karambolis8 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam. Planuję zbudować coś w miarę prostego i taniego, żeby wykorzystać zalegający silnik. Znalazłem fajny projekt w internecie, trochę stary, bo projektowany pod silnik klasy Speed 400, ale wygląda super. Link na rcgroups: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?threadid=189405 Rozpiętość modelu to ok 63cm Fanfold to z tego co wyczytałem materiał cięższy i bardziej miękki niż depron w arkuszach grubości . Planuję wszystkie części podwoić w depronie 5mm nierowkowanym i skleić. Soudal 66A jest dużo twardszy niż pianka i źle się to szlifuje, polimerowy za to ciągnie się przy szlifowaniu. Jaki klej do tego będzie najlepszy? Nie mam doświadczenia we wzmacnianiu pianki węglem, czy jako dźwigar wystarczy węglowa rurka 5mm? W trakcie budowy postaram się wrzucić parę zdjęć Pozdrawiam, Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol p Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Nie wypełniaj szczelin polimerowym, tylko smaruj cienko. Jak dobrze wyschnie to idzie to szlifować. Dla mnie soudal gorszy i już nie używam. Pozdrawiam karol p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Hej. Chciałbym złożyć zamówienie, więc proszę o opinie, czy rurka węglowa 5mm wystarczy na dźwigar. Powtarzam pytanie, bo mogło być niezauważone w pierwszym poście. Pozdrawiam, Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Wystarczy, tylko wklej ja po całej rozpiętości bez łamania takiego jak w planach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...