWAW, on Flickr

Opublikowano

Nie chce miksować. Chcę sprawdzić, jak on się będzie na jednym silniku zachowywał. Wiem, ciekawość to pierwszy stopień do wiadomo czego :-)

Opublikowano

Idę ważyć :-)

 

Edit:

Model waży 1700g

Obciążenie (liczone na skrzydło główne i przednie bez statecznika poziomego) 53,5g/dm2

Obciążenie j.w. z uwzględnieniem płaskiej powierzchni kadłuba nośnego 42.5g/dm2

 

Z powyższego wynika, żeby nawet przez myśl mi nie przeszedł pomysł lądowania bez klap :-)

Opublikowano

Konstrukcja samolotu jest dziwaczna, więc trudno mi ocenić jak to lata i jak ląduje. Ale obciążenie płatów jakoś nie robi na mnie większego wrażenia...

 

http://www.trade4me.de/Airplane/DY8966-Hawker-Hurricane-PNP::63041.html

http://www.trade4me.de/Airplane/::63003.html

http://www.trade4me.de/Airplane/::63009.html

 

Każdy jeden ma większe obciążenie płatów i nie ma klap (choć można sobie zrobić...), a jakoś lądują... 

Opublikowano

Pawle, zważ na moje nikczemne umiejętności pilotażowe. Wystartuję na pewno, ale co będzie potem, to nie wiem :-) 

Opublikowano

Dlatego mocno teoretyzuję i przygotowuję się na ile potrafię do bezpiecznego lądowania. Być może za dużo gadam i nudzę. Ale chciałbym tym modelem wystartować DRUGI RAZ  :)

Opublikowano

To nie jest kwestia symulatora.

Nie mam pojecia, jak to 3LSC się zachowa, bo SC ustalony jest na czuja. Brak danych.  Może mi po starcie  zabraknąć zakresu SW. Jeśli tak się stanie, to spróbuje wylądować Harrierem. Konstrukcja jest pancerna, powinna przeżyć.

Nie mam równiez pojęcia, jak model zareaguje na klapy. Układ momentów w 3LSC jest nieco inny niż w układzie klasycznym. Zakładam, że stabilizator zrobi to, co zwykle robi się mixami. Ale może zabraknąć zakresu SW. Się zobaczy  :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.