Volter Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 jest już w magazynie europejskim http://hobbyking.com/hobbyking/store/__75271__Turnigy_TGY_i10_10ch_2_4Ghz_Digital_Proportional_Radio_Control_System_with_Telemetry_Mode_2_.html jak się chwilę poczeka na stronie z przedmiotem to w pojawi się okienko z ceną $170.98 + $11.35 koszty przesyłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Wystarczy się zalogować i już jest ta cena 170$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 jak się ktoś zniżek dorobił to spada... Moja już się zamówiła. Zobaczymy, jak się będzie sprawować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Chyba nie chodzi już o samo logowanie. Jak ja mam wyświetlony jakiś produkt bez logowania to i tak po jakimś czasie mi się pokazuje oferta ze zniżoną ceną bo według nich się długo przyglądam i pewnie jestem zainteresowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 TGY-i10 jak i FS-i10 wydają się być dokładnie tymi samymi urządzeniami. Chociaż estetyka to rzecz względna, zdecydowałbym się na Turnigy. Martwi mnie jednak waga odbiornika, 30 gram to dość sporo. Jakiś czas temu napisałem do obu firm pytanie, o spełnienie nowej normy emisji oraz możliwość stosowania DFS. Jednak sensownej odpowiedzi nie otrzymałem. Niestety, taka odpowiedź, nie jest pomocna Pozostaje więc cierpliwie zaczekać. Czy to , że ma sticker CE0678 będzie pomocne? Manual jakby ktoś jeszcze nie znalazł. Flysky_FS-i10_manual.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (...) Czy to , że ma sticker CE0678 będzie pomocne?(...) Oznacza tylko tyle, że może być wprowadzone do obrotu na terenie EU. Jak by co, Turnigy TGY9X także ma http://www.diytrade.com/china/pd/5747195/CE0678_Certification_Services.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Andy nie otrzyma odpowiedzi na to zabawne pytanie. Żadna aparatura nie musi i nie bedzie potrzeby spełniać pracy w standardzie DFS dopóki nie pracuje w paśmie 5GHz bo tego nie wymaga żadna norma. I zdrowy rozsądek rowniez. A nowa normę EU Turnigy zapewne spełnia, biorąc pod uwagę nowy sposób kodowania sygnału. Bo było by bez sensu wprowadzać na rynek sprzęt który nie moze byc sprzedawany w Europie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 DFS poza paroma "drobiazgami" to świetna technologia. I zdecydowanie warto mieć to w swoim zestawie. Szkoda tylko, że jest dostępna (narazie) tylko dla rozwiązań profesjonalnych. Ale jak to mawiają.... pożyjemy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Taaa. Bo po wykryciu sygnału radaru (głownie chodzi o meteoroliczne) zmienia częstotliwość. I musi byc implementowana tylko w urządzeniach na pasmo 5GHz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Test i6, mniejszej siostry Dla mnie starczy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 No tak... 1700 metrów mnie chyba też wystarczy. W zasadzie aż tak dobrego wzroku to ja nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Moja już doszła... nie mam wielkich doświadczeń, do tej pory użytkowałem tylko czterokanałówki Turnigy, Turnigy 9X i mam w domu Tactic XTT600. Nie latałem na Futabach i innych wynalazkach, więc siłą rzeczy doświadczenie mam zerowe. Ale do 9X porównam... Stara Turnigy miała soft oryginalny, nic nie zmieniałem w nadajniku oprócz wyświetlacza. Jaki jest ten soft wszyscy wiedzą - ma spore możliwości, ale ograniczone w zakresie ruchów przewidzianych przez producenta. To, co jako pierwsze rzuca mi się w oczy w I-10 to nieprawdopodobna dowolność własnych ustawień. Można praktycznie dowolnej funkcji podłączonej do niemal dowolnego kanału przypisać dowolną dźwignię. Poza tym można ustawiać opóźnienie, i to bez problemu nawet kilkusekundowe. Można ustawiać spowolnienie działania, też w takim zakresie, że serwo będzie się ledwo kręcić. Wyświetlacz jest duży i czytelny, przynajmniej w pomieszczeniu, ale nie wiem