TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Wyważyłeś śmigło? Ja bym jeszcze skrócił wał silnika, tak aby tylko piasta się miała jak trzymać. Śmigło masz ciężkie, piastę też, pewnie są też bicia. Szczególnie przy nie idealnym wyważeniu. Będę wyważał jutro. Wału juz nie skrócę, bo trochę za głęboko w skrzydle zamontowałem silniki. Ale on tak samo wyje na wysokich tonach bez śmigła. Taki pisk świdrujący :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Aaa, to normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Może normalne, nie mam doświadczenia. W każdym razie jest to najbardziej "wyjący" silnik jaki miałem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 No i brakło mi kanałów na GR-12S. Przesiadka na GR-24. Zdecydowałem, że: - klapy na przednim skrzydle pójdą z oddzielnego kanału, byc może użyję klap na przednim skrzydle do trymowania - kółko przednie pójdzie z oddzielnego kanału, nie spinam z SK, będę startował ze stabilizacją i obawiam się oscylacji na przednim kółku. Może to zły pomysł, ale przeprowadzę próby kołowania i się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Elektronika pokładowa skompletowana. Teraz walka z żywiołem, czyli setup. Może do północy skończę ;-) DSCN7674 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 A ten smartphone to jaką funkcję pełni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Smartfon testuję jako link zdalny do zarządzania stabilizatorem w locie, via 3G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Ciekawe, jak wygląda to od strony technicznej, połączenia i aplikacji. Jest jakaś dedykowana aplikacja na androida do sterowania Guardian-em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Na androida nima, jest na Win. Smartfon robi w zasadzie za bezprzewodową "przedłużkę" USB do laptopa na ziemi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Poszedłem po bandzie: Ch.1 Silnik lewy (tymczasowo obydwa silniki na kabelku Y) Ch.2 Kierunek Ch.3 Wysokośc Ch.4 Lotka lewa Ch.5 Lotka prawa Ch.6 Klapy skrzydło główne Ch.7 Klapy skrzydło przednie Ch.8 Kółko przednie Ch.9 Stabilizator 2D/OFF/3D Ch.10 Gain stabilizatora Ch.11 Silnik prawy (docelowo) Ch.12 wolny Prawie RTF. Nie mogłem się powstrzymać DSCN7676 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Chcesz zmiksować silniki ze sterem kierunku w tym modelu, czy w tym dużym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Nie chce miksować. Chcę sprawdzić, jak on się będzie na jednym silniku zachowywał. Wiem, ciekawość to pierwszy stopień do wiadomo czego :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Jakie masz obciążenie skrzydła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Idę ważyć :-) Edit: Model waży 1700g Obciążenie (liczone na skrzydło główne i przednie bez statecznika poziomego) 53,5g/dm2 Obciążenie j.w. z uwzględnieniem płaskiej powierzchni kadłuba nośnego 42.5g/dm2 Z powyższego wynika, żeby nawet przez myśl mi nie przeszedł pomysł lądowania bez klap :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Konstrukcja samolotu jest dziwaczna, więc trudno mi ocenić jak to lata i jak ląduje. Ale obciążenie płatów jakoś nie robi na mnie większego wrażenia... http://www.trade4me.de/Airplane/DY8966-Hawker-Hurricane-PNP::63041.html http://www.trade4me.de/Airplane/::63003.html http://www.trade4me.de/Airplane/::63009.html Każdy jeden ma większe obciążenie płatów i nie ma klap (choć można sobie zrobić...), a jakoś lądują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Pawle, zważ na moje nikczemne umiejętności pilotażowe. Wystartuję na pewno, ale co będzie potem, to nie wiem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 OK. Nie wiem jak latasz, to Ty się musisz czuć na siłach lub nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Dlatego mocno teoretyzuję i przygotowuję się na ile potrafię do bezpiecznego lądowania. Być może za dużo gadam i nudzę. Ale chciałbym tym modelem wystartować DRUGI RAZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 a jakiś symulator przed startem? Ja teraz mocno ćwiczę odrzutowce w RealFlight... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 To nie jest kwestia symulatora. Nie mam pojecia, jak to 3LSC się zachowa, bo SC ustalony jest na czuja. Brak danych. Może mi po starcie zabraknąć zakresu SW. Jeśli tak się stanie, to spróbuje wylądować Harrierem. Konstrukcja jest pancerna, powinna przeżyć. Nie mam równiez pojęcia, jak model zareaguje na klapy. Układ momentów w 3LSC jest nieco inny niż w układzie klasycznym. Zakładam, że stabilizator zrobi to, co zwykle robi się mixami. Ale może zabraknąć zakresu SW. Się zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi