Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Los i szczęście chciało że byłem wczoraj na targach motoryzacyjnych w poznaniu i były też pokazy modeli rc i widzialem ten hpi rx43 całkiem inna bajka :)

Opublikowano

Szkoda że prawie wszystkie modele z półki budżetowej i średniej są w wersji RTR. Chętnie łyknął bym jakiegoś 1/10, albo 1/8 w wersji KIT, albo już złożonej, ale bez napędu i całej reszty elektroniki, bo ją posiadam. Składać z części sie w ogóle nie opłaca, z używanymi to zależy jak się trafi. Na razie z offroadu rezygnuję, strady już nie będę naprawiał, młody dostanie sakurę d3, zobaczymy jak pójdzie nam w drifcie :). Ale jeszcze do offroadu wrócimy prędzej, czy później, mam nadzieję że z jakimś trophy, albo traxxasem e-revo lub e-maxem :).

Opublikowano

Drift fajna sprawa ale jak ma się do tego odpowiednia drogę lub tor niedaleko miejsca zamieszkania.

Terenówki moim zdaniem dają więcej swobody i frajdy ;)

Opublikowano

Dimmus mam do sprzedania trophy jak by co :) pełny zestaw z paliwem tylko szarpanka do wymiany.

Jak zainteresowany to pw.

Opublikowano

Nie mam ochoty babrać się z paliwem :), przynajmniej na razie, a i na Sakure na razie trochę funduszy poszło, bo od razu sprzęt do malowania kupiłem i na kolejne zabawki muszę znowu trochę "lewej" kasy odłożyć, bo żona już krzywo patrzy i pyta czy nie przesadzam z "tymi zabawkami" :D.

 

 

Wysłane telepatycznie.

Opublikowano

kurcze szukam jakiś opinii o absima at1, ktoś poza kolegą Bakak go widział na żywo albo miał jakiś kontakt ?

trochę poczytałem na niemieckich forach i ogólnie opinie mają ok, ale wole usłyszeć coś o kolegów z naszego podwórka...

bo jakoś nie widzę poza nim alternatywy do strady a przynajmniej w tym budżecie (600-700) - może macie jakieś pomysły ?

raczej nie zależy mi na bezszczotce bo wtedy zaczynaja się sypać klamoty a mi zależy na czymś do nauki i w miare bez awaryjnej jazdy....

Opublikowano

zastanawiam sie tylko czy nie kupic wersji bezszczotkowej, juz tak przyszlosciowo zeby pozniej nie bylo ze mi sie zachce wiekszej mocy, chodz ciagle mi sie wydaje ze na bezszczotce to musi byc cos solidniejszego zeby sie nie rozpadlo...

Opublikowano

Ja ostatecznie zamowilem hpi rx43 wr8 1:8

Jak przyjdzie wstawię foto :) aa i od razu pakiet 3S 5000mah

Ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy ten model posiada zabezpieczenie przed spadkiem pakietów li-po?

Opublikowano

A mnie wczoraj szlak trafił z Maverick Strada EVO XT.

 

Auto stało nieużywane dwa tygodnie bo nie było części do niego. Wczoraj w końcu przyszły graty i od 18:00 do 23:00 siedziałem i wszystko składałem.

Co ważne doszła mniejsza zębatka 11T. Gdy już uruchomiłem autko i poszedłem je przetestować oczywiście coś musiało się stać.

 

Zanim jednak uziemiłem samochodzik na kolejne kilka dni, wyjeździłem jeden pakiet 2S 5000 mah, o dziwo nic się nie urwało, nie odkręciło itp. Nawet zrobiłem test szybkości. Wbudowany w telefon GPS wskazał 59 Km/h, z zebatką 13T było koło 65 Km/h więc tragedii nie ma.

 

Czemu tak ględzę o tej zębatce? Bo zmiana seryjnego napędu na Bezszczotkowe Combo Leopard 13T przyniosło ze soba Cooging, co prawda nie było tragedii, ale jednak. Nowa zębatka niemalże całkowicie rozwiązała problem :D

 

A czemu autko jest uziemione? Bo 2 minuty po tym jak założyłem drugi pakiet, urwało się koło na dziurze w asfalcie i muszę kupić nowy komplet "kubków" napędowych.

 

to jest poprostu Strada :(

Opublikowano

Zmieściłeś silnik przy zębatce 11T? U mnie przy "fabrycznej" i dosuniętym na maxa silniku luz jest na granicy akceptowalności. Być może mój silnik GS racing jest trochę większy. Ja swoją nie zdążyłem sprawdzić prędkości maksymalnej, bo młody zdążył tak przydzwonić w krawężnik, że musiałem odłączyć przedni napęd, a tylko z tylnym przy większej prędkości w ogóle nie da się wozem sterować - ucieka na boki i kręci bączki. U mnie cooging minimalny przy bardzo delikatnym ruszaniu, ale raczej z młodym tak nie jeździmy :). Zazwyczaj jest ogień od początku.

Opublikowano

Żeby założyć 11T musiałem przypiłować mocowanie silnika, a konkretnie spiłować rant który był zaraz przy wale. Nie wiem jak to opisać iinaczej.

Ale zębatki ślicznie się ze sobą zgodziły i wszystko śmiga jak trzeba :D

 

Oczywiście do czasu gry urwałem koła :/ masakra ten samochód.

 

Ale to jest chyba samo spełniająca się przepowiednia, że to auto jest w stanie ogarnąć jeden pakiet, na kolejnym zawsze coś się dzieje :P

Opublikowano

Ja ostatecznie zamowilem hpi rx43 wr8 1:8

Jak przyjdzie wstawię foto :) aa i od razu pakiet 3S 5000mah

Ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy ten model posiada zabezpieczenie przed spadkiem pakietów li-po?

Wykaż trochę inwencji i poszukaj trochę po internecie. Pierwszy link w goglach z opisem modelu i jest napisane że jest w pełni programowalny. Po drugie jeżdżenie bez buzera jest nie wskazane, nawet jeżeli regiel ma odcięcie.
Opublikowano

Wykaż trochę inwencji i poszukaj trochę po internecie. Pierwszy link w goglach z opisem modelu i jest napisane że jest w pełni programowalny. Po drugie jeżdżenie bez buzera jest nie wskazane, nawet jeżeli regiel ma odcięcie.

Szukałem i nigdzie nie znalazłem odpowiedniej informacji o cut off, i tak czy tak kupiłem buzzer dla bezpieczeństwa bo groszowe sprawy kosztuje.

A regulator wiem, że można zaprogramować tylko sprzedający zapewniał mnie o tym, że ten model posiada zabezpieczenia dla pakietów Li Po

Tylko nie wiedziałem, czy trzeba programować przy jakiej wartości ma odciąć

 

Jeśli kupiłeś to:

http://rc-team.pl/auta-zdalnie-sterowane/84541-hpi-racing-ken-block-2015-ford-fiesta-st-rx43-wr8-flux-115383.html

to regulator z zestawu takie posiada zabezpieczenie (Low voltage cut-off)

Dokładnie ten model od tego sprzedawcy z tego linku, jedynie tylko cena inna :)

prąd czy automatycznie sam wykryje regulator czy jest to 2S czy 3S i sam odetnie czy odetnie najpierw jak go zaprogramuje.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.