jeszcze jak to się sprawdzi na dworze w pełnym słońcu. Na szczęście oprócz wyświetlanych danych z telemetrii są jeszcze komunikaty dźwiękowe, więc nie powinno być paniki. Co mi się bardzo podoba o fakt, że można dwoma kliknięciami wylączyć dźwięki wydawane przez nadajnik. Dzięki temu można sobie klikać w nocy w mieszkaniu bez wkurzania żony i niepokojenia psów. O wyłączonym dźwięku informuje kontrolka na wyświetlaczu. Przełączniki wyglądają jak w T9X. Natomiast gimbale pracują jakoś inaczej. Drążki są jakby bardziej sprężyste ale przy zwiększonej płynności ruchu. Trudno to wyjaśnić, opisać, ale po paru latach korzystania z jednego z dwóch nadajników 9X czuję różnicę w ich pracy a tym co jest w I-10 Nowością dla mnie, której w oryginalnym sofcie 9X nie widziałem są TRYBY i STRUKTURA. Trybów lotu może być pięć, czyli normal, start, lądowanie, 3D i high speed. Mniejsza o nazwy, bo - uwaga - można je sobie zmienić. Chodzi o to, że każdy z trybów można uaktywnić dowlnie wybraną dźwignią, a w ramach trybu można ustawiać klapy, podwozie, zakres wychyleń, expo, krzywą ciągu i wiele innych takich. Z kolei struktura to coś cudownego... Ustawia się co tam się ma w samolocie. Mamy lotki wetknięte w dwa kanały? Proszę bardzo, zanzaczamy to na strukturze a w menu pojawia się opcja ustawienia klapolotek. Lotki są na jednym kanale? Też nie ma problemu, ale klapolotek w taki sposób ustawić się nie da, więc nie ma co szukać po menu opcji któa w tym przypadku jest nieaktywna... No i wreszcie dostałem aparaturę z instrukcją. Cała książka! W porównaniu do instrukcji Turnigy 9X to jak porównanie notki na Twitterze i powieści Sienkiewicza. Dla miłośników porównań - z tego co widzę, instrukcja jest zbieżna z pdf manualem do aparatury FlySky. Na pierwszy rzut okaz różni się tylko tam gdzie pojawia się nazwa producenta i na kilku obrazkach pokazujących aparaturę w całości. Czyli sprawdza się teoria, że producent i soft ten sam, tylko obudowa troszkę inna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Da się to bruuummmm przy włączaniu i wyłączaniu wyłączyć? Bo to będzie pierwsza rzecz jaką zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie wiem, czy da się samo bruuuummmmm wyłączyć. Choć to bardziej jest wizg nadlatującego F16 Natomiast jak się wyłączy dźwięk w aparaturze to bruuuummmmmm nie ma, ani przy włąćzaniu, ani przy wyłączaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jest już kilka nadajników w kraju i nikt nie pokusił się o testy zasięgu? Nadajnik 6-cio kanałowy nie jest żadnym wyznacznikiem zasięgu nowego 10-cio kanałowego radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ten sam system Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 i ten sam odbiornik... Dla mnie nie jest potrzebne 1700 m, spokojnie wystarczy poowa tego. FPV nie latam, zawsze w zasięgu wzroku, a ile można modelem ponizej 3 metrów rozpiętości wzlecieć do góry, żeby wciąż widzieć, co się w powietrzu dzieje z modelem? 500m? 700? Raczej nie więcej... Z filmu jednak wynika, że zasięg może być większy niż kilometr. Sprawdzę przy okazji, jak to działa, póki co jeszcze nie miałem jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 E tam. Cularisem latalem na 1300-1400m ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ja nie wiem. Nigdy nie wiem, na jakiej wysokości jestem. Odległość potrafię określić, albo inaczej - znając wymiary łąki, pola czy jeziora nad którym latam wiem, że z punktu 0 do krańcowego jest 300 czy 400 metrów. Co do wysokości nie mam wiedzy, nigdy nie latałem z GPS. Przypuszczam, że najwyżej leciałem około 700 metrów, Bixler był wtedy malutką kropką na niebie. Ale to tylko moje przypuszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 beze telemetrii nie bedziesz wiedzial ale tu masz system z telemetrią wiec pozostaje tylko kupic czujniki i jechane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